Blogin mainostus ja uusien etsiminen!

Moikka! tässä ois 22v venäläinen mamma. Mulla on 3v aivan suloinen poika :)
lapsen isästä oon eronut ja täällä hetkellä seurustelen vakavasti uuden miehen kaa.
Olen virosta ja äidinkieleni on venäjä. Blogissa kirjoittan meidän elämästä ja koulusta.
Tervetuloa seuramaan, kommentoimaan ja liitymään lukijaksi ;) ?
My life, with love Alesya
 
Baby Shower

22-vuotiaan esikoistaan odottavan nuoren naisen ajatuksia elämästä.Mitä elämässä oikein tapahtuu, kun minusta tulee äiti ja parisuhde muuttuu perheeksi. Sydämeni sai amorin nuolelta osuman keväällä 2008 jolloin suhde alkoi avomieheni kanssa. Olemme onnellisesti kihloissa ja jaloissa pyörii rakas koiramme Okko.
 
Esikoistaan odottava 23-vuotias oululainen kirjoittaa raskaudesta ja sen tuomista muutoksista ja tuntemuksista avoimesti. Kaipailisin samassa tilanteessa olevien nuorten tai miksei vanhempienkin lapsellisten tai lasta odottavien kommentteja ja neuvoja. Käy toki katsomassa blogiani ja liity seuraajaksi jos kiinnostuit.

Mutsi ainesta
 
Jätän omani myös tänne :)

Odotus.

Eli olen 22-vuotias esikoistani odottava nainen vastikään Tampereelle muuttanut. Blogi käsittelee niin raskautta kuin kotia ja oikeastaan kaikkea, mitä elämä tuo nyt eteen :)

Blogi on vielä alkutekijöissään, olen alkanut kirjoittamaan sitä vasta nyt ensimmäisen raskauskolmanneksen lopulla :)
 

Yhteistyössä