*

Kerro ihanimmat ja kauheimmat lasten nimet mitä tiedät
Näytetään tulokset 1 - 12. Osumia 12

Ketju: Kerro ihanimmat ja kauheimmat lasten nimet mitä tiedät

Kerro ihanimmat ja kauheimmat lasten nimet mitä tiedät

Minun mielestä ihania tytön nimiä on Anna. Paula. Kaarina, Nina Sanni, Hannele, Miia, Suvi, Essi, Minttu, Maiju, Taija, Annika, Eveliina, Aino, Jenni, Kaisa, Susanna, Henna ja Elina. Ihania pojan nimiä on Jani, Veikko, Olavi, Niko Jukka, Sakari, Timo, Sami, Olli, Tommi, Kari, Teemu, Tuomas, Mikael, Mika, Ville, Aleksi, Samuli, Jaakko ja Juuso. Kauheita tytön nimiä on Aava, Moona, Milja, Emma, Maria, Etti, Vilja, Varpu, Kaisla, Saana, Aamu, Elli, Heli, Jutta, Katariina, Mirva, Alisa, Reija, Säde ja Vilma. Kauheita pojan nimiä on Alpo, Eetu, Petteri, Risto, Turkka, Juhana, Karri, Pirkka, Mauri, Ilpo, Martti, Esko, Teppo, Markus, Lari, Sulevi, Tapio, Nikolai, Arttu ja Julius. Kerro mitä mieltä olet näistä nimistä?

Aava on ihana nimi.

Musta 'huonojen joukossa' on moniakin kivoja nimiä kuten aava, moona, milja, emma, säde, vilma ja eetu...
    Enkä nyt sanoisi mitään nimeä huonoksi, kaikilla on oma maku.

"Makuasia", sano koira ko p*rsettään nuoli

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja pirpiz
    hiukan repesin

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja susse84
    hiukan repesin
    No sepä oli tarkotuskin En lähtis meinaan tosissani arvioimaan kaunita ja rumia nimiä tällä palstalla, enkä varsinkaan omalla tunnuksella. Mie oon vähä tämmönen

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja susse84
    hiukan repesin

Näinhän se on että jokaisella on oma maku... Niistä on paha alkaa kiistelemään...

No minun silmään pisti pahasti kerran selattuani täällä netissä jotain lasten nimilastaa,en muista oliko suosituimmat nimet vai mikä mutta poikien listalla oli sellanen etunimi kun Penis..Kukahan sellasen nimen antaisi lapselleen,en minä ainakaan..Ei varmaan tule yhtään koulukiusattu,ei varmaan...

Hei..

Ainoat nimet mitä en lapsilleni antaisi ovat: Vuokko, Orvokki, Einari, Pirkka, Pirkko, Kerttu,Nestori,Vihtori....

Minun pienokaisen nimi on Emil Richard.
    Siskoni lapset ovat: Sandra Säde-Johanna ja Melissa Natalia.

melissa on nätti nimi.. ite vielä mietin et miks nimeän pikku kaverin ooteko kertonu lapsen nimen ennen ristiäisii?

En kertonut kenellekkään ennen ristiäisiä, tosin annoimme hieman vihjauksia mitkä olivat täysin erilaisia, mitkä loppujen lopuksi nimeksi sitten tulivatkin..

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot