GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

Vanilla, Nousia, Aaria, Ananias, Sammel, Evilda, Andrea, Ilja, Ohto, Karelia

Ei kaikki nyt välttämättä monelle nii kauhean erikoisia mutta kun monilla on tyyliin Venla, Aino, Emma, Veeti jne. Hienoja nuo kyllä on vaikkakaan kaikkia en omille lapsilleni laittaisi.

Yksi erikoinen pojan nimi on tullut itselleni vastaan vain yhdellä pojalla ja se luultavasti laitetaan myös meidän pojalle jos sellainen syntyy! Rv 10 + ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja sussu82:
Alkuperäinen kirjoittaja Mörri825:
Wolferiina Sofia Stormiina 5.5v ja Myrmidia Verena Serafiina 1.5v..., lähettävät kaikille terveisiä.
Hyvin menee ja isän kanssa asutaan :wave:
Oli pakko kommentoida, että todella upeat nimet lapsilla. Erityisesti ihastuin tuohon Verena Serafiinaan

:heart:
No toi Serafiina on vanhankansan nimiä, mun mummolla oli toi Serafiina yhtenä nimenään
:D Meillä voipi olla se nimiehdokas seuraavalle tulokkaalle..
 
Alkuperäinen kirjoittaja nimiä lisää:
Mielestäni erikoinen nimi joka just tuli mieleen on
Aleksiina (Mietin onko tuo tytön vai pojan nimi, mutta tyttö taitaa olla.)

Joe ja Jannika myös erikoisia mielestäni.

Sekä: Unelma Sirpaleena

Pyry, Tuisku, Lumi myös sellaisia mitä en välttämättä pidä muuta kuin erikoisina niminä.

Samoin
Noel (hiukan yleistynyt nimi)

Rakim(näköjään yksi löytyy Suomesta)

Sukulaisen tytöllä toi Aleksiina toisena nimenä, en oo kyllä koko nimestä aiemmin kuullu. Toi Pyry aika yleinen musta ja no tiiän yhen tytön joka on nimeltänsä Lumi.
 
Tyttöjen nimistä mieleen tulee Enta ja Elmiina.

Poikien nimistä Ohto, Jönni,Hemmo. Sit on yks joka mun mielestä aivan ihana, mut sitä en paljasta tuleepi omalla (mahdolliselle) pojalle nimeksi. Tällä hetkellä sillä nimellä kastettu 14 suomalaista kautta aikojen...
 
Mun mielestä meidän tytön 2kk nimi ei ole erikoinen, mutta MONI on kysynyt, että mistä se nimi on peräisin ym ja nimi on Kristel. Onhan niitä Suomessa kastettu sentään vuodesta 1899 tähän päivään 271 kpl. Tytön kolmatta nimeä Dogore ei ole muita Suomessa ja se ei ihme olekaan, koska on miehen kotimaasta tuo nimi.
 
enzo
-joka tosin on espanjassa yksi pojille annettavista suosikkinimistä

& ebba

asumme ruotsinkielisellä paikalla, ja heille meidän eetu on outu, joten kukin tuntee sanan "outo" mitä erilaisemmin...
minä puolestani en antaisi nimeä unelma sirpaleena, johan siinä muksustakin alkaisi tuntua, että on pilannut vanhempiensä elämän, särkenyt heidän unelmansa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiltu07:
Yks tuttu on Paiju Piita Akviliina, toinen Neonilla ja kolmas Miihkali. Kaikki on vanhoja karjalaisia nimiä ja omasta mielestäni vallan viehättäviä!
Tytön nimenä Neonilla on minulle tullut vastaan aiemmin, erikoinen ja kaunis nimi. Omaa sukututkimusta tehdessäni löytyi tällainen miehen nimi kuin Juhkumi. Menee tonne 1800-luvun puolelle joten väestörekisterikeskuksen sivuilta ei löydy. Tuttavallisemmaksi sitten käännettiin Joakimiksi. Mieheni eno/setä? on samassa haudassa ja kivessä lukee Joakim , vaikka alunperin hänkin ollut Juhkumi. Ja ko. nimi kulki sukupolvelta toiselle aina 1600-luvulle saakka...
 

Yhteistyössä