YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

Tiistai 7.1.2014




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa


Zuza...................35.............13/25-26...............6................4
*Pinkku*..............38.............34/28 ..................12...............1
Emppis................38.............8/25-29...............12................1
Uniikki75..............38.............5/xx........................................
Kaneli-78.............35.............41/30....................3...............2
Pirpali..................36.............51/29....................2...............4
Takkutukka-76......37............20/30...................13...............3
sisko36................36.............8/28-33.................7...............1
väpä...................35..........................................................3
Blancita...............35..............4/25-33.................3...............2
Chokomom...........34...........................................................3
Rimpe1................37.............22/?.......................................5
Ei-no/ja...............35...........................................................4
Xienna.................37..............1/29.....................1..............2/3
Wc Ankka.............37..............6/28.....................1................3
Syystuuli74..........39..............7/28-30................2,5v.............2
Nipsu74...............39..............6/28-30...................................2



DPO




RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT





:wave:TAUSTALLA:wave:

Pippurihäntä
Carolina30+
Unelmatar
miltsu76



:heart:PLUSSANNEET:heart:


2014
tammikuu.....


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5




:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö



Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla!

 
Hei. Pyörähdin täällä syksyllä, mutta pidin sitten hiljaiseloa taustalla, eikä nimimerkkiä täällä ymmärrettävästi enää näkynytkään.

Laitan tänne kuitenkin päivityksen muita rohkaisemaan.

Kiertoni oli vähän ongelmallinen hormonikierukan poiston jälkeen, ja huomasinkin että tämän yritysajan (viime kesäkuun alusta) puitteissa paritkin menkat jäivät tulematta. Aina kun ovuloin, menkat tulivat oppikirjan mukaan, mutta niitä taisi jäädä siis parit välistä, ja kierrot kävivät välillä hyvin pitkiksi.

Sitten lääkäri määräsi minulle Terolutin, joilla kiertoa olisi pitänyt säännöllistää. Itse kuitenkin ryhdyin pohtimaan olisiko se ollut aivan oikea lääke minulle, sillä sehän ei vaikuta ovulaatioon vaan käynnistää mekaanisesti menkat vaikkei ovista olisi tullutkaan. Samalla huomasin että sen sivuoireissa oli mm. kolminkertaistunut riski veritulppaan, joka minun sukutaustallani olisi ollut virhe.

Kävinkin toisella lääkärillä, joka oli erikoistunut lapsettomuushoitoihin, ja hän sanoi heti ettei minulle oikea lääke olisi se Terolut, jos oviksen jälkeen menkat kuitenkin tulevat. Hän määräsi Femarin tukemaan omaa ovulaatiota, 1 tbl/päivä, kiertopäivinä 2-6.

Aloitin yhden pitkän kierron pysäyttämiseksi Terot, sain niillä menkat aikaan (tarkoituksena etten jatka niitä muuten) ja otin Femarit ohjeen mukaan. Tasan 14 päivän kuluttua sain niin virheettömän oviksen kuin voi olla, ennen en tuntenut mitään limoista, mutta nyt tuli kaikki limatupat ja muut merkit, että en olisi varmasti tarvinnut edes ovistikkuja sitä vahvistamaan, jotka kuitenkin käytin. No, menkkojen kuuluisi oviksesta laskettuna tulla parin päivän päästä, mutta eilisten haaleiden liuskahaamujen ja tämänpäiväisen digiplussan mukaan ei menkkoja tarvitse odotella.

Jos menkat ovat epäsäännölliset oviksen vuoksi, niin suosittelen kyllä Femaria!

Ai niin. Ja jos teille sitä määrätään, niin pyytäkäähän mielummin rinnakkaisvalmiste ja HUOM! 100 kpl resepti, koska 30 paketit maksavat noin 70e, ja 100 paketit noin 20e. (Fiksua, eikö?)

Toivottavasti nähdään kaikki pian tuolla odottajissa!
 
kukkaislapsi mistä siis tiesit että ovis jäi väliin? Onnea, saa taas lisätoivoa!!

wc ankka piti mun kommentti olla siskolle, sorry!!! Mäkin jo täällä mietin et miks kyselet tunnetaanko.. :LOL:

Muillekin plussapuhureita, palaan kirjottamaan huomenna!! Mahtava uusi ketju ja ihana kuhina.
 
Keskiviikko 8.1.2014




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa


Zuza...................35.............14/25-26...............6................4
Emppis................38.............9/25-29...............12................1
Uniikki75..............38.............6/xx........................................
Kaneli-78.............35.............42/30....................3...............2
Pirpali..................36.............52/29....................2...............4
Takkutukka-76......37............21/30...................13...............3
sisko36................36.............9/28-33.................7...............1
väpä...................35..........................................................3
Blancita...............35..............5/25-33.................3...............2
Chokomom...........34...........................................................3
Rimpe1................37.............23/?.......................................5
Ei-no/ja...............35...........................................................4
Xienna.................37..............2/29.....................1..............2/3
Wc Ankka.............37..............7/28.....................1................3
Syystuuli74..........39..............8/28-30................2,5v.............2
Nipsu74...............39..............7/28-30...................................2



DPO




RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT





:wave:TAUSTALLA:wave:

Pippurihäntä
Carolina30+
Unelmatar
miltsu76
*Pinkku*



:heart:PLUSSANNEET:heart:


2014
tammikuu.....


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5




:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö



Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla!

 
Hei kaikille pitkästä aikaa =)

Kivaa kun joukkoomme on tullut uusia kuumeilijoita.

Minä sen sijaan siirsin itseni taustalle.

Fiilis on jokseenkin turtunut,turnausväsymys melkoinen.
Toivoa en kuitenkaan ole menettänyt.
Nyt vaan tuntuu parhaimmalta ottaa vähän etäisyyttä,ei mulla oikein ole energiaa ja intoa hengailla aktiivisesti mukana.

Nyt vuoden verran ilman ehkäisyä olleena tiedän niin hyvin mitä tämä luomuelämä naisessa teettää..milloin nipsuttelee mistäkin,välillä jomottaa ja tissit on hellänä...on limapäiviä ja ovistikut huutaa hoosiannaa...kaikin puolin hyvin "hedelmällinen" olo....mutta kaikki tämä ei välttämättä tarkoita yhtään mitään muuta kuin että olen elossa.

Eli mä roikuskelen taustalla,varmasti käyn kuulumisianne tsekkaamassa.
Te pidempään kuumeilleet,Zuza,miltsu76 ja Emppis iso kiitos tähän astisesta tsemppaamisesta ja piinailukaveruudesta :heart:

Olisi kiva kun joku teistä uusista ryhtyisi Emppikselle päivityskaveriksi,mä luovun nyt siitä pestistä.
Ei se vaikeeta ole mutta ikävä jos jää vaan yhden harteille.

Hengessä mukana,se toivonpilke silmäkulmassa edelleen...*Pinkku*
 
Kiitos Pinkku panostuksesta ja ajastasi, tsemppiä kovasti jatkoon :)

Voisko mulle laittaa tohon kp 8/? Jos alottas enshätään laskemisen tyhjennysvuodon (?) alkamisesta..? Onko ihan hullua? Tulis joku roti tohon hommaan, ilmotan ku johonki muuttuu :whistle:

Ja sitte asiaan.. Joudun varmaan kohta siirtyyn kirjotteleen myös himotestaajiin ja haamuviivoihin :D
Mutta siis kierukka poistettiin ma 30.12, kierron ajankohdasta ei mitään hajua, edelliset kuukautiset ollu joskus ehkä lokakuussa.. Ke 1.1 alkoi tyhjennys, loppui 5.1. Vaakamamboa 6.1. Tilasin taannoin niitä ovulaatiotestejä, enhän mä voinu olla "harjottelematta" :ashamed:
7.1 puolen päivän aikaan parissa minuutissa oikeinki selvät viivat, kontrolli kuitenkin vähän vahvempi. Tänään samaan aikaan testasin niin ihan olematonta haamua testialueella, kontrolliviiva samaa luokkaa kuin edellisessä.

Voisko tää olla merkki että ovulointi oli JUST sen poiston aikana, ehkä vähän jälkeen? Tyhjennys oli kuitenkin melkoinen.. Tai sitte sitä ei oo tulossakaan? Epäilen kyllä sitä että olisi ollut esim. 6.1 jolloin peittoa heiluteltiin.
Mä vaan niin toivon että tulis joku säännöllisyys tähän MUTTEN MALTA OOTTAA! Ja vielä ku netti on täynnä tarinoita kuinka raskaus alkanu sillon ja sillon, samana päivänä kun kierukka poistettu, tyhjennyksen aikana, heti perään ja pulen vuoden päästä plus kaikkea siltä väliltä.

Kierto ennen kierukkaa oli 21-40, ainaista vuotoa ja vaippa persauksissa kulkemista :( Ei voi oikeen "olemassa olevaankaan" kiertoon luottaa. Testaanko joka väli vai jätänkö kokonaan testaamatta ja ihmettelen. Ovulointia en siis normaalisti tiedosta mitenkään.

Mulla palaa käämit MUN kans, mies taas on ihana lössykkä joka sängyssä mietti makuuhuoneen järjestystä, matkarattaita ja sopivia nimiä. :heart: En sitä viitti ressata näillä "naisten jutuilla" vielä :D

Anteeksi kauheesti kun oli näin omaa napaa kirjotus, meen vaan sekasi tän ajatustenjuoksun kans..

T. Epätietoinen, 2 tuntia viime yönä nukkunut hövelö, joka miettii liikaa -78
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Moi!

Täältä sivusta huutelen. :) Ei-No / Ja, oliko sulla siis kupari- vai hormonikierukka? Mulla ei kuparikierukanpoiston jälkeen (2 kertaa) ole tullut mitään tyhjennysvuotoa. Ja sitten taas jos sulla on ollut hormonikierukka, niin eihän sen kanssa kai ovuloi ollenkaan...
Tällaisia kysymyksiä herätti. :)

Plussatuulia!
 
Pinkku tekee varmaan hyvää siirtää tämä asia sivuun hetkeksi. Toivottavasti saat ihanan yllätyksen kunhan saat nollattua pääsi. Ja totta, noita oireitahan löytyy vaikka ja kuinka. Jos ei vauva olis haaveissa, ei nainen niihin varmaan edes kiinnittäis huomiota !! Käyhän kertomassa kuulumisia sitten KUN niitä on, tai palaat linjoille jos siltä tuntuu :heart: Kaikkea hyvää ja ihanaa toivottelen teille !!

Ei-no/ja HAH HAH HAH, siellä on lähdetty tähän touhuun ihan kyynärpäitä myöden !!! Vaikeahan sitä on tuossa tilanteessa sitä ovista tarkoin tietää. Testailet sitten kun/jos siltä tuntuu että jotain olis päässyt tapahtumaan.

Miltsu aikun kivoja uutisia siellä. Paljon onnea uuteen paikkaan !!

ON luulen, että mun ovis oli jo, jos sitä olikaan. Ei kipuja minkäänlaisia, eikä muitakaan tuntemuksia. Ja EI heiluteltu peittoja ;) Tää kierto saa nyt mennä ihan ressailematta, on niin paljon kaikkea muuta menossa, ettei oikein jaksa investoida tähän nyt. Pitäis miettiä talossa pientä remppaa ja sehän on miun lempijuttuja, joten sormet syyhyää tapetteihin ja maaleihin tällä hetkellä.


Plussaa tikkuun jokaiselle !!!
 
  • Tykkää
Reactions: Emppis
No moikka!

Kaippa miekin voin luokitella itseni kuumeilijaki ja yli 35 vuotiaaksi sellaiseksi ja esikoista olisi nyt tarkoitus sitten yritellä;)

Itselläni vaan päänvaivaa tuottaa se, että olen syönyt jonkun sortin pillereitä oikestaan koko elämäni siitä 18 vuotiaasta lähtien, ja nyt viimeiseksi söin Cerazettee öö noin 12 vuotta, kyseinen pilleri merkki sen takia kun minulla oli syvälaskimo tukos jalassa 13 vuotta sitten (hoitovirheen takia) ei siis johtunut mistään perintö yms tekijöistä. Ja Cerazeten aikaan ei tullut minkäänlaisia vuotoja. Pidin jossain vaiheessa noissa pillereissä taukoa ja vuotoa tuli ihan kirjaimellisesti eli vuoti kyllä sitten yhtä soittoa ties kuin pitkään. No kuitenkin...

Nyt jätin pillerit pois 6.1 ja mieheni kanssa sovittiin ettei mitään stressiä oteta tästä asiasta, koska itselläni koulu loppu suoralla ja valmistuminen. Annetaan mennä tämä kevät ns. omalla painolla ja tärppää jos tärppää ja jos ei syksyyn mennessä ole mitään kuulunut ei ees menkkoja niin sitten lääkäriin minun osalta ainakin. En siis aio tällä hetkellä käyttää mitään ovis tikkuja. Yritetään vaan;))

Itselläni vaan pelko siitä ettei kuukautisia tule olleskaan tai en tule koskaan raskaaksi. On erinaisiä syitä miksi minulla tällainen pelko on. Nuorempana sairastettu anorexia vei hormoonitoiminnan silloin ihan sekaisin. Tällä hetkellä normaali painossa ja ei mitään ongelmia. Silloin ei kuukautisia tullut ollenkaan. Ja ihan ns yllättäen migreeniä tutkittaessa löytyi minun aiviolisäkkeestä sellainen ainakin silloin toimimaton mikroadeooma, jota seurattiin useamman vuoden, mutta nyt ei olla seurattu. Tämä oli vuonna 2000. Joten 13 vuotta sitten oli tuo löydös.

Eli lyhkäisyydessään siis, jätin pillerit pois 6.1.2014 ja nyt odotellaan tyhjennysvuotuoa ja "heilutellaan peittoa" samalla tavalla kuin tähänkin asti ja jos tärppää niin se olisi ihana yllätys. Ja jos ei syksyyn mennessä ole missään saralla mitään kuulunut niin sitten lääkäriin ainakin minä.

Kiitos jos joku jaksoi lukea ja kommentoida. Onko "kohtalontovereita"?
 
Ollaan kuulkaa niin syvällä tässä että ittiä hirvittää!! :LOL:

Kanervankukka Hormoni oli, käsittäisin toiminnan niin että suurin osa ovulaatioista estyy, paikallisesti vaikuttaa kohdun limakalvoon kiinnittymistä estäen. Ja meinaan siis tosiaan ovulaatiotestejä, en raskaus. :D Se tässä ihmetyttää että niin vahva oli ensimmäisen testin testialue vaikka nega toki olikin. Nyt muina päivinä (eilen ja tänään) selvästi laskeva linja, tänään jo todella haaleeta näytti. Jos tuosta tyhjennyksestä laskee, niin kp 9 vasta ja mun käsitykseen menis että nuo testit vahvenis toiseen suuntaan :D

Ei täällä kukaan mitään oota :stick:

Ressi-Eino -78
 
Ääh... Kirjoitin pitkän viestin ja sitten se hävis... Pentele! Ja nyt ei ehdi palaamaan uudestaan tarkemmin aiheisiin... Joten pahoittelut, etten ota kantaa sen tarkemmin, palaan linjoille uudestaan huomenissa...

Jos joku haluaa ryhtyä kanssani päivittäjäksi, niin ilmoittaa itsestään. Olisi hienoa saada kaveri tähän hommaan :). Tarkoitus olisi saa päiviteltyä listaa parin kolmen päivän välein, jotta ketju ei venähdä hurjan pitkäksi pelkistä listoista. Kerron kyllä miten päivitys tapahtuu, jos apua tarvitsee... (ei vaikeaa). Päivittelen listan jälleen huomenna.

*Pinkku*: Kiitokset päivittelykaverille! Muitathan, että mukaan listalle pääset heti kuin vain haluat. Toivotaan, että tämä vuosi on valoa ja iloa täynnä! :heart:

miltsu76: Onnea uudesta työpaikasta! =)

Tervetuloa kuumeilemaan kaikille uusille, joita onkin monta. Mukaan mahtuu kyllä! :wave:

Jos haluaa listalle, niin ilmoittaa oman rivinsä, niin lisäilen sen sitten. Ei-no/ja laitan sinun kiertopäivät huomiselle listalle.

ON: Tutkimukset aloitettu 3.1. ja kuun loppupuolella selvinee mitä toimenpiteitä suositellaan. Tähän asti kaikki suht ok, katsotaan mitä loppukierron kokeet tuovat tullessaan...
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja miltsu76
Onnea miltsu, toivottavasti on kiva työ!!

ei/no ja mahtavaa kun joku on ihan täpinöissään :D Mä onneksi vähän jo laantunut.

lilliputilla puolestaan mahtavan rento asenne, pitäis ottaa oppia! Mä oon samanikäinen, yksi lapsi jo ja ainoa pulma on et munajohtimia vain yksi. Oon tuntenut itteni vanhaks ja kun ei oo heti tärpännyt niin ollu varma ettei ikinä enää tärppääkään. Kyllä oon malttamaton hermoheikko :headwall: Nyt oon päättänyt (taas) ottaa rennosti. kiitos teille kanssaeläjille tästä ajatusten muutoksesta

Peruin sen gynen, kun rentouduin. Katsellaan pari kiertoa.
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Emppis mie voisin yrittää päivitellä kans. Kotiorjana kun olen, aikaa riittäis kyllä. En vaan tiedä MITEN ;)
Ja hienoa että olette päässeet tutkimuksissa alkuun !!!!

Eino sori lyhennys ;) Se ovishan ON voinut olla tuolloin. Selvyyden siihen saat kun ja jos täti saapuu. Sehän tulee aina n 14 pv oviksen jälkeen. Koita pysyä pöxyissäs ;)

Tervetuloa Lilliputti !! On sinullakin ollut vaikka ja mitä elämän varrella. Toivottavasti saat vuodon kuitenkin ja kiertosi lähtee kulkuun. Siinä on jo iso mahdollisuus kun näin tapahtuu !!

Blancita hyvä jos saat rentouduttua tän asian suhteen. On varmasti kropalle parempi kun ei näistä ressaa.. Eihän tälle loppuviimein muuta voi kuin tehdä talletuksia ;D
 
  • Tykkää
Reactions: Emppis
Perjantai 10.1.2014




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa


Zuza...................35.............16/25-26...............6................4
Emppis................38.............11/25-29...............12................1
Uniikki75..............38.............8/xx........................................
Kaneli-78.............35.............44/30....................3...............2
Pirpali..................36.............54/29....................2...............4
Takkutukka-76......37............23/30...................13...............3
sisko36................36.............11/28-33.................7...............1
väpä...................35..........................................................3
Blancita...............35..............7/25-33.................3...............2
Chokomom...........34...........................................................3
Rimpe1................37...............25/?......................................5
Ei-no/ja...............35...............10/?......................................4
Xienna.................37..............4/29.....................1..............2/3
Wc Ankka.............37..............9/28.....................1................3
Syystuuli74..........39.............10/28-30................2,5v.............2
Nipsu74...............39..............9/28-30...................................2



DPO




RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT





:wave:TAUSTALLA:wave:

Pippurihäntä
Carolina30+
Unelmatar
miltsu76
*Pinkku*
lilliputti78



:heart:PLUSSANNEET:heart:


2014
tammikuu.....


2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5




:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö



Edelliset ketjut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2226694-yli-35v-kuumeilijat-vol-10-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos!

Jos kiertopäiväsi ylittää 60, ilmoitathan siitä, muutoin sinut siirretään taustalle. Takaisin listalle pääsee huikkaamalla!

 
Viimeksi muokattu:
Zuza: Hienoa, että tulet toiseksi päivittelijäksi :). Homma tapahtuu seuraavasti: Menet viimeisimmän listan kohdalle ja sen oikeesta alareunasta klikkaat "Lainaa". Teksti siirtyy koodeineen vastauskenttään. (Tätä ennen on hyvä katsoa mitä muutoksia pitää tehdä, lähinnä katsoa onko uusia tai uudet kierrot (muista myös yk:t tällöin). Kannattaa merkata nämä ylös johonkin, vaikea skrollailla kattelemaan viestejä etenkin silloin jos sivu on vaihtunut välissä). Poistat ensimmäinen hakasulun [], jossa sana quote ja muita juttuja. Seuraavaan hakasulkuun vaihdat päivämäärän. Teet tarvittavat muutokset ja poistat lopusta viimeisen hakasulun [], jossa quote-teksti. Valmis lähettettäväksi. Helppoa ja jos virheitä sattuu, niin onneksi lista ei häviä mihinkään, aina voipi muokata ja jos sattuu hävimään ennen julkaisua, niin voi lainata uudelleen. Mitään peruuttamatonta ei siis kovinkaan helposti saa aikaan ;). Saitkohan tästä mitään tolkkua?!

Sitten vähän tarkemmin omaanapaa: Elikkäs tutkimukset aloitettiin ja kohdun ja munasarjojen rakenne ultrassa ok (tätä asiaa en epäilekään), ke 8. päivä ultrassa johtofolli 11 mm, joten ovista tikutetaan ja odotetaan saapuvaksi viikonloppuna/alkuviikosta. Alkukierron verikokeiden tulokset ok. Miehen simppatesteissä (alustavat tulokset) liikkuvien siittiöiden määrä jonkin verran alentunut 27% (normaali 32%), määrä oli kuitenkin hyvä, vielä ei tietoa muodoista. Ensi viikolla verikokeita ja oviksen jälkeen viikko, niin otetaan verikoe, josta varmistetaan ovulaation tapahtuminen. Kaiken tämän jälkeen viisastutaan ja saadaan toivottavasti toimivaa hoitoa. Taustaksi uusille: Takana yksi luomusti alkanut raskaus, joka todettiin keskeytyneeksi keskenmenoksi viime pääsiäisenä, sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään, vaikka talletuksia on ahkerasti tehty ja oikeaan aikaan. Lääkäri kyllä ainakin vielä piti hyvinkin mahdollisena myös luomuraskautumisen, koska se on kerran onnistunut. Mutta mä en jaksa odotella, kun tota ikääkin ekan yrittämiselle alkaa olla... Mulle kaikki heti nyt!!!
 
  • Tykkää
Reactions: sisko36 ja Zuza
Blancita, zuza, lilliputti Ihailen teidän rauhallisuutta ja ressittömyyttä :flower: Vaikka mä mitä päätän, oon kohta kuseksimassa johonki tupperwareen ja söhimässä sitä jollain tikulla.. Ei tää tästä.

Emppis Sormet ja varpaat pystyssä! Jospa se nyt alkais rullamaan ja joku ratkaisu löytyis, on varmasti turhauttavaa odotella :flower:

Miltsulle onnea uuteen työpaikkaan!

ON: Ressipiru olkapäillä, vieläki. On tää niin tympeetä oottaa ku ei mitään tapahu, tai oo ees tapahtumassa |O Toki (yllätys!) tikutin ovista ja enää ei oo ku hailakka haamu. Se siitä, punaisia päiviä vaan ootellaan. Tilasin lisää liuskoja, han vaan eteei pääse loppumaan kesken kaiken :whistle:

Viikonloppu menee onneks töissä, joutuu väkinsinki miettimään muuta ku kuseksimista, tikkuja ja mihin laittasin pinnasängyn :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja miltsu76
Ei-No/Ja: No kyll mää ressaan...Mietin vaan, että mitä jos en koskaan voi saada lasta kyseisten asioiden takia mitä tuolla kirjoitin. Kyllä miekin tässä nyt vuotoja odotan kuin kuuta nousevaa. Tietääpähän siten tapahtuuko mun kropassa ylipäänäs mitään. No kävin ostaa helokkiöljy kapseleita, vehnänalkio öljyä ja foolihappoa....heheh.........

Minäkin olen kyllä niin hermoheikko että...Mutta olen päättänyt etten vielä ala niiden tikkujen kanssa sohimaan ja tupperin kippoon p...maan;))))) Odotellaan...
 
Että vähän kuitenki dopingkia :D Oikeen hyvä..

Mulla kans on monia syitä miksi pelottaa, onnistuuko enään. Siksi varmaan varmistelen ja panikoin. Häpyluun murtuma muutama vuos sitte, pari aivoinfarktia (joista Luojan kiitos ei jäänyt mitää pysyvää.. paitsi loppuelämän lääkitys)

Ehkä tämä mullakin rauhottuu kun joku selvyys tulee!! Ehkä..

RessiEino
 
Emppis miepä kokeilen tota vaikka maanantaina. En huomenna vielä viitsi, tulee ehkä liikaa noita yhdelle viikolle..
Hienostihan teillä hommat etenee ja kuullostaa juurikin että kaikki olis kohdallaan ;)

Lilliputti hyvät "dropit" hait. Mä joskus syksyllä lueskelin noista, ja ymmärsin, että ne auttavat tasaamaan kiertoa ym. Eli eiköhän se vuoto siullakin sieltä tule !!

EiNoJa nyt sit vaan oottelet. Ovis siis varmaankin oli jo. Onkos sulla limoja/kipuja tms tuntemuksia oviksen aikaan yleensä? Niitähän kannattaa seurata niin ei tikut ole ainuat. Ja päivä-pari oviksen jälkeen lämpö nousee puolisen astetta, se on kans helppo tapa seurata, että se ovis OLI JO ;)

ON mennään siis ilman mahdollisuuksia tämä kierto. Aika ihana fiilis kun tietää, ettei tartte hetkeäkään miettiä mitään nippasuja tms. Ens kuussa sit TJOTtaillaan ;) Yks ovistikku jäi kaappiin, sen saatan pissiä roskikseen asti sit ens kuussa ;D

PLUSSAPUHURIA puhaltelen, ei sitä lunta ainakaan !!
 
Mieki haluan mukaan tähän laumaan! :) Ennen olin alaikänen, mutta torstaina saavutin 35-vuoden iän. Heti päätin hypätä mukaan, oon jo aiemmin salaa lukenu teän juttuja. ;)

Elikkä me ollaan toukokuusta asti yritelty pikku-kutosta. Ei oo vaan menny niinkö Römpsöössä tää meän yritys. :( Toukokuussa oviksen aikaan mies lopulta suostui mun haaveeseen iltatähdestä. Ja heti tärppäsi!

Kesäkuun alussa tein positiivisen testin. Sitä onnea ei jatkunu kauaa. Heinäkuussa rv 7 alkoi vuoto ja 7+3 ultrassa näkyi enää litistyny sikiöpussi. La ois ollu ny helmikuun lopulla. :(

Keskenmenovuodon jälkeen tuli kahdet normi menkat, ja taas lokakuussa plussasin. Ultrassa nähtiin syke 6+3. Viikon päästä edelleen syke näkyi, mutta kasvu oli hidasta. Rv 9+1 ei ollut enää sykettä ja 14.11. rv 9+4 tehtiin lääkkeellinen tyhjennys.

Tuon km:n tyhjennysvuodon jälkeen ei tullu kunnon menkkoja, vähän tuhrua joulukuun alkupuolella. Oviksen tunsin ja bongasin joulupyhänä.

8.1. tein ilokseni positiivisen raskaustestin. Kuitenki jo 9.1. alkoi tuhruilu, joka 10.1. muuttui kunnon vuodoksi ja plussa testeissä vaihtu negaksi. :'(

Nyt siis kp3/28-32 ja yk7.

Toivottavasti enää ei tartte kokea yhtään keskenmenoa, ennemmin vaikka negaa negan perään ku km, jossa ensin on onnensa kukkuloilla ja suunnittelee tulevaisuutta ja tekee hankintoja, ja sitten kaikki romahtaa. :(
 
Pahoittelut heti kärkeen, kirjottelen puhelimella..

Mutta Emotar: lämpimät tervetulotoivukset ja pahoittelut kokemuksistanne. Voin vain toivoa onnellisuutta ja plussaisia tuulahduksia :)

Einohan päätti jatkaa itsensä kiduttamista ja tekas raskaustestin!! (toinen yllätys!) Tässä vaiheessa, tällä kierrolla, epämääräsillä ovistikutuksilla.. Unohin sitte saunaan mennessä tikun tupperin reunalle ja siinä oli kuuluisa roskishaamu :eek: Voi elämän kevät tätä hommaa!! Nyt ku sitä tsiikailen ni se oo siitä mihinkään hävinny.
Tästä se ressiEinon mieli ja hermo tykkää.. Tiedän kyllä, että se ei mitään tarkota, sanokaapa se tuolle pääkopalleki.
Mun kroppa on ihan sekasi, se tiiä mistään mitään enää.

En oo tosiaan koskaan tunnistanu ovista, mistään merkistä. Jospa nyt auttais tää tikutteluki kun tulee samalla kuunneltua oikein kunnolla :)
 
Tervetuloa kaikki uudet Emotar, lilliputti, yms. mukaan kuumeilemaan!

Sulla Lilliputti on kyllä ollut vaiherikas elämä ja kaikkea sattunut. Toivottavasti kuitenkin tulisit pian raskaaksi. Ihanan rento asenne teillä on tämän projektin suhteen.

ON: Mulla siis se tilanne, että ollaan yritetty 6 kuukautta aktiivisesti. Nyt sitten tiedän että seuraavaksi tutkitaan miestä (en ole koskaan saanut testiin edes haamua). Mulla gyne aika varattuna ens maanantaille, siis ylihuomiselle. Gyne ois tutkinut miehen jo aikaisemminkin. Musta ei ole otettu verikokeita vielä lainkaan, jota aion myös ehdottaa gynelle että voitasko niitä ottaa tai kenen puoleen kääntyä että saisin ne otettua. Mun mies vaan käänsikin tässä n. reilu viikko sitten kelkkansa. Hän ei halua jatkaa lapsen yrittämistä. Nyt tässä sitten odotan kääntääkö mies ajatuksensa vai tuleeko tästä ero. Mies ei jotenkaan yhtään tunnu käsittävän, että olen todellakin ottamassa eron jos hän ei lasta halua...ihmettelee nyt mikä mua vaivaa, miksi olen niin hiljainen yms.
Kiva kertoa ma gynelle tilanne. :( No katsotaan mitä tästä tulee...olen henkisesti varautunut jo eroonkin...kun keskusteluissa asia on kuulemma jo käsitelty. Ajattelen vaan vielä josko se muuttaisi mieltään kun näkee miten tosissaan olen asian suhteen.

Mutta tätä ihanaa ketjua en halua jättää...olette kaikki niin kannustavia ja ihania!

Plussia toivon jokaiselle meistä ja tarrasukkia matkaan!!!:heart:
 

Yhteistyössä