*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***



Tiistai 31.3.2015



aktiiviset kuumeilijat

nimimerkkiikäkpyklapset
Juli872750/28-34yk6-10 ja -13
Tuulentavoittelija 20/26yk6-09 ja -11
Kiiltokuva2319/30-32yk2-09 ja -09
wavee27??/28 yk2-11 ja -13
tsilinut339/36yk2-10 ja -11
sparkle86 10/??yk1-11 ja -14



piinailevat kuumeilijat

nimimerkkidpo
Juli87
Tuulentavoittelija
Kiiltokuva3


taustailevat kuumeilijat

nimimerkkiikälapset
Nyytti8826-09 ja -14
Pupelaattori35-02 ja -14
Pöllömamma24-13 ja -14
Gorthaur30-08 ja -11
Wanhan willan
nuori emäntä
(wwne)
33-08 ja -11
Mollimilla31-08 ja -11
Kiehinen31-09 ja -11
Gorthaur30-08 ja -11
Vaniljainen29-11 ja -13
Iltatähti201537-01 ja -03
Quumeilija
Carriina






Plussanneet 2015:
Tammikuu:
Aba (yk1), Viipulainen (yk1), Sonay (yk2),
Helmikuu:
Mamina (yk3), Unnaunna (yk3), Pimu83 (yk?), He.Ti (tjot 2)
Maaliskuu:
heidip* (yk5), Anskuna (yk4), Porkkana84 (yk2), Tammityttö (yk?), Peipi-82 (yk1)

Plussanneet 2014:
Tammikuu:
Koikoi (yk6), Halo (yk3) ,Bhumi (yk1), Leijona 2014 (tjot), Carioca (yk2)
Helmikuu:
halli (yk3), Nalle-Puh (tjot)
Maaliskuu:
Emma82 (yk1), Murunen87 (yk2)
Huhtikuu:
-
Toukokuu:
Mrs-K (yk7), Ondine (yk1), Sateenraikas (yk1), Rouva Kampiakseli (yk5),
Pippurihäntä (yk?), cherise (yk1v+)
Kesäkuu:
Lillitys (yk3), Jörriliini81 (yk1), Unto-Helmiina (yk1)
Heinäkuu:
Jmia (yk2), Baby3 (yk3)
Elokuu:
Boomkaa (yk20), Pikkusirkku (yk3)
Syyskuu:
Marmeli (yk3v+)
Lokakuu:
inskun (yk?)
Marraskuu:
Alinaa (yk2), kolmas kerta toden sanoo (yk8),
Marya (yk20+), magie (yk1v+)
Joulukuu:
InkeriIisakki (yk1), mama-maisu (yk5)


Plussanneet 2013:

Tammikuu
Suhveli (yk4), Toive Pikkukolmoselle (yk2), mammu991 (yk8),
Tytymamma (yk6), Maana-mamma (yk1), Villanen (yk1)
Helmikuu
helmikoo (yk1), dita (yk5), Viola30 (yk2), Aminohappo (yk4)
Maaliskuu
ViiruP (yk7), Mamimamimami (yk3)
Huhtikuu
Tafgu (yk1), Kuume84 (yk5), Klementiini (yk1), Linttu (yk3),
Catherine (yk4), Sanna-M (yk5), EiKahtaIlman3 (yk5)
Toukokuu
Jardin (yk2), Viifu (yk1), Vauvahaave (yk2)
Kesäkuu
Aliila (yk12), katrinainen (yk1), Sydäntähti (yk3),
sparklingfun (yk1), Jonsu123 (yk1), Cassyput (yk1)
Heinäkuu
Äitee kahdelle (yk1), Hätähousu (yk3), Saraheinä (yk1),
Anu84 (yk1)
Elokuu
piikru (yk1), Smooth (yk?), sweetpearl (yk1),
Äippyli_81 (yk1), Eltsiira (yk3), Mustang79 (yk4)
Syyskuu
HyäkkäysVaunu (yk1), srz (yk0), OneMore? (yk2)
Lokakuu
Orange80 (yk2), Alice81 (yk1)
Marraskuu
Kukki$ (yk2), pillipöllö (yk1), Mussukka82 (yk1),
Ole luonani aina (yk?)
Joulukuu
Pink89 (yk2), Kolmiliini (yk5), Tine (yk3),
mammuttisi (yk2), ellul (yk1), plussatuulia (yk5)

Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!

