Ketju jälleenmyyjille!

Kiinnostaako lastentarvike kotikutsujen järjestäminen Pohjois-Savossa?

Lastentarvike Remula on vuonna 2010 perustettu lastentarvikkeita myyvä yhden Pöljäläisen äidin yritys. Remulan perusajatuksena on tarjota kauniita ja kestäviä tuotteita edullisesti. Valikoimaan kuuluu tällä hetkellä vaatteita, sisustustavaraa, leluja, koruja, askartelutarvikkeita ja kestovaippoja. Myynti tapahtuu kotimyyntinä kutsuilla tai Internetissä sähköpostitilauksina.

Alla linkki Remulaan:
Lastentarvike Remula - Tervetuloa Remulaan!

Ystävällisin terveisin Pöljältä
Maria ja masu
 
Työtä vailla? Tule mukaan kasvavaan tiimiini myymään LAUKKUFRIIKKI tuotteita (yksilöllisiä muotilaukkuja; myös merkkilaukkuja, koruja ja lompakoita). Varaa aikasi työhaastatteluun! Työ on provisiopalkkaista, mutta kannattavaa. Ei harrastusmielessä toimimismahdollisuutta vaan joko puolipäivätyönä tai kokopäiväisesti. Lähetä s-postilla kuvaus itsestäsi ja yhteystietosi niin otan yhteyttä ja voimme sopia työhaastattelusta: fashionprimadonna@gmail.com
 
.innerum myy hauskoja ja trendikkäitä sisustustuotteita!

Oletko kiinnostunut sisustuksesta, erilaisista kodin tuotteista ja nautit myyntityöstä? Etsitkö työtä, joka on vapaata, joustavaa, vaihtelevaa ja haastavaa sekä antaa täydet mahdollisuudet vaikuttaa omaan myyntiisi?

Siinä tapauksessa meillä innerumilla voi olla paikka sinulle. Haemme toimintaamme myyjiä ympäri Suomen kotikutsuille, joilla menestyminen perustuu yksilöön sekä .innerumin monipuoliseen tuotevalikoimaan.

Työssäsi olet paljon tekemisissä ihmisten kanssa, joten laaja ja aktiivinen verkosto on ansioksi. .innerum -myyjänä toimiminen sopii lisätyöksi ja myös sellaisille, jotka haluavat panostaa enemmän.

Jotta saisit parhaimmat mahdollisuudet menestyä tulet saamaan .innerumille räätälöidyn koulutuksen ja oman valmentajan, joka tukee sinua toiminnassasi.

Haemme myös emäntiä/isäntiä kotikutsuille! Pitäessäsi kutsut saat alennuksen omasta tilauksestasi.

Otathan yhteyttä!

Marjukka Wihlman
Säljcoach Finland
Innerum Sverige Ab
+358443123162
marjukka.wihlman@innerum.se
Innerum.se - Inredning via homeparty
 
Oriflame - natural swedish cosmetics

Olen Hyvinkääläinen ORIFLAME-tiiminvetäjä ja haen uusia myyntikonsultteja tiimiini kivaan työhön. Työ ei ole paikkakuntaan sidottua. Töitä on mahdollista tehdä sen verran kuin itse haluat, juuri silloin kuin haluat: päivällä tai illalla. Työ sopiikin erityisen hyvin lisäansioiksi kun vakituista työpaikkaa ei ole löytynyt, opiskelujen oheen tai epäsäännöllisten tulojen tasaajaksi! Sinun tulee olla itsenäiseen työhön pystyvä ja kyetä työn suunnitteluun tuloksellisuuden taataksesi. Työstä voi tulla myös kokopäiväinen työsi ja etenemismahdollisuuksia on!

Jotta pääset mukaan, tarvitset rohkeutta puhua ihmisille, et muuta.
ALKUSIJOITUKSIA EI TARVITSE TEHDÄ, mitään ei tarvitse itse ostaa, Oriflame kantaa riskit, sinä keräät hedelmät! Työ tapahtuu pääosin laadukkaan kuvaston avulla, joka ilmestyy noin joka 3. viikko (eli palkkapäiväkin siten 3vko välein).

Oriflame-konserni on kansainvälinen yritys, joka on perustettu Ruotsissa.
Oriflame-kosmetiikkaa/wellness-tuotteita käyttää yli 5miljoonaa ihmistä ympäri maailman. Oriflamen
arvoja ovat eettisyys, ympäristöystävällisyys ja luonnonmukaisuus. Mitään
tuotteita ei testata eläinkokein ja kaikki tuotteet ovat kasvipohjaisia. Tuotteet valmistetaan lääketehtaissa.

Aloittaessasi on mahdollista saada täysin ilmaisia tuotteita itselleen sen lisäksi että tilaat kaikki kosmetiikka-tuotteet -25% hinnalla (asiakkaillesi tilaamasi tuotteet siis maksavat sinulle vähemmän ja saat siitä välistä näin pienen provision, esim asiakkaasi tilaa 200¬ arvosta, sinä maksat siitä 150¬ ja saat näin ollen palkkion 50¬).
Ota yhteyttä rohkeasti, autan sinut mielelläni kivan myyntityön pariin.
Oriflame - natural swedish cosmetics
 
Hei! Olen lieksalainen Oriflame-tiiminvetäjä. Haen ryhmääni uusia myyntikonsultteja Pohjois-Karjalan alueelle Lieksaan, Nurmekseen, Valtimolle, Juukaan ja Enoon.

Olet oikea henkilö, jos laadukkaat kosmetiikka- ja hyvinvointituotteet kiinnostavat sinua ja olet innokas oppimaan näistä uusia asioita. Saat myymistäsi tuotteista (myös niistä, jotka tilaat itsellesi) 25% alennuksen.

Oriflamea on helppo myydä. Kolmen viikon välein ilmestyvässä kuvastossa on esillä satoja tuotteita tarjoushinnoin. Voit esitellä näyttävää kuvastoa ystävillesi ja vaikkapa työpaikallasi ja kerätä tilaukset. Netissä tilaamista varten saat oman asiakasnumeron, ja posti toimittaa tilauksesi suoraan kotiisi.

Jaksottaista tilauspakkoa ei ole, mutta erityisesti ensimmäiselle kolmelle jaksolle kannattaa panostaa. Kun tilauksesi niillä on 100 kampanjapistettä (134 euroa kuvastohintaisia tuotteita), saat lahjaksi esimerkiksi huulipuna- ja tuoksunäytteet, joiden avulla pääset helposti työn alkuun.

Sinun ei tarvitse hankkia minkäänlaista aloituspakkausta, vaan tilaat vain ne tuotteet, mitkä asiakkaasi ja sinä itse kultakin jaksolta haluatte.

Sinun ei myöskään tarvitse etsiä Oriflameen mukaan uusia ihmisiä (eli rekrytoida). Halutessasi pääset toki etenemään ja saamaan suurempia lisäansioita. Oman ryhmän kanssa toimiminen on hauskaa ja palkitsevaa, ja kerron mielelläni siitä sinulle lisää :)

Aktiivisena myyntikonsulttina saat joka jaksolla itsellesi ainakin yhden etutuotteen. Olet myös mukana kampanjoissa, joissa saat kivoja palkintoja.

Ota rohkeasti yhteyttä, niin kerron lisää myyntikonsultin työstä ja ohjaan sinut alkuun.

Hannele Åke
hansku.ake at netti.fi
 
Viimeksi muokattu:
Hei,

Olen aloittelemassa oriflamen jälleenmyyjänä ja samalla myös aloitan oman tiimin kokoamisen. Jos haluat saada omat kosmetiikkatuotteesi/wellnesstuotteesi 25% alennuksella, tai haluat saada lisäansioita, lähde tiimiini mukaan.
Asun itse keski-karjalan alueella.
Käy katsomassa minun oriflamen kotisivuni ja ota yhteyttä, jos haluat uusimman kuvaston(kampanja 14 alkaa 1.10) tai jos haluat itse rekisteröityä myyjäksi ja saada omat tunnukset Oriflamelle, sekin onnistuu minun sivujen kautta.
Osoite: Oriflame - natural swedish cosmetics
:flower:
 
Jällenmyyjäksi
Etsin tiimiini uusia jälleenmyyjiä Pohjois-Karjalan aluella.
Oletko kiinnostunut lisäansioista ja hyvinvoinnista?
Tule mukaan myymään laadukkaita saksalaisia kauneus- ja hyvinvointituotteita!

Tarjoamme asioita josta moni työssään unelmoi:

- itsenäinen työ luotettavan yhteyskumppanin kanssa
- mahdollisuus suunnitella itse omat työajat ja valita omat työkaverit
- hyvät provisiot ja kannustavat palkkiot
- apua ja tukea niin paljon kuin tarvitset
- laatukuvastot ja huipputuotteet
- mahdollisuus saada auto käyttöösi
- matkoja ja elämuksiä
- työ jossa sinua arvostetaan!!!

Ota yhteyttä niin kerron lisää! Yhteydenottolomake löytyy minun sivuilla:

sinunelmnilo
 
Viimeksi muokattu:
Hei!

Olen vastikään aloittanut tyylikkäiden ja ennen kaikkea laadukkaiden Tupperware-tuotteiden konsultoinnin Joensuun alueella. Kokemusta tuotteiden käytöstä on perheessämme jo kolmessa sukupolvessa ja käyttökokemuksiin tyytyväisenä tulen mielelläni esittelemään myös Sinulle ja ystävillesi Tupperwarea!

Ota yhteyttä puhelimitse, p. 044 368 2165 taikka sähköpostitse ilona_h@suomi24.fi niin sovitaan Sinulle sopiva tapaamisajankohta.

Aurinkoisin Tupperware-terveisin :)

Ilona Hokkanen
 
Sylva ry on Suomen syöpäsairaiden
lasten ja nuorten
valtakunnallinen yhdistys.
Se auttaa syövän kanssa
kamppailevia lapsia ja perheitä
selviytymään vaikean sairauden
tuomasta elämänmuutoksesta.
Oriflamen ja Sylvan yhteistyö
on jatkunut aina vuodesta 2004
saakka, ja nyt olemme jälleen
hyvällä asialla. Ostamalla Tender
Carea olet mukana auttamassa.

Lahjoitamme jokaisesta myydystä Tender Care tuotteesta 1€ Sylvalle.
***********************************
Ainutlaatuinen hoitovoide pehmentää ja hoivaa
kuivaa tai rohtunutta ihoa. Voide sopii kaikkialle,
missä iho tarvitsee pehmentävää erikoishoitoa.
Hajustamaton. 15 ml.
Til.nro 1276 6,90 € 9,50

Keräys voimassa jakson 14-15/2010. Seuraava tilauspäivä on 18.10, siihen mennessä tilaukset. Tuoreimman kuvaston ja alekuvaston näet Oriflame - natural swedish cosmetics sivuilta. Toimitan ne myös veloituksetta kotiisi, laita viestiä niin laitan tulemaan hetimiten.
Kerään myös tiimiä, että tule nyt mukaan myyntikonsultiksi hyvän kampanjan merkeissä!!!

HELLÄÄ HOIVAA & HYVÄÄ MIELTÄ.
ORIFLAME ON AUTTAMISEN ILOA!

-Heidi Kähkönen
Oriflame konsultti
heidinoriflame(a)gmail.com
 
Hei

Olemme netissä toimiva lasten- ja naistenvaate yritys. Haemme värikkäiden lastenvaatteiden 0-6v sekä isojen naisten (46 (XL)->) vaatteiden valmistajista yhteistyökumppaneita eli haluaisimme jälleenmyyjäksenne. Pyrimme tarjoamaan värikkäitä, mielyttäviä ja kestäviä tuotteita edullisesti. Otathan yhteyttä.

nisery@gmail.com
 
ORIFLAME

Oriflame sopii mihin tahansa elämäntyyliin. Halusitpa sitten vain lisäansioita, kokopäiväisen työn tai jopa taloudellisen riippumattomuuden, Oriflame sopii sinulle! Jotkut oriflamelaisista ovat kotiäitejä, opiskelijoita tai eläkeläisiä, jotkut toimivat Oriflamessa päivätyön vastapainoksi. Oriflame sopii kaikille, sillä meillä määräät itse työtahtisi ja -tapasi, ja myös ansiosi riippuvat panoksestasi.

