Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Nyt oikeesti mie romahan! Tänään taas nega davidilla. Alavatsaa vihloo keskeltä ja vasemmalta, tänään kipu säteilly nivuseen ja reiteen. Huono olo tulee myös ajoittain ja alaselkää myös alkanut kolotteleen. Lisäksi ihan uus oire äsken kun pesin hampaita: syljin verta lavuaariin D= sunnuntaina/viikonloppuna pitäis menkat alkaa ja jos samalla kaavalla mentäis niin ku parissa viime kierrossa huomenna tulis se parin tunnin tiputtelu. Toivottavasti ei tuu! Tänään siis dpo 12 ja kp 25/29. Miten mää maltan oottaa viikonloppuun etten testais enää..kyrsii noi negat :( vai pitäiskö vaihtaa testin merkkiä? Miten luotettava toi davidin herkkä liuska on? Hirmusesti onnea plussanneille ja haamuileville! :heart: Kunpa sitä itsekin pian....
 
Kiitos mymosa!! Mukana kuin peräpukama!!

Mulla dpo5 testien mukaan, lämpöjen dpo6.. ovis on ollu satavarmasti ja nyt hitokseen jännittää. Mulla on superkoholla lämmöt. Oon ku patteri ja silti ihan jäässä. Poskipunaa ei tarvii :O. Voimakkaita menkkatuntemuksia oli aamulla ja pari päivää tuikkinu sivuille. Limoja ei ole tullut, valkkari kyllä limaisempaa normista mut ei vakuuta. Mä tiedän ekaa kertaa mun dpo:t varpilla ja tekis mieli jo testaills dpo8, mut ei se sillo näyttäis mitään.. mut mite sitä malttaa?! Herkkiä testejä kaapissa, lisää tuli tänään ku huvikseen R- keijolta tilasin, kun sieltä en ole vielä tilannu, ja ne olikii niitä Davidin testejä.. kaikki mollaa niitä. Tekeeks niillä ees mitään? Mielenkiinnolla odotan yötä.. todella levotonta ollu vikat kaks yötä.. jos näyttäs vauvaunia tai unia plussatestistä niin nousis taas toiveet, ollu joks rsskaudessa ennen plussaa.
 
Hei nyt ku neIHM mainitsit noista unista niin muistin yhtäkkiä et mähän näin viime viikolla unen jossa tein monta plussatestiä ja niissä oli vielä monta viivaa eikä vaan kaks :LOL: sit olin kauheen pettyny aamulla ku heräsin ku olikin vaan unta..eilen illalla mulla oli muuten kans ihan vesiripulilla vatsa, tosin nyt on vatsatautia liikkeellä. Et oireita on ku suoraan oppikirjasta mut kaikkiin kyllä sit löytyy joku muukin selitys ku raskaus varsinki ku oikeen alkaa tarkkaan analysoimaan. Ei pitäis ei, mutku. Tiedätte kyllä.
 
Tahtoo tänne myös, vaikka edellistä ketjua vain lueskelin :) Täällä yk 3 piinailut parhaimmillaan eli aika samoissa Mollyn kanssa =) kp 26/25-29 menossa ja yhyy! nega töistä tultua testattu apteekin omalla. Kun ei vaan malttanut enää, vaikka pää sanoi, että pitäisi...

Tammikuun kierrossa epäilen olleen yritystä, kun silloin tissit turposi ja oli huonoa oloa ym. Helmikuussa ei sitten mitään, paitsi finnejä päänahassa ennen tädin tuloa. Ja nyt rintoja on kihelmöinyt viime viikosta, viikonlopun jälkeen ehkä enemmän sanoisinko hmm...kivistänyt. (Tää on vähän kuin viininmaistelu - pitäisi tietää oikeat termit :LOL:) Sen lisäksi ehkä viidettä päivää närästää, mitä mulla ei tapahdu koskaan. Parina päivänä on myös suussa ollut outo maku, mutta ehkä liittyy tuohon vatsahappojen liikaeritykseen.

Viime viikolla olin IHAN varma, että tärppi on käynyt. Tällä viikolla tunteet heittää häränpyllyä. Rintojen tuntemukset saa edelleen uskomaan, mutta toisaalta tuntuu IHAN varmalta, että täti tulee viimeistään lauantaina.

Ja juu, ostin apteekin omia tuplapaketin eli saa nähdä pääsenkö huomenna töihin tikkua kastamatta vaikka päätin odottaa lauantaihin tai sunnuntaihin. Ja sitä tärppiä varten mulla on oottamassa digi, koska sitten on pakko saada se teksti muistoksi! Montahan tavan testiä sitä vielä saa ostaa ennen kuin on sen vuoro...
 
Ai niin, ja Mollya komppaan myös huono-oloisuudella. Olin eilen ihan juhlafiiliksissä, kun oli herätessä vähän heikko olo. Kunnes kuopus soitti ja kertoi, että maha on kipeä ja oksettaa :attn:
 
Ihanaa lukea kaikkien oloja :D! En ole yksin, wuhuu! Kohta päästään muuten analysoimaan testilöitä ;);)..

Onks muilla turvotusta? Mun maha on iha kamala ja oon tässä valitellu että lihon vaa ku kessi tollanen römppä. Alamaha on iha kova. Ja kohdusuulla on paljon paksua vv:a ja on kova ja suht takana.. on ollu kauempanakin.. tän oireen muistan kirjanneeni täällä johonki pinoon kun kolmatta aloin oottaa.. tosta kohdunsuusta siis.
 
  • Tykkää
Reactions: Xienna
NelHM: Se on parhautta, että ei tartte yksin pähkäillä! Mulla on ehkä KAIKKI oireet :p Edelliseen lisättäköön ilman kertyminen mahaan ja ihan kuin sullakin, kohdunsuu vetäytyi eilen jonnekin ka-u-as ja valkkari ympärillä on todella nimensä mukaista ja runsasta.

Vaan nyt, vauvaunia kaikille ja jänniä hetkiä aamulla testin tekeville...
 
  • Tykkää
Reactions: nelHM
Huomenta.
Mylla on todella repivää ja pistävää kipua vasemmalla alhaalla.. ssttuu todella ja varsinki ku nousee kävelee.. nyt niitä limoja hei kehiin kans ni vois toiveita nostatella :D. Lämmöt oli korvasta 38.5C :O. Eli kainalosta se ois asteen vähemmän. Normilämmöt korvasta 36.5 ja kainalosta 35.5-36. On koholla!

Aamun testituloksia ootellessa... =)
 
mymosa
Täällä dpo7, mitäs oireita tässä vois havaita.. ääh.. vetinen valkovuoto, repäisevät kivut sivuilla (eilen illalla kyljen kääntäminenkin vihlas inhottavasti), posket helottaa ja paleltaa.. Lämmöt pysynyt nyt pari päivää 36.5. Ja muuten olo kuin ampiainen ois pistänyt persiiseen. Ja TIRVOTUS, voi mahoton!!

En tiiä, aika pessimistinen olo.. Koetan lukea mitä oireita oli viimeksi, mutta aika olemattomia silloinkin.
 
Huomenta vaan! Mä päätin nyt silleen että jos lauantaihin mennessä ei tule mitään tätiin viittaavaa vuotoa niin sit lauantaina saan testata. Nyt on alavatsalla menkkajuilintoja tai jotain sen tapaisia ja nivusia juilii.. ja aamulla kun menin vessaan olin ihan varma et alkaa tiputtelu mut tulikin vaan vähän runsaammin aika kirkasta valkovuotoa. Nyt peukut pystyyn kaikille meille ja tsempit niille jotka meinaa tänään testata! Mä yritän nyt ihan oikeesti malttaa mieleni (yeah right) :whistle:
 
Kiitos uudesta ketjusta :)
Jännältä kuulostaa teidän oireet. Omia odotellessa :p Mitenhän sitä jaksaa odottaa, vielä ei lähelläkään piinapäivät. Vasta ovista odotellessa :D Tylsä ovistestipostaus siis, mutta pistänpähän huvikseen, jotta jää ylös. Eli tässä eilinen testi IMG 20140326 211657 – Kopio - Aijaa.com Ei sitte niin mitään. No aavistus jotain, mutta varmaan menee vielä aikaa ennenku oviksen saa edes aikaan. Jotenki semmonen olo, että tämä kierto tulee olemaan niin sekasi ku olla voi. Liekö tää yrittäminen vaikuttaa, kun säännöllinen kierto heittää heti härän pynttärää ku oikein alkaa toivomaan:D

Molly ja nelHM kyseli noista Davidin liuskoista. Oon muistaakseni esikoisen aikoihin (viis vuotta sitten :LOL:) testannu niillä. Oliko ne niitä tosi pliruja? Vai sekotanko nyt johonki muuhun. Ei muistikuvaa toimivuudesta. Jotku prismasta ostetut anto sillon aina jotain haamuviivaa ja nostatti toiveet pilviin. Nyt oon käyttäny näitä https://www.vauvala.fi/verkkokauppa/Raskaustestit/eritt%C3%A4in-herk%C3%A4t-raskaustestiliuskat/eritt%C3%A4in-herkk%C3%A4-raskaustesti-10 ja ei oo ainakaan toistaseksi antanu mitään haamuja, joten ehkä sitten ku semmosen saa niin ois sitä ihtiään:heart:

Pidän peukkuja kaikkien piinailijoiden puolesta, toivottavasti alkaa plussia pärähteleen! :)
 
Kiitos uudesta ketjusta! :)

Eilen laitoinkin että ollut kosteempaa viikonlopusta asti ja että toissa iltana tuli joku limaklöntti. Eilen illalla oli niin märät paikat, ettei tiennyt miten olisi ollut.
omassa päässä pohdinkin että voisiko se yrittää ovista väsätä.. noh, eilinen kosteus ainakin hyödynnetty! :p
 
Mulla on nyt Davidit käytössä. Ne on sellaisia kapeita verrattuna esim. Sofeihin. Ovistestit vaaleanpunaisia ja raskaustestit vihreitä. En osaa noista vielä oikein sanoa, kun kaksi tehnyt kumpaakin. Sen huomannut, että niissä sentään se väri asettuu oikeille paikoilleen testiajalla. Joissakin testeissä mulla siis väri ollut levällään kuin jokisen eväät pitkin taustaa, vaikka testiaika on lopussa. Niistä on ollut vähän paha ottaa selvää.
 
Kiitos uudesta ketjusta! :)
Mulla kp 10. En vaan malta itselleni mitään, aina täällä piinailen ja toiveilen. Meillähän ei ole edes oikeata yritystä käynnissä, mutta ei kyllä ehkäisyäkään. Niin sillonhan sitä piinailee pakostakin. :D Kaksi lasta on, jo ja kumpaakin piti yrittämällä yrittää vuosi, kuopus tärppäsi vasta 5 clomikuurin jälkeen. Mutta sehän ei toiveilua estä vaikka tietää että mahiksia ei oikeen oo. :)
 
Nonni...sieltä sitä punertavaa vuotoa taas alko tulla ja nyt v*tuttaa, harmittaa, ärsyttää..:'( Et eiköhän ne menkat sit viikonloppuna taas ala. Ens kuun alussa aika gynekologille ja aion siellä mainita näistä epämääräsistä vuodoista paria päivää ennen todellisia menkkoja ja pyydän ronkkimaan paikat perusteellisesti. Miehen kanssa sovittiin et jos ei tästä kierrosta tärppää niin hän käy yksityisellä tutkituttamassa sperman. Eihän puol vuotta oo edes pitkä aika yrittämisessä mut haluan kyllä mahd. pian selvyyden jos jotain onkin pielessä jommalla kummalla. Ovistesteihin mielestäni sain ihan ok plussan, vai mitä ootte mieltä?

2014-03-17 08.06.52 - Aijaa.com

vaikka eihän se sitä tarkota et se ovulaatio automaattisesti tapahtuis vaikka lh-huippu tuliskin...
 
Minä eksyin myös tänne, vaikka en myönnä (ainakaan vielä) olevani hätähousu piinailija :whistle: haha!
Tämä kerto on nyt meillä virallisesti ensimmäinen todellinen yrityskierto, aiemmin menty asenteella tjot, eikä ole tullut testailtua mitään, ei oviksia eikä mahdollista raskautta.
Nyt oli ovistikut käytössä ja hienon plussan sain niillä, seuraavaksi sitten tässä pohdin missä vaiheessa sitä uskaltaisi tehdä ekan r-testin. Nyt mennään dpo8, kp27/29-32.
 
Toivottavasti Molly ois iha harmitonta tuo tiputtelu.

Minäpä oon nii hönö että oon tässä testimielessä tarkistanut nyt nuo davidin ja mammaksilta tilatut erittäin herkät r-testit ja kumpikaan ei anna mulle viivanpaikkoja tai muuta epämääräistä. Eli ei tarvitse arpoa jos sattus jotain ilmestymään joskus.. mä oon siis iha hönö :D.

Mulla jatkuu tuo vihlonta tuonne sivuille mut mitään ei vuoda :(. Sunnuntaina ois dpo9.. sillo tarvii jo ihan tosissaan testailla.. eikä vaa testimielessä :D

Kivan aktiivinen pino. Vähän vaikeaa täällä kotona nyt yhden lapsen kanssa, niin on hyvä kun hetkeksi voin ottaa omaa aikaa ja kännyllä piipahtaa tänne.
 
Huomentaaa :wave:

Ihana aurinkoinen ilma ulkona... :flower:

Mollylle :hug: Kyllä mun mielestä on ollut plussa oviksessa :) Itse saanut joskun tärpin heikommastakin ovisviivasta :) Joten mulla toi tikkuihin pissaaminen on vaan "mukava" harrastus :)

Pakko mennä pihalle noiden pikkusten kans... palaillaan... ja kiitos uudesta ketjusta :attn:

Niisku-rouva kp 8/28-32
 
Kirjoitan kiitokseni nyt tänne, kun eilinen viestini jäi sinne vanhaan ketjuun.
Kiitos ja kumarrus siis nelHM, Haaveileva-85 ja mymosa epäilyksen vahvistuksesta. :flower: En halunnut perheeltä/kavereilta vielä asiasta kysellä, ja tiesin että teiltä saan "ammattiapua". :)

Tsemmpiä teille piinailijoille ja hätähousuille, toivotaan että kevät tuo mukanaan plussa-uutisia!
 
Suklaamurulle onnea matkaan <3

Mulla ollu sellainen tunne että jotain tapahtuu tai yrittää tapahtua tuolla.. niin poikkeavaa tuo vasemman puolen polttelu, kun puikko ois siellä koko ajan viiltmässä. Mieli on herkässä ja oon itkeny täällä yhen asian takia. Äsken meni sit totaalisesti hetkellisesti hermot ja kävin karjumassa tyynyyn yksinäni.. varmaan tapoin koko yrityksen nyt kun alamahaan kävi koskee se tunteenpurkaus. Nyt vois sanoa että nyt mie romahan :(
 

Yhteistyössä