 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikille! Vaivuin kesällä epätoivoon raskautumisen suhteen. Lopetin netissä kuumeilun ja unohdin oikeastaan koko asian.
Uskomatonta, mutta tänään tuli plussa testiin! Oireita ollut ja menkat jo pari viikkoa myöhässä. Mieskin sanoi tänään, että ainahan sulla kierrot heittelee, hain kuitenkin testin ja täysin selvä plussa pärähti! Vuodesta 2009 ilman ehkäisyä oltu, olemme todella hämmentyneitä! :)
 
Suurenmoiset onnittelut Marmeli!! On varmasti aivan uskomaton fiilis :heart:

Toivottavasti täti pysyy pois kylästä inskun, kovasti plussatuulia sinne päin :flower:

(.) Kp8 meneillään, mielialanmuutoksista huomaa että on pillerit heivattu. Tunteet käy kierroksilla nollasta sataan alta aikayksikön :D Tämän kierron tärppiin en usko todellakaan, mut olisihan se kiva saada juurikin juhannukseksi laskettuaika :p

Toivottavasti saadaan ketju aktiivisemmaksi, muutaman päivityksen tein - korjatkaa jos meni väärin =)
 
Heippa.

mä tulisin mukaan takaisin. Ekat menkat lääkkeellisen keskeytyksen jälkeen tuli 3.9. Kierrosta ei tietty hajua nyt.
Ikää muuten 30v ja edelliset lapset -09 ja -11. Punasella en nyt kännykän kanssa saa.

Tässä kuussa tuskin on tärpänny. Mies on töissä ma-pe. Eli viikonloppusin onnistunee vaan. Harmi sinäänsä, voi olla ettå menee kauan yrittämiseen kun ei oo ukko paikallakaan.
 
Lumista päivää kaikille!
Saapiko joukkoon hypätä mukaan? Tääl on virallisen epävirallisesti yritys alotettu. Ehkäsyä ei oo käytössä ollenkaan kakkosen synnyttyä, ei oo tärppi käynny ja ei nii hoppu ole edes ollut. Eka lapsi tärppäs heti ja kakkosta tehtiin kaks vuotta, varhanen keskenmeno ja ulkonen raskaus koettu. Lapset siis 2010 ja 2013 syntyneet :)
 
Teretulemast joukkoon hispu & kanttarelli_ :hug: Missä päin on lunta jo? :D

(.) Selkää särkee nyt 5:ttä päivää |O ja tietenkin ovis ilmoitteli eilen illalla tulostaan, on siis ihan näinä päivinä h-hetki =) Mies tulee loppuviikoksi meille auttelemaan niin pääsee sitten tallentelemaankin. Olen muuten joskus havainnut, että itse akti auttaa näihin selkäkipuihin kuin myös migreeniinkin :heart:
 
Pohjois-karjalassa oli lunta,meiltä ainakin jo sulannu poikke.

petipuuhia migreenissä? Ei tulis kyllä ihan heti mieleen :D eikä mieskään varmaan haluis kun oksennan aina migreenissä! :D
Toivotaan et selkäsäryt helpottaa heidip :)

mä annan kierto tiedot jahka pääsen uuteen kiertoon :) eiköhän ne viimestään ens viikolla ala. Pieniä heittoja on ollu synnytyksen jälkee, liekkö johtuu siittä että imetän !?
 
Täällä uusi ilmoittautuu mukaan jos vielä mahtuu? Eli kolmatta kuumeillaan ja kierukka lähtenyt 10.9. Tiedot olisi siis 31v...kp 23?/29-36 ja edelliset lapset 08 ja 11. Vähän aikaan lueskellut teidän juttuja mutta nyt vasta pääsimme aloittamaan yrityksen:) Vaikka mies vielä vähän empii joten ollaan menty tavallaan "varmoilla" päivillä vaikka mieskin hyvin tietoinen että voi tulla "tietoinen vahinko":) Mutta toivottavasti ensi kierrosta jo päästään kunnolla yrittämään!

