*

mammuttitalo...
Näytetään tulokset 1 - 14. Osumia 14

Ketju: mammuttitalo...

rakentaja
    Vierailija

mammuttitalo...

onko kukaan teistä rakentanut mammuttitaloa? onko ollu minkähintainen? ja oletteko olleet tyytyväisiä?

Mammuttihirsi
    Vierailija

VS: mammuttitalo...

Me rakennetaan tällä hetkellä Mammuttihirren taloa. Talopaketin hintaa en enää tarkalleen muista, olisko ollut jotain 75 000e tai jotain. Väliseinät on pystyssä ja tasoitukset hoidettu, enää maalaukset ja muut pinnoitustyöt jäljellä, vaan :/

Tähän mennessä olaan oltu melko tyytyväisiä, mitä nyt jotain pientä on ollut joidenkin kuvien toimittamisessa tai toimitusisältöjen epäselvyyksiä. Niitä on varmaan kaikkien talootoimittajien kanssa ja meille on kyllä korjattu kaikki mitä tähän mennessä on tarvinnut reklamoida.

Me ei otettu valmista mallia vaan vietiin oma pohjakuva ja sitä sitten yhdessä mietittiin ja niiltä löytyi vastaava parempi jonkun toisen käyttämä kuva. Myyjä oli alusta alkaen todellä myyntimies mutta miellyttävä sellaien, joka otti meidän toiveet huomioon ja kuunteli mitä me haluttiin sanoa toisin kuin esim. Lapponialla, joka halusi vain myydä omaa valmista pakettia ja elementtimallia...

Voin ainakin tämän pienen kokemuksen pohjalta suositella Mammuttia. Meidän valintaan Mammutiksi vaikutti se, että sillä oli sopivan laaja asennuspaketti meidän resurssit huomioon ottaen. Halvemmalla olis varmaan saanut joltain pienemmältä tuntemettomammalta toimittajalta, mutta me luotettiin ison firman etuihin, luotettavuus, vastuullisuus, maine... Pienillä firmoilla on varmasti myös omat valttinsa, mutta tämä sopi meille.

Toivottavasti oli jotain hyötyä tästä

Mammuttihirsi
    Vierailija

Niin ja tuohon hintaan sisältyi 132m2 talo, autotalli-katos-varasto 50m2, mammuttiasennus c.

\
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2006 klo 20:44 Mammuttihirsi kirjoitti
    Niin ja tuohon hintaan sisältyi 132m2 talo, autotalli-katos-varasto 50m2, mammuttiasennus c.

osaatko kertoa noita eri asennus vaihtoehdoista?
    laita vaikka y-viestiä..<br><br>

anaja
    Vierailija

rakennettiin vuosi sitten 240neliöinen mammuttitalo.en vaihtaisi pois!ihana talo.hintaa tuli tontteineen,autotalli-varasto rakennuksineen, tienteko,alv ym mukaan luettuna 440 000e. itse tehtiin sisätyöt, ei otettu mammutilta edes sisäovia kun ei ollu makuumme.

anaja
    Vierailija

rakennettiin vuosi sitten 240neliöinen mammuttitalo.en vaihtaisi pois!ihana talo.hintaa tuli tontteineen,autotalli-varasto rakennuksineen, tienteko,alv ym mukaan luettuna 440 000e. itse tehtiin sisätyöt, ei otettu mammutilta edes sisäovia kun ei ollu makuumme.

anaja
    Vierailija

\
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 14:25 anaja kirjoitti
    mihin päin rakensitte?

on parempiakin
    Vierailija

Me ei olla edes pyydetty tarjousta mammutilta, samasta tavarasta (lamellihirrestä) on talo kuitenkn tulossa. Kyselkääpäs Muhoksella sijaitsevasta Hirsiykkösiltä tarjous ja kilpailuttakaa mammutin kanssa. Kummasti tippunu monilla hinnat!

tilda harmailee
    Vierailija

\
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 15:31 on parempiakin kirjoitti
    Me ei olla edes pyydetty tarjousta mammutilta, samasta tavarasta (lamellihirrestä) on talo kuitenkn tulossa. Kyselkääpäs Muhoksella sijaitsevasta Hirsiykkösiltä tarjous ja kilpailuttakaa mammutin kanssa. Kummasti tippunu monilla hinnat!
    Mä en kyllä voi missään nimessä suositella tuota Muhoksen hirsiykkösiä... sisko rakensi miehensä kanssa joku vuosi sitten tuon talon, eikä oo ollu muuta ku ongelmia, kaiken mahdollisen kanssa... nurkat oli vinot, ikkunat painui ym ym ym... ikinä en kyseiseltä firmalta ostaisi, vaikka kuinka halvalla sais!!!!

Jos joku luulee mammutin olevan parempi kuin em. niin voi voi

Olen itse asunut mammuttitalossa ja Kaikki nuo ongelmat oli siinä talossa! Nurkat veti, ja aikuisen miehen käsi mahtui hirsien väliin....

anaja
    Vierailija

VS: Miten asutte?

asutaan vihdissä....noin 50km hgistä ja espooseen noin30km.

meillä on
    Vierailija

Meillä melkein valmis Mammuttitalo, ja ollaan todella tyytyväisiä! Pinta-ala noin 170 m2 yhdessä kerroksessa, mutta kahdessa tasossa, malli itse suunniteltu. Hinta oli pitkän tinkaamisen jälkeen 74 000 ?, hyvin kattavalla toimituksella, ja erikoisikkunoilla (katosta lattiaan malliset). Kasausta emme ottaneet, mutta saimme sieltä mestarin päiväksi auttamaan. Valittamista ei ole ollut, kaksi kertaa olen soittanut jostain pienestä puuttuvasta osasta, mukisematta ovat ne toimittaneet. Minä voin kyllä suositella!

\
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2006 klo 20:44 Mammuttihirsi kirjoitti
    Oliko teillä Olli K. myyjänä??

Pikavastaus Pikavastaus