Kodin siivous - ylläpito - sisustusketju

Innostetaan toisiamme siivoamaan ja ylläpitämään kodin siisteyttä ja jaetaan vinkkejä, ideoita ja ohjeita, miten tämä kaikki sujuu helposti ja nopeasti.


Itse aloitan kehuskelemalla, että raivasin "vierashuoneen" kolme täpötäyttä vaatekaappia, jonne olin jemmannut monenmoista tavaraa (muuttojen jäljiltä) odottamaan parempaa tulevaisuutta, kaappeihin olin tunkenut myös poissasilmistä-poissamielestä -tavarat ja "en tiedä mitä näille tekisin, enkä tiedä tarvitsenko näitä vielä" -tavarat.

Tulos:
useampi kilo sisustus-ruoka-naistenlehtiä paperikeräykseen (siis mitä ihmettä noitakin on pitänyt säästää?!)

jätesäkillinen vaatteita jotka meni uffin laatikkoon

useampi "ai täällä se oli" -löytö :)

roskaa, roskaa, roskaa. Taloyhtiön roskalaatikot kiittää (toki lajittelin).

Lopputulos: kaksi lähes tyhjää kaappia, yksi järjestetty kaappi.


Koko viikonloppu siihen meni mutta kyllä on hyvä mieli. =)
 
Kannattaako ostaa näitä siivouspaketteja, jossa tulevat kaikki pesuaineet, rätit, harjat sun muut vai tuleeko halvemmaksi ostaa vain kaikki erikseen?

Mietin tässä että pitäisikö tilata täältä joku paketti: Siivousvoitto Shop

Onko kellää kokemuksia kyseisestä pesuaineista, että onko varmasti hyviä aineita?
 
Siivousvoitto shopin tuotteet ovat olleet käytössä jo pidemmän aikaa. Pesuaineet ovat olleet riittoisia ja laadukkaan tuntuisia, niillä lähtee pinttyneemmätkin tahrat. Loistavana lisänä paketissa tuli erilaisia ohjeita kodin siivoukseen, löysin paljon niksejä kyseisestä oppaasta. Ehdottomasti suosittelen! :)
 

Yhteistyössä