Ja mielenkiintoista nähdä miten tämä kierto hormoonikierukan jälkeen tasaantuu kun on muutenkin epäsäännöllinen kierto! Miten muilla on miehet lähteneet kolmannen lapsen yritykseen? Kun kahden lapsen kanssa saa jo ajan mukavasti menemään niin välillä tulee mieleen että olenko ihan hullu kun vielä yhden haluan:) Mutta vauvakuume on vain niin kova ja tuntuu että kyllä meidän perheeseen vielä yksi kuuluu:)

Hirveästi omaa napaa mutta tuli esittely sitten samalla!
 
Teretulemast Alinaa :flower:

Petipuuhia migreenissä? Ei tulis kyllä ihan heti mieleen :D eikä mieskään varmaan haluis kun oksennan aina migreenissä! :D
Toivotaan et selkäsäryt helpottaa heidip :)
Eipä tämä tullut itsellenikään mieleen :LOL: En muista kumpaa aikoinaan odotin, kun iski ihan törkee kohtaus ja kunnei lääkkeitä saanu käyttää ja olin kokeillut jo kaikki muut mahdolliset keinot, niin lasten isä tuota ehdotti :D Pakkohan se oli kokeilla, kunnei parempaaka ideaa ollu ja ihme kyllä tepsi ;)
Mä otin nyt sit sairaslomaa, huomenna työterveyslääkärille. Selkäkipujen lisäks ääni läks, olihan tämäki jo odotettavissa ku 3 viikkoa vaan yskiny.

Mieskään ei sitten tullut :'( Hällä olkanivel ilmeisesti tulehtunut niin kipuilee sitten mieluummin omissa oloissaan.. Toisaalta ihan hyvä ettei saa tartuntaa, mut olisin kaivannu kainaloa tähän olotilaan.

Miten muilla on miehet lähteneet kolmannen lapsen yritykseen?
Mun on nuo kaksi isompaa lasta edellisestä suhteesta. Miehellä ei itsellään ole lapsia, ja hän oli se joka mutkin sai kuumeilemaan. Tulee onneksi erittäin hyvin mun lasten kanssa toimeen ja ottaa heidät huomioon kuin omansa. Vaikka tässä on yritystä vasta todella vähän takana, niin olen huomannut samanlaista empimistä miehellä;) Mun on molemmat lapset haastavia ja toinen on ns. erityislapsi, parempaan suuntaan ollaan koko ajan menossa ja kyllä mä sitä mieltä olen että perheeseen mahtuisi vielä yksi (tai kaksikin) lasta =)
 
Pakko heti vuodattaa tänne mutta on nyt viimeiset 3 päivää vihlonnut alavatsassa sekä oikealla että vasemmalla puolella. Vähän samanlaista kun välillä ovulaation yhteydessä repäisevä kipu esimerkiksi aivastaessa paitsi että tämä kestää koko päivän. Onko muilla ollut samanlaista? Mihin voisi liittyä? Koska oviksen bongasin jo viime viikolla ja siitä olen melko varma kun yleensä sen tunnistan..
 
Ettei vain olisi Alinaa kiinnittymiskipuja? Tai mahdollinen toinen ovis, sekin kun on kuulemma mahdollista.

Tämä eka kierto taitaa mennä kyllä niin harakoille ettei tosikaan |O Oon eilisest asti syöny Panacodia ja Ibumaxia, yleistila romahti eilen ja siihen päälle vuorokauden mittainen päänsärky (migreeni?). Tänään kävin tylterveyslääkärillä ja määräsi loppuviikon saikkua.

Hirvee ikävä sitä parempaa puoliskoa :'( :heart:
 
Paranemisia heidip*! Flunssaa ja pitkäkestoista semmoista on paljon liikkeellä nyt:( Nimimerkki kolmas viikko nuhaa tulee ja kurkku kipee...

Toivottavasti olisi kiinnittymiskipuja! Vaikka laskin vähän että emme samana päivänä miehen kanssa puuhailtu kun oli ovis vaan seuraavana.. Sen takia en hirveästi nosta toiveita tähän kiertoon.. En ollutkaan ikinä kuullut että voi tulla toinen ovis:O

Laskin tässä että jos kuitenkin olisi mahdollisesti tärpännyt jo tästä kierrosta niin milloin voisi näkyä testissä? Vaikka tiistaina? Varmasti kaikki mun oireet on vain jotain kierukan poistoon liittyviä mutta kun toivoo niin paljon niin kaikkea se mielikuvitus vain keksii:D Mitä tuntemuksia muilla? Onko muita jotka pääsee kohta testaamaan?
 
Laskin tässä että jos kuitenkin olisi mahdollisesti tärpännyt jo tästä kierrosta niin milloin voisi näkyä testissä? Vaikka tiistaina? Varmasti kaikki mun oireet on vain jotain kierukan poistoon liittyviä mutta kun toivoo niin paljon niin kaikkea se mielikuvitus vain keksii:D Mitä tuntemuksia muilla? Onko muita jotka pääsee kohta testaamaan?
Mun on paha sanoa mitään noihin testaamisiin, toisilla näkyy niin paljon aiemmin kuin toisilla testeissä. Mä olen saanut plussan molemmista näkymään testissä vasta rv6+3 (kp45), kuopus näkyi ainoastaan verikokeella (en testaillut enää kotitesteillä kun sain lähetteen labraan), vaikka oireet oli tokassa ja kolmannessa raskaudessa aivan selkeät. Ja kolmas raskaus ei edes ehtinyt näkyä testissä lainkaan ennen keskenmenoa (rv4+5).

Mun teki ovis tuloaan pari päivää sitten olojen mukaan. En tiedä sitten oliko jo vai onko vasta tuloillaan, sairastelun vuoksi ole jaksanut panna merkille enempää. Mä olin yskinyt 4 viiikkoa sellaista kuivaa yskää ennen kuin nyt sitten flunssa kaatoi sänkyyn, eilen olin aivan tukossa ja tänään on lähtenyt limat irtoamaan - niistää saa koko ajan! Jospa se ovis olisi vasta tuloillaan niin päästään viikonloppuna hyödyntämään, mies lupaili tänään tulla viikonlopuksi tänne :heart:

Vaikka me päästäisiinkin hyödyntämään otollinen hetki, niin en tahdo uskoa tärppiin tässä ensimmäisessä kierrossa. Vaikka olishan se hienoa päästä jouluna kertomaan sukulaisille tulevasta perheenlisäyksestä, kun ehtisi se rv12 tulemaan täyteen :D

Me asutaan vielä eri osotteissa ja eri paikkakunnilla ja voi luoja, kun mua on alkanu ärsyttää tällainen viikonloppusuhde-meininki :ashamed: Tekeehän se suhteelle hyvää olla erossakin, mutta kun sitä toista kaipaa niin pirusti viikon mittaan..
 
Inskun, ootko testaillu?

Eiks oviksen jälkeen 14päivää ja sit voi näkyä testis? Oonko ihan hakoteillä!? :D ite testasin aina päivää ennen menkkoja tai samana päivänä (terv. hätähousu).

Se ois kp 1/26-30 yk 1. En saa punattua kännykällä.
ties tosiaan menkat alkavan ku hermot oli piukalla pari päivää.
 
Heidip* kurja tilanne jos mies asuu kaukana:(

Kanttarelli harmi että ei tärpännyt viime kierrosta mutta plussatuulia uuteen kiertoon!!

ON: Laskin että keskiviikkona olisi ainakin se 14 päivää mennyt oviksesta niin jos silloin ei mekkoja kuulu niin teen testin.. jännittää hirveesti vaikka en edes usko että olisi tärpännyt tästä kierrosta.. mutta jotenkin on vain tullut nyt niin paljon erilaisia oireita että alkaa kuvitella kaikkea:) Hirveä väsymys ollut niiden vatsakipujen lisäksi ja nyt tuli rinnatkin kipeäksi.. mutta sitten toisaalta kaikki ärsyttää joka taas enemmän menkkojen tuloon liittyvä oire.. vaikeaa tietää kummasta on kyse mutta onneksi keskiviikkoon on enään muutama päivä:D
 
Hei kaikille! Kiva että tätä ketjua on jatkettu :)

En olekaan vähään aikaan kirjoitellut. Tammikuusta asti ollut meillä yritystä takana ja VIHDOIN elokuussa se tärppäsi ja laskin meille tulevan huhtikuun vauvan. Kaikki meni vähän hassusti, koska minulla oli normaalit kuukautiset ja niistä n. 2 viikon kuluttua alkoi oudot alavatsakivut. Terveyskeskuksella arvelivat mulla olevan virtsatietulehduksen (!!!) ja sain siihen antibioottikuurin. Parin päivän kuluttua tein ovulaatiotestin ja tikkuun leimahti heti kaksi punaista viivaa. Tein heti perään raskaustestin, joka oli positiivinen. Kummat alavatsakivut kuitenkin vaivasivat, joten en uskaltanut iloita. Tästä taas pari päivää eteenpäin heräsin aamuyöllä erittäin kivuliaisiin alavatsakipuihin etenkin oikealla puolella ja uutena oireena oli etenkin sisäänhengittäessä hartiapistos. Taas lääkäriin ja sain lähetteen ultraan, missä todettiin kohdunulkoinen raskaus :( Minut laitettiin yliopistosairaalaan, jossa olin pelkillä iv-nesteillä pari vuorokautta ja minun vointia seurattiin ja verikokeita otettiin. Minun kohdallani kuitenkin kävi hyvin, koska alkio alkoi surkastumaan itsestään eikä leikkausta tai muutakaan tarvittu. Anemian sain, koska mulla oli ollu verenvuotoa vatsaonteloon ja hemoglobiini oli alhaisimmillaan 86. Nyt tästä on jo 1 kk aikaa ja voin paremmin. Jos olen tulkinnut mun kiertoa oikein niin mulla on nyt kp 24.

Vadelmia
 
Moi!

Olen siis 24v ja lapset -13 ja -14 (nuorempi ensviikolla 5kk). Eli kaksi pientä on perheessä. Kun toista odotettiin niin puhuttiin että lapsiluku on sitten tässä. Sen jälkeen jahkailtiin että tehtäiskö kuitenkin kolmas - ehkä parin vuoden päästä? Mun ihanne olis varmaan neljä mutta luulen että yli kolmen ei pystytä venymään.

Me joka tapauksessa lepsuiltiin hiukan ehkäisyn kanssa jo heti alkuun ja heinäkuussa tulikin kaikki mahdolliset raskausoireet maan ja taivaan välillä. Ensimmäinen tunne oli järkytys - ei kai!? Odottelin vajaan viikon ennen testin tekoa ja mietiskeltiin sitä asiaa. Testi (ja kymmenen sen jälkeen) oli kuitenkin nega. Yllätyksekseni mies (joka ekan ja tokan kohdalla oli epäilevämpi) ehdotti että hänen puolestaan voitais kyllä antaa kolmosenkin tulla tähän perään, jos on tullakseen. Eli hulluja varmaan ollaan, mutta ehkäisyä ei olla käytetty nyt pariin kuukauteen ollenkaan. :D

Minähän imetän nuorempaa eli menkkoja ei ole ollut. Heinäkuussa tuli tosiaan pari pisaraa verta pyyhkiessä ja sitä seurasi ne oireet, ja sen jälkeen oireet aina kuukauden välein voimistuivat. Luulen että keho yrittää pistää kiertoa käyntiin. Esikoista imetin vuotiaaksi ja silloin menkat alkoi tasan 5kk synnytyksestä. Yhdet menkat ehti tulla ennen raskautta.

Molemmilla kerroilla testiin on tullut plussa vasta kun menkat oli yli viikon myöhässä. Toisella kertaa ehdin testailla pari viikkoja negoja kunnes neuvolassa kävin pissimässä positiivisen :) Nyt sitten vähän jännittääkin että jos niitä menkkoja ei ehdi tulla ollenkaan ennen kuin tärppää. Ensimmäinen plussa tuli taas vasta kolme vuotta ehkäisyn jättämisestä eli kokemusta on tähän ikään sitten tuostakin puolesta. Mutta tjot-meiningillä mentiin se kolme vuotta ja niin mennään nytkin :) Tsemppiä yritykseen!

eli Pöllömamma, 24, -13 ja -14 ja tjot-meiningillä.
 
Niin ja lisään vielä omanapaa sen verran että nyt on taas ollut pahaa oloa ja nippailuja, ja suunnilleen viikkoon ei ole maistunut cokis yhtään :D Kun en kahvia juo niin tuon olen huomannut että cokista en ole pystynyt juurikaan raskauksien aikaan juomaan. Miehellä sitä menee jonkin verran niin nyt en ole käynyt yhtään mukilla ;)

Edellisen testin tein kolme viikkoa sitten ja silloin oli aika tarkkaan 8 viikkoa mysteerioireiden alusta. Oireet on vahvistuneet noin neljän viikon välein eli viikon päästä olis sitten se 12 viikkoa. Jos ne oireet nyt mitenkään liittyy kiertoon tai muuhun :D Eipä tässä voi muuta kuin kehitellä itselleen lisää oireita kun ei ole kiertopäiviä ja imetyksen aiheuttamat hormonimyräkät niitä niin sopivasti aiheuttavat. Seuraillaan :)
 
Vadelmia kuulostaa hurjalta tuo kohdunulkoinen raskaus:( Näkyikö testissä silloin kuitenkin ihan selvästi plussaa? Kovin yleisiä tuntuu olevan sekä kohdunulkoiset että keskenmenot.. Toivotaan että ei enempää tulisi niitä tähän ketjuun ja plussatuulia kaikille!

Tervetuloa joukkoon pöllömamma!

ON: Hätähousuna sitten tein tänään 3h pidätyksellä testin:-D Ja negatiivinen tietenkin.. Ja nyt tuli heti perään jo semmoinen olo että menkat alkaa kohta:( Ajattelin että jos ei ala menkat nyt niin teen torstaina aamulla toisen testin!
 
Tuosta yrityskerroista, niin perjaatteessa mulla on nyt yk1. Tosin tätäkään kuuta ei voi oikeen laskea :D Mutta menköön. Ennen tyhjennystä mulla oli takana vissiin yk 4.... Jos oikeen muistan :) Mutta oli miten oli, niin nyt on uudet kerrat.

Mä oon ollu niin kipee ettei järkeä. Oon ollu viime perjantaista saikullakin, huomenna nyt taas takaisin töihin. Koko viikonloppu meni niin etten henkeä saanu, kärsin siis infektioastmasta. Yöt varsinkin oli ihan kamalia, heräsin öisin astmakohtauksiin, jotka ei menny ohi edes lääkkeillä kauheen nopeesti. Mutta nyt onneks edes vähän terveempi. Antibioottikuuria jäljellä ens maanantaihin saakka ja lääkkeitä on niin paljon etten haluis edes kuvitella että olis raskaana.

Lyhykäisyydessään semmosta tänne =)
 
Paljon nyt flunssaa liikenteessä:( Paranemisia kaikille!

Tosiaan eilen ihan semmoinen olo että menkat alkaa mutta lisäksi tuli illalla pahoinvointi!! Nyt en ymmärrä ollenkaan ja jos ilman kierukkaa tulee tämmöiset oireet ennen menkkoja niin sit en kyllä kestä! Eli väsymys jatkunut koko ajan, lämpö koholla, ne vatsakivut koko ajan voimistunut ja selkäkipuja tullut myös, pahoinvointi, kylmä koko ajan ja nyt tänään alkoi päänsärky! Aamulla pyyhkiessä tuli vähän kirkasta verta paperiin ja oletin että nyt alkoi menkat mutta muuta ei sitten tullut?? Vielä se olo että alkaa ihan just paitsi että alavatsassa kipu on pistävämpää kuin normaalisti ennen menkkoja.. Mielenkiintoinen kyllä tämä kierto..
 
Tervetuloa Pöllömamma uutena joukkoon ja Vadelmia takaisin remmiin :hug: Tarkistaisitteko laitoinko tietoja oikein? =)

Vadelmia todella ikävän kuuloinen tuo ku-tapaus. Harmi ettei lekurit tutkineet heti kunnolla. Voimia uuteen yritykseen :heart:

Joko inskun on testaillut vai mikä on tilanne? Alinaalla vaikuttaisi olevan jännät paikat ja samaten ehkä Pöllömammalla :heart:

Paranemisia heidip*! Flunssaa ja pitkäkestoista semmoista on paljon liikkeellä nyt:( Nimimerkki kolmas viikko nuhaa tulee ja kurkku kipee..
Kiitoksia :kiss: Mulla oli taustalla jo viikkoja kestänyt yskä. Työterveyslääkäri määräsi loppuviikon saikkua ja sunnuntaina raahasin itseni päivystykseen, kunnen saanut edellisenä yönä henkeä ja henki rohisi. Ei ollut vielä keuhkoihin saakka edennyt, mutta tämä viikko saikkua ja Ventolinea, Duactia ja Pronaxenia naamaan. Selkäsärkykin ilmeisesti johtui jatkuvasta yskimisestä.

Paranemisia hispullekin :hug:

Heidip* kurja tilanne jos mies asuu kaukana:(
Ei tuo 30km loppujen lopuksi paljoa ole ;) Tuntuu vaan välillä niin kurjalta, kun pitää sovittaa työt, perhe (lapsen koulu) ja parisuhde tasapainoon. Mies tuli perjantaina ja lähti eilen illalla, ilman en tässä sairastellessa olisikaan pärjännyt :ashamed:

Ja näissä oloissa ei pahemmin tehnyt mieli itse aktia ja sen yhden kerran, kun sain ja kykenin (kp13) niin senkin keskeytettynä |O Jotenkin havaitsin miehessä empimistä, koska meillä ei ole kertaakaan tätä ennen ollut keskeytystä. Ehkä se vaan on jännitystä tulevasta.. Anyway, toivotaan nyt et oon paremmassa kuosissa viikonloppuna, kun lapset menee isälleen, niin saadaan olla aivan kaksin ;) Tää kierto on jo valmiiks hukkaan heitetty muutenkin niin nautitaan edes siitä laatuajasta, jota niin vähän muutenkin on :)

Onko muut havainneet kumppanin empimistä raskautumisesta? Miten se teillä ilmenee?

Ihanaa ja plussatuulista lokakuuta kaikille :) Toivottavasti nää sairastelut pian loppuvat :hug:
 
Mulla todettiin nyt nieluviljelyssä streptokokki g. 14 päivän antibioottikuuri ja loppuviikko saikkua lisää, huoh..

Menkatkaan ei ole alkanu, johtunee varmaan tästä lääke määrästä ja sairastamisesta.
Eikä mulla ole ikinä ollut mitään tarkalleen päivän kiertoa. Mulla on 2008 tähysysleikattu endometrioosi, koska tuo endometrioosi tuottaa kauheita kipuja niin en ole ollut kuin lastentekoajat ilman hormonaalista ehkäsyä.

Meillä ei oo ollu mitään empimistä, ei edes km sitä tuottanut. Meillähän ei yhteistä lasta ole ja alunperinkin ajatus yhteisestä lapsesta tuli mieheltä. Itse jopa hetken pistin hanttiin. Onhan mulla jo kaksi lasta ja miehelläni kaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Pikaista paranemista kaikille sairastaville! :hug:

Tein viimeviikolla sitten testin ennen kun lähdettiin reissuun, no negahan se tietysti oli. Mies totes tänään (ällövaroitus) että "on sulla tosiaan lisääntyny vvuoto tuolla alakerrassa" kun oltiin heiluteltu peittoa - mairittelevaa. Mutta en jaksa edes miettiä näitä oireita enää.

Ainoastaan nännien kipu imettäessä on oire, jota ei nyt ole selkeänä ollut. Olen tietty "pientä jotain" tuntenut silloin tällöin kun pahimmat oireilut on olleet päällä. Ja tietysti tänään sitten iltatankkauksella oli tosi arat :D Joo taidan kehitellä näitä oireita ihan itse.

Muistatteko edellisten raskauksien plussat, aavistitteko etukäteen? Millaisia oireita oli? Erosiko selvästi muista (yritys)kierroista?
Minulla ensimmäisellä kerralla kävi niin että kun menkkojen piti alkaa, tuli menkkakivut, mutta vuotoa ei koskaan tullut. En jotenkin rekisteröinyt asiaa (takana kolmen vuoden tjot) ja pari viikkoa myöhemmin vaan kaupassa ajattelin että pitäisikö ostaa testi. Oli juhannusaatto ja tiedossa juhlintaa joten varmuuden vuoksi jonkun tunteen pohjalta tein - ja hailakka plussa pärähti. Se oli eka testi varmasti yli vuoteen ja en edes muistanut että menkat oli myöhässä. Oireet tuli vasta plussan jälkeen.

Toisella kertaa tuli ensimmäisenä tuo kipu imettäessä, sen jälkeen mielialat ja samat "menkkakivut" samaan aikaan kuin ekassakin. Reilut kaksi viikkoa ekoista oireista (ja monta negaa myöhemmin) sain positiivisen neuvolan pissatestistä. Olin aivan varma raskaudesta, mieheni ja siskoni uskoivat vasta kun se plussa pärähti. Näiden tämän kertaisten vainoilujen myötä olen ehkä taas menettänyt uskottavuuttani :D
 

Yhteistyössä