*

GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!
Sivu(t) 33 / 35 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23323334 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 801 - 825. Osumia 857

Ketju: GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

Poikien nimistä tuli mieleen ekana serkkuni: Joakim Tiitus, sit Adiel on myös erikoinen, Jimi, Vili-Petteri.

Niin ja Josias, Josiel (Poikien nimet)

Täälläsiä nimiä meillä lähipiirissä

Vanilla, Nousia, Aaria, Ananias, Sammel, Evilda, Andrea, Ilja, Ohto, Karelia

Ei kaikki nyt välttämättä monelle nii kauhean erikoisia mutta kun monilla on tyyliin Venla, Aino, Emma, Veeti jne. Hienoja nuo kyllä on vaikkakaan kaikkia en omille lapsilleni laittaisi.

Yksi erikoinen pojan nimi on tullut itselleni vastaan vain yhdellä pojalla ja se luultavasti laitetaan myös meidän pojalle jos sellainen syntyy! Rv 10 + ?

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja sussu82
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Mörri825
    Wolferiina Sofia Stormiina 5.5v ja Myrmidia Verena Serafiina 1.5v..., lähettävät kaikille terveisiä.
    Hyvin menee ja isän kanssa asutaan
    Oli pakko kommentoida, että todella upeat nimet lapsilla. Erityisesti ihastuin tuohon Verena Serafiinaan

No toi Serafiina on vanhankansan nimiä, mun mummolla oli toi Serafiina yhtenä nimenään
    Meillä voipi olla se nimiehdokas seuraavalle tulokkaalle..

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja nimiä lisää
    Mielestäni erikoinen nimi joka just tuli mieleen on
    Aleksiina (Mietin onko tuo tytön vai pojan nimi, mutta tyttö taitaa olla.)

Joe ja Jannika myös erikoisia mielestäni.

Sekä: Unelma Sirpaleena

Pyry, Tuisku, Lumi myös sellaisia mitä en välttämättä pidä muuta kuin erikoisina niminä.

Samoin
    Noel (hiukan yleistynyt nimi)

Rakim(näköjään yksi löytyy Suomesta)

Sukulaisen tytöllä toi Aleksiina toisena nimenä, en oo kyllä koko nimestä aiemmin kuullu. Toi Pyry aika yleinen musta ja no tiiän yhen tytön joka on nimeltänsä Lumi.

Ihan koko ketjua en jaksanut kahlata... mutta
    Piipe, Pirta-Kukka, Apollonia (tytöllä).

Tyttöjen nimistä mieleen tulee Enta ja Elmiina.

Poikien nimistä Ohto, Jönni,Hemmo. Sit on yks joka mun mielestä aivan ihana, mut sitä en paljasta tuleepi omalla (mahdolliselle) pojalle nimeksi. Tällä hetkellä sillä nimellä kastettu 14 suomalaista kautta aikojen...

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ertsi
    Tällä hetkellä sillä nimellä kastettu 14 suomalaista kautta aikojen...
    Nimetty. Kasteessa kun ei saada nimeä. Sori, oli pakko viilata pilkkua.

Lanella
    Vierailija
    Meillä on suomen eka Lanella.. onkohan muita jo tullut..

varmasti kiva nimi, mutta itsellä pisti korvaan
    - pihka jeesa janmiina piparminttu....

minun pojan nimi on Jens ja sitä nimeä ei vissiin monella ole.

No ensimmäisenä tulee mieleen pojan nimi Oula,tytön nimi Maya,Liia

Täällä joku jo sanoikin, mutta miun tädin nimi on Synnöve Muita nimiä sillä ei sitten taida ollakkaan? Mut tuttavallisemmin ihan Symppä vaan

Yks tuttu on Paiju Piita Akviliina, toinen Neonilla ja kolmas Miihkali. Kaikki on vanhoja karjalaisia nimiä ja omasta mielestäni vallan viehättäviä!

heli kopteri

Ystäväni pikkukakkosen nimeksi tuli Minessa, en ollut aiemmin sitä kuullut. Kaunis nimi

Cycadeen
    Vierailija
    Tytöllä Xenia ja pojalla Tassilo

tääl oli ihan ihania nimiä. pakko oli joka sivu lukee ja ottaa talteen jokunen

Minä tiedän perheen missä on esim. Armiida, Adrianna ja Albiina.. aika erikoisia mun mielestä

Mun mielestä meidän tytön 2kk nimi ei ole erikoinen, mutta MONI on kysynyt, että mistä se nimi on peräisin ym ja nimi on Kristel. Onhan niitä Suomessa kastettu sentään vuodesta 1899 tähän päivään 271 kpl. Tytön kolmatta nimeä Dogore ei ole muita Suomessa ja se ei ihme olekaan, koska on miehen kotimaasta tuo nimi.

Tuttavan lapsen nimi on JIMI HENRIKKI. Yksinään ei mitenkään erikoisia nimiä, mutkun laittaa yhteen ni voi arvata ketä lasten äiti fanittaa...

enzo
    -joka tosin on espanjassa yksi pojille annettavista suosikkinimistä

& ebba

asumme ruotsinkielisellä paikalla, ja heille meidän eetu on outu, joten kukin tuntee sanan "outo" mitä erilaisemmin...
    minä puolestani en antaisi nimeä unelma sirpaleena, johan siinä muksustakin alkaisi tuntua, että on pilannut vanhempiensä elämän, särkenyt heidän unelmansa...

Kerran kuulin tutulta et työlle Vellamo (kuulostaa ihan laivalta ) ja pojalla oudoin nimi petja

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Tiltu07
    Yks tuttu on Paiju Piita Akviliina, toinen Neonilla ja kolmas Miihkali. Kaikki on vanhoja karjalaisia nimiä ja omasta mielestäni vallan viehättäviä!
    Tytön nimenä Neonilla on minulle tullut vastaan aiemmin, erikoinen ja kaunis nimi. Omaa sukututkimusta tehdessäni löytyi tällainen miehen nimi kuin Juhkumi. Menee tonne 1800-luvun puolelle joten väestörekisterikeskuksen sivuilta ei löydy. Tuttavallisemmaksi sitten käännettiin Joakimiksi. Mieheni eno/setä? on samassa haudassa ja kivessä lukee Joakim , vaikka alunperin hänkin ollut Juhkumi. Ja ko. nimi kulki sukupolvelta toiselle aina 1600-luvulle saakka...

No Elmo,Nemo,Sisu,Ukko jotka nimeä kysyessäni kuulin niin oli hieman outoja.... nyt ei muita tule mieleen....

Sivu(t) 33 / 35 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23323334 ... ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus