isyystesti

  • Viestiketjun aloittaja äiskä
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mikset anna iskän hoitaa hommaa, ottaa itse selvää asioista ja hinnoista, jos kerta lapset ovat isänsä ja isyyskin tunnustettu eikä testistä koostu mitään kukaan muu kuin isä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikset anna iskän hoitaa hommaa, ottaa itse selvää asioista ja hinnoista, jos kerta lapset ovat isänsä ja isyyskin tunnustettu eikä testistä koostu mitään kukaan muu kuin isä.
yhteiset rahat niin kyllä minunkin elämä on rahoista kiinni ni siksi kiinnostaa..muutenkin tiukka raha tilanne..
 
tollero
Pitäiskö ottaa yhteys kunnan lastenvalvojaan. En tiedä tuollaisesta tapauksesta jossa isä on jo tunnustanut, mutta ainakin kun tekee isyystestin ennen isyyden tunnustamista ja lastenvalvojan kautta niin se on ilmainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
pystyykö nuihin testeihin luottaa voiko tehdä omassa terveyskeskuksessa?
Omassa terveyskeskuksessa voi tehdä. Sinne vain varaat ajan
no pitääpä heti tiistaina ottaa yhteyttä..tiedätkö paljonko maksaa tk:n kautta?
No sen verran tiedän että aika on varattava lääkärille joka tulee mukaan laboratorioon kun testit tehdään. Kun soitat tk:seen nii kerro mitä varten aikaa tarvit, nii ne osaa auttaa. Ja hinnasta luulisin että maksaa sen perus terveyskeskuskäynnin mitä maksaa kun lääkärillä käy... varma en ole mutta kysy sieltä samalla ku soittelet aikaa =)
 
Miä
Yksi lapsi ja kyseessä oli isyyden kumoaminen, sitä testiä ei siis määrännyt lastenvalvoja tai kukaan muukaan.. Mun käsittääkseni jos sen ihan "huvikseen" haluaa niin se pitää itse maksaa ja se ei ole halpaa lystiä :/
 
ap


No sen verran tiedän että aika on varattava lääkärille joka tulee mukaan laboratorioon kun testit tehdään. Kun soitat tk:seen nii kerro mitä varten aikaa tarvit, nii ne osaa auttaa. Ja hinnasta luulisin että maksaa sen perus terveyskeskuskäynnin mitä maksaa kun lääkärillä käy... varma en ole mutta kysy sieltä samalla ku soittelet aikaa =) [/quote]

kiitos kun selvensit minulle:)minäpä soittelen ensi viikolla sinne
 
vieras
saattaisimpa hiukan suuttua jos mieheni edes kehtaisi epäillä isyyttään. Mitä se siinä vaiheessa tekisi jos lapset eivät olisikaan hänen??? Lakkaisi salaman iskusta rakastamasta lapsia?? Mää ohjaisin miehen rautakauppaan ostamaan peukalonpaksuista köyttä, vaseliinia, helposti kaatuvat A-tikkaat ja sen jälkeen kehoittaisin menemään mahdollisimman pitkälle metsään keksimään tekemistä itselleen ja uusille tavaroilleen...
 
harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nappi:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
http://www.mammaksi.fi/index.php?cPath=55&osCsid=ueirg5bq9rpl0tepu7unc3ufr0

Tuolta vaan tilaat testit.
Miksi pitää mennä tk:n kautta? Tuoltahan ne testit saa kätevästi.
ei luoteta että saahaan rahalle vastinetta..tk:hon luotetaan enemmän..
Tk:ssa saakin sitten pulittaa hieman enemmän taalaa pöytään. Silloin jos lähdetään jo tunnustettuja lapsia testaamaan niin hinta oli jotain 1000? tienoilla. Se ei ole siis ihan halpaa touhua. Koska katsotaan, että isä on jo lapsensa tunnustanut niin kaikki SIIS KAIKKI kulut kaatuu omaan niskaan. Niin ja ihan vaan.. kyllä nuo testit on ihan yhtä luotettavat kuin jos menet tk:n kautta niitä tekemään. Noitahan on nykyään monessa paikassa netissä tarjolla juuri sen vuoksi kun tekevät paljon halvemmalla kuin tk.
 
vierailijatar
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
isä haluaa teettää kahdelle lapselleen isyystestin jotka on jo myöntänyt lapsekseen.haluaa kuitenkin isyystestin mihin ottaa yhteyttä?ja paljonko maksaa?
Kun kirjoitat mustana, niin saatat ehkä vastatakin tähän: utelias kun olen, niin haluaisin (huvikseni siis) tietää, että onko miehelläsi tähän jotain perusteita...?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
saattaisimpa hiukan suuttua jos mieheni edes kehtaisi epäillä isyyttään. Mitä se siinä vaiheessa tekisi jos lapset eivät olisikaan hänen??? Lakkaisi salaman iskusta rakastamasta lapsia?? Mää ohjaisin miehen rautakauppaan ostamaan peukalonpaksuista köyttä, vaseliinia, helposti kaatuvat A-tikkaat ja sen jälkeen kehoittaisin menemään mahdollisimman pitkälle metsään keksimään tekemistä itselleen ja uusille tavaroilleen...
Miksi noin vahva reaktio? Kenties ei ole täysin varmaa että lapset ovat hänen?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vierailijatar:
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
isä haluaa teettää kahdelle lapselleen isyystestin jotka on jo myöntänyt lapsekseen.haluaa kuitenkin isyystestin mihin ottaa yhteyttä?ja paljonko maksaa?
Kun kirjoitat mustana, niin saatat ehkä vastatakin tähän: utelias kun olen, niin haluaisin (huvikseni siis) tietää, että onko miehelläsi tähän jotain perusteita...?
miehellä ei ole muita perusteluja kuin se että on niin mustasukkainen..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
saattaisimpa hiukan suuttua jos mieheni edes kehtaisi epäillä isyyttään. Mitä se siinä vaiheessa tekisi jos lapset eivät olisikaan hänen??? Lakkaisi salaman iskusta rakastamasta lapsia?? Mää ohjaisin miehen rautakauppaan ostamaan peukalonpaksuista köyttä, vaseliinia, helposti kaatuvat A-tikkaat ja sen jälkeen kehoittaisin menemään mahdollisimman pitkälle metsään keksimään tekemistä itselleen ja uusille tavaroilleen...
Miksi noin vahva reaktio? Kenties ei ole täysin varmaa että lapset ovat hänen?
Siis mä ajattelin nyt omaa tilannettani jossa isyys on hyvin selvillä. Muutoin olisin kyllä kertonut epävarmuudestani heti, enkä vasta toisen ehkä sun lapsen jälkeen....
 
pampula


Tk:ssa saakin sitten pulittaa hieman enemmän taalaa pöytään. Silloin jos lähdetään jo tunnustettuja lapsia testaamaan niin hinta oli jotain 1000? tienoilla. Se ei ole siis ihan halpaa touhua. Koska katsotaan, että