Oriflame palkitsee muutenkin kuin rahassa. Se antaa uutta mielenkiintoista tekemistä ja uusia ystäviä. Hyvästä työstä palkitaan palkinnoilla, jotka voivat olla esimerkiksi tavaroita, tapahtumia tai matkoja kotimaassa ja ulkomaille.

Myyntikonsultti voi osallistua Oriflamen järjestämiin koulutuksiin. Kauneus on trendiherkkä ala, ja Oriflame ajan hengessä elävä yritys. Kun tunnet tuotteet, toiminnan ja alan, motivoidut ja saavutat enemmän.

Etsin tiimiini uusia kauneuskonsultteja. Mikäli olet vähintään 18-vuotias, kiinnostunut muodista, kosmetiikasta, uusimmista trendeistä sekä lisätuloista niin olet juuri oikea henkilö tiimiini!
Meilaa minulle osoitteeseen riikka.holmstrom@gmail.com niin annan sinulle lisätietoja työn/harrastuksen kuvasta sekä miten tiimiini pääsee mukaan! Mukavaa syksyn jatkoa! :)
 
Oletko aina halunnut työskennellä itsesi hyväksi?

Tule mukaan maailman suurimman kauneusalan suoramyyntiyhtiön toimintaan. Oletpa kiinnostunut ansaitsemaan hieman lisää tai kehittymään täyspäiväiseksi laatutuotteiden myyjäksi -Avonilla valitset itse suuntasi ja päätät ajankäytöstäsi.

Kauneuskonsulttina pääset tilaamaan tuotteita alennettuun (n. 25 %) hintaan, vaikka vain itsellesi! Mitään vähimmäisostopakkoa ei ole, voit tilata tuotteita niin usein ja sen määrän, kuin haluat.

Tilaa siis omat kauneuskonsultin nettitunnukset ja ryhdy nauttimaan Avonin tarjoamista kauneuskonsulttieduista! Kaikki uudet konsultit tulevat saamaan aloituslahjan, jos ensimmäinen tilaus on vähintään 80 euron arvoinen.

Jos kiinnostuit, saat lisätietoa alla olevasta linkistä:

Avon -Nauti kauneudestasi- - Haluatko kauneuskonsultiksi?


Tervetuloa mukaan iloiseen joukkoon!!! :)
 
Itse suosittelen jälleenmyyjänä sinua liittymään myös jälleenmyyjäksi, jos sinua kiinnostaa korkealaatuiset, meikit, parfyymit, ihonhoitotuotteet, hiustenhoitotuotteet, Aloe Vera, lisäravinteet jne. yms.

-Hyvinvointibisneksestä on mahdollisuus näillä tuotteilla saada hyvät pikatulot/provisiot.
Jos sinua kiinnostaa myös mahdollisuus saada ilmainen uusi auto, tuloksesta riippuen autojen merkit ja mallit vaihtuu kohti urheiluautoa, mahdollisuus on myös ilmaisiin matkoihin. Tekemästäsi tuloksesta on siis kiinni edut, joita et muualta löydä. Yhteistyö kansainvälisten huipputähtien kanssa takaa myös omalta osaltaan tuotteiden laadun.

-Kyseessä ei ole työsuhde, vaan mahdollisuus tehdä lisätuloja, tulojen määrää ei ole rajattu mitenkään.

Suoramarkkinointibisnes kasvaa kokoajan ja laskelmien mukaan markkinoiden arvot ovat nyt 150 miljardia ja nousevat kokoajan.

Näitä tuloja voit hankkia sivutulo verokortilla, y-tunnuksella.
Olet sitten työssä, työtön, eläkkeellä tai haluat jopa passiivista tuloa tai muuten vain lisätuloja.

Jälleenmyyjänä saat tuotteiden tukkuosto-oikeuden, jolloin tuotteet ovat Sinulle 15-40 % halvempia, tästä saat pikatuloja , lisäksi on mahdollista saada 3-21% provisiota omasta ja jälleenmyyjäryhmäsi tekemästä tuloksesta.
Tuloksesta riippuen sinulla on mahdollisuus saada erilaisia muita provisioita edellisten lisäksi.
Jälleenmyyjällä on 2kk palautusoikeus.

Itse toimin Turun alueella, Turkuun ja aluksi Varsinais-Suomen alueelle tarvitaan jälleenmyyjiä lisää.

Toimi nopeasti, sillä seuraava ilmainen koulutus hyvinvointineuvojaksi on 12.11.2010 ja kurssi täyttyy nopeasti.
Tammikuussa 2011 alkaa ihonhoito-ja kosmetiikkaneuvojan kurssi..

- Lokakuussa uusien jälleenmyyjien kesken arvotaan tuotepalkinto.

Yhdet omat sivut löytyvät tuosta Etusivu josta saat lisätietoja ja yhteystiedot.

LR tuotteiden - Itsenäinen jälleenmyyjä
 
Viimeksi muokattu:
Jällenmyyjäksi

Etsin tiimiini uusia jälleenmyyjiä Pohjois-Karjalan aluella.
Oletko kiinnostunut lisäansioista ja hyvinvoinnista?
Tule mukaan myymään laadukkaita saksalaisia kauneus- ja hyvinvointituotteita!

Tarjoamme asioita josta moni työssään unelmoi:

- itsenäinen työ luotettavan yhteyskumppanin kanssa
- mahdollisuus suunnitella itse omat työajat ja valita omat työkaverit
- hyvät provisiot ja kannustavat palkkiot
- apua ja tukea niin paljon kuin tarvitset
- laatukuvastot ja huipputuotteet
- mahdollisuus saada ilmainen auto käyttöösi
- matkoja ja elämuksiä
- työ jossa sinua arvostetaan!!!

Ota yhteyttä niin kerron lisää! Yhteydenottolomake löytyy minun sivuilla:

sinunelmnilo
 
Viimeksi muokattu:
Hei olen Laukkufriikki-edustaja Varsinais-Suomesta
Esittelen tuotteita kotikutsuilla, työpaikoilla, kotonani joitain
tuotteista näkyy täällä sekä facebook-sivulla piitun asusteet.
Sekä erilaisissa tapahtumissa pyrin olemaan.

Ota yhteyttä järjesteään kutsut!!!

Emäntä saa 10€ lahjakortin siitä että pitää kutsut
hän saa myös 3€ alennusta/per maksava asiakas.
Sekä 10€ lahjakortin jos kutsuilta tulee jatkot.
Edut yhteensä jopa max.95€

piitun.asusteet@gmail.com

Toimin Raisiossa, Naantalissa, Turussa, Piikkiössä, Ruskolla, yms
 
Voit toki olla muualtakin Suomesta, tärkeintä on että olet kiinnostunut ryhtymään Oriflamen konsultiksi:)
Tiimissäni tehdään työtä ilolla ja omaan tahtiin. Ei velvotteita, tilauspakkoa mutta 100% tuki! Kun päätät aloittaa lähetän sinulle kuvaston ja ohjeita aloitukseen veloituksetta!

Kysy lisää heidinoriflame(a)gmail.com tai käy sivuillani http://my.oriflame.fi/heidik

Mikäli ihan asiakkaana toimiminen kiinnostaa eikä sinulla ole Koillis-Helsingissä/Klaukkalassa omaa konsulttia, ota yhteys! :) Kuvastoja voi tilata myös veloituksetta (rajallinen määrä).

Ps. Jokaiselle tiimiin liittyneelle marraskuun loppuun mennessä yllätyslahja veloituksetta;).
 
ALOITA JO TÄNÄÄN.... Tervetuloa Tupperwareen! :wave:

Meillä tie MENESTYKSEEN on yksinkertainen.

Kun päätät aloittaa Tupperware-konsulenttina:
Saat aloituslaukun (veloituksetta) sekä tervetulolahjana saat uudet U-SERIES VEITSET settiin kuuluvat Kokkiveitsi, Leipäveitsi, Sahalaitainen Yleisveitsi ja Yleisveitsi

Aloitat 13-viikon MORE- ohjelmalla, jossa sinulla on mahdollisuus saavuttaa lisää tuotteita. Se koostuu yksinkertaisista viikkoaktiviteeteista, joiden avulla menestyt ja saat lisää työrutiinia.

Maailma täynnä MAHDOLLISUUKSIA

Odotamme sinulta:
-Olet avoin ja positiivinen
-Haluat työskennellä Tupperware-tuotteiden kanssa
-Haluat olla itsesi päällikkö, mutta pidät myös työskentelystä tiimissä
-Haluat pitää 1-2 esittelyä viikossa

Tarjoamme sinulle
-Jännittävän osa- tai kokopäivätyön, jossa voit vapaasti suunnitella päiväohjelmasi
-Ylimääräisiä tuloja itsellesi ja perheellesi
-Henkilökohtaista kehitystä ja myyntikoulutusta
-Laaja verkosto hyviä kollegoita
-Tuotteita, kokemuksia ja lahjoja

ALOITUSLAUKUN TUOTTEITA OVAT:
-Pikakokki 3
-Sitruspuserrinsetti
-Pikasekoittaja 5dl
-Pieni Kaavin
-Allegra kulho
Laukku tuotteiden päälle saat vielä (mahdollisen) tervetulolahjan, eli aiemmin mainitut veitset, sekä kiitoslahja tuotteen seuraavalle kuulle!

Minkä arvoista on aikasi?
Tupperwaressa päätät itse, kuinka paljon ja milloin haluat työskennellä. Päätät itse ajastasi ja siitä, milloin pidät esittelyt. Hyvä suunnittelu ja uusia sovittuja esittelyjä kalenterissasi- ja sinulla on kaikki edellytykset menestykseen!

Haenkin uusia tiimiläisiä uuteen tiimiin. Itse työskentelen Etelä-Savon alueella, mutta sinä voit olla muualtakin. Ota siis yhteyttä minuun jo tänään ja kuulet lisää. Laita viestiä yv:nä tulemaan ja laita sinne yhteystietosi niin otan sinuun yhteyttä!

Lähde siis rohkeasti mukaan jo tänään ja huolehdi että saat hyvät veitset itsellesi.... ja paljon muuta :)
 
Viimeksi muokattu:
ORIFLAME

Oriflame sopii mihin tahansa elämäntyyliin. Halusitpa sitten vain lisäansioita, kokopäiväisen työn tai jopa taloudellisen riippumattomuuden, Oriflame sopii sinulle! Jotkut oriflamelaisista ovat kotiäitejä, opiskelijoita tai eläkeläisiä, jotkut toimivat Oriflamessa päivätyön vastapainoksi. Oriflame sopii kaikille, sillä meillä määräät itse työtahtisi ja -tapasi, ja myös ansiosi riippuvat panoksestasi.

Oriflame palkitsee muutenkin kuin rahassa. Se antaa uutta mielenkiintoista tekemistä ja uusia ystäviä. Hyvästä työstä palkitaan palkinnoilla, jotka voivat olla esimerkiksi tavaroita, tapahtumia tai matkoja kotimaassa ja ulkomaille.

Myyntikonsultti voi osallistua Oriflamen järjestämiin koulutuksiin. Kauneus on trendiherkkä ala, ja Oriflame ajan hengessä elävä yritys. Kun tunnet tuotteet, toiminnan ja alan, motivoidut ja saavutat enemmän.

Etsin tiimiini uusia kauneuskonsultteja. Mikäli olet vähintään 18-vuotias, kiinnostunut muodista, kosmetiikasta, uusimmista trendeistä sekä lisätuloista niin olet juuri oikea henkilö tiimiini!
Meilaa minulle osoitteeseen riikka.holmstrom@gmail.com niin annan sinulle lisätietoja työn/harrastuksen kuvasta sekä miten tiimiini pääsee mukaan! Mukavaa syksyn jatkoa!
 
Avon Uudenmaan alue

Jos rakastat kauneustuotteita, muotia ja ajatusta isäansioista, sinun kannattaa ryhtyä AVONIN kauneuskonsultiksi.

Liity maailman suurimpaan kosmetiikan suoramyyntiyritykseen ja työskentele itsenäisesti ja sinulle parhaiten sopivalla tavalla Avonin kauneustuotteiden parissa.

Ryhdy kauneuskonsultiksi ja myy kosmetiikkatuotteita perheellesi, ystävillesi tai työtovereillesi. Voit ostaa Avonin tuotteita itsellesi alennettuun hintaan ja käyttää hyväksesi toistuvia kaupanpäällistarjouksia.

Liity yli 5 miljoonan itsenäisen naisen joukkoon ympäri maailmaa. Ansaitse enemmän ja omilla ehdoillasi myymällä korkealaatuisia kauneustuotteita, joita ei ole saatavilla kaupoista.

AVON on maailman johtava kauneustuotteiden suoramyyntiyritys (ainoa suoramyyntiyritys maailman 100 tunnetuimman brandin listalla), jonka vuosiliikevaihto on 10 miljardia dollaria. AVON markkinoi tuotteitaan yli 100 maassa 5,5 miljoonan itsenäisen kauneuskonsultin välityksellä. Suomessa Avon aloitti toimintansa huhtikuussa 2005, ja se myy korkealaatuisia kosmetiikkatuotteitaan internetissä. Tuoksuva esitteemme, joka on täynnä uutuustuotteita ja jännittäviä tarjouksia, ilmestyy kolmen viikon välein.

AVONin tarjoamat hyödyt:
- ei liittymis- tai aloitusmaksuja
- saat tunnukset heti käyttöösi
- sinun ei tarvitse ostaa tuotteita varastoon
- ei ostopakkoa
- laskulla 2 viikkoa maksuaikaa
- kolmen viikon välein ilmestyvä kuvasto täynnä upeita tuotteita
- päätät itse omista työajoistasi
- tarjolla täydellinen tuki ja koulutus
- kauneuskonsulteile jopa 25% alennusta tuotteista
- mahdollisuus järjestää omia tapahtumia alueellasi
- mahdollisuus päästä mukaan palkintomatkoille ja ylellisiin gaalailtoihin
- tuotteilla 3 kuukauden tyytyväisyystakuu
- mahdollisuus edetä tiimissä ja kasvattaa omaa myyntiverkostoa
- kattavat nettisivut - tietoa uusimmista tuotteista ja kauneudesta, myyntivinkkejä ym.
- My Avon Magazine, joka sisältää paljon tietoa uutuustuotteista sekä upeita kannustusohjelmia

Haen kasvavaan tiimiini uusia täysi-ikäisiä, nettiyhteyden ja sähköpostin omaavia konsultteja ensisijaisesti Uudenmaan alueelta.
Alueemme kokoukset ja koulutukset järjestetään yleensä Vantaan Tikkurilassa, mutta jos kokoukset eivät ole sinulle tärkeitä/tarpeellisia, toki voit olla mistäpäin tahansa.
Uusille konsulteille tarjoan meneillään olevan ja seuraavan kampanjan kuvaston sekä näytteitä, ja tukea tietysti myös jatkossa.

Otathan yhteyttä, niin kerron mielelläni lisää.
avon.heli@gmail.com

P.S. Toki minun kauttani voi myös vain tilata Avonin tuotteita, jos ei itse halua konsultiksi ryhtyä. =)
 
GNLD:n jällenmyyjä

GnLD: tuotteina on ravintolisät, puhdistusaineet ja shamppoot,suihkugeelit ym.
Tuotteet ovat vain ja ainoastaan luonnontuotteita eli elimistöön ei kerry ns. kuona ja lisäaineita mitä valitettavasti monesta apteekin synteettisesti valmistetuista tuotteista nykypäivänä saa todella paljon.
Hinta laatu suhde on kohillaan.
Jos tunnet olevasi sosiaalinen ja tulet juttuun hyvin erilaisten ihmisten kanssa, kannattaa ryhtyä GNlD:n distributoriksi, yksin et ole missään vaiheessa vaan sinulla on mahtava tukiryhmä takanasi auttamassa sinua uralla eteenpäin.

Jos kiinnostuit tuotteista taikka liittymisestä mahtavaan joukkoomme niin laitappa meiliä osotteeseen: niina.arponen87@hotmail.com
 
ORIFLAME

Oriflame sopii mihin tahansa elämäntyyliin. Halusitpa sitten vain lisäansioita, kokopäiväisen työn tai jopa taloudellisen riippumattomuuden, Oriflame sopii sinulle! Jotkut oriflamelaisista ovat kotiäitejä, opiskelijoita tai eläkeläisiä, jotkut toimivat Oriflamessa päivätyön vastapainoksi. Oriflame sopii kaikille, sillä meillä määräät itse työtahtisi ja -tapasi, ja myös ansiosi riippuvat panoksestasi.

Oriflame palkitsee muutenkin kuin rahassa. Se antaa uutta mielenkiintoista tekemistä ja uusia ystäviä. Hyvästä työstä palkitaan palkinnoilla, jotka voivat olla esimerkiksi tavaroita, tapahtumia tai matkoja kotimaassa ja ulkomaille.

Myyntikonsultti voi osallistua Oriflamen järjestämiin koulutuksiin. Kauneus on trendiherkkä ala, ja Oriflame ajan hengessä elävä yritys. Kun tunnet tuotteet, toiminnan ja alan, motivoidut ja saavutat enemmän.

Etsin jatkuvasti tiimiini uusia kauneuskonsultteja. Mikäli olet vähintään 18-vuotias, haluat pitää hauskaa ja samalla tienata niin olet juuri oikea henkilö tiimiini!
Meilaa minulle osoitteeseen riikka.holmstrom@gmail.com niin annan sinulle lisätietoja työn/harrastuksen kuvasta sekä miten tiimiini pääsee mukaan!
 
Olen aloittanut kotigastronomin jämynä! Kotigastronomilla on yli 200 tuotetta; mausteita,kuivatuotteita, dipit,kahvit ja paljon muuta! Mahtavan tuotevalikoiman löydät Kotigastronomi - Etusivu! Parasta on se että ne ovat täysin lisäaineettomia ja kaikki tuotteet on valmistettu ilman natriumglutamaattia!

Voit tilata tuotteita kauttani tai rekisterötyä Kotigastronomi verkkokaupan asiakkaaksi! Rekisteröityminen ei velvoita sinua mihinkään, saat uutiskirjeen ja muita herkullisia tiedotteita sähköpostiisi sen lisäksi että voit toki tehdä ostoksia verkkokaupassamme. Klikkaa etusivulla olevaa vihreää laatikkoa ja rekisteröidy kaupan käyttäjäksi. Suosittelijakohtaan muista laittaa ID;ni 16228. Muista täyttää vaaditut kohdat huolellisesti! Voit myös jämyksi ryhtyä kauttani ->kysyy lisää sähköpostilla! Kaikkien vuoden loppuun mennessä rekisteröityjen kesken arvon 3 tuotepakettia! :eek:)

Mikäli varainhankinta kiinnostaa ota yhteyttä, se onnistuu maistuvilla tuotteilla helposti! :) Lisäksi ensi vuoden alusta pidän kutsuja joissa maistatetaan dippejä ja muita kotigastronomin herkkuja! Kysy lisää emännän eduista ja kutsujen järjestämisestä!
Myös kimppatilaukset työpaikoille onnistuvat, järjestä tilaus ja hyödy itse:)

maistuvin terveisin
Heidi :)
heidinoriflame(a)gmail.com
Hki/Klaukkala (vuoden lopusta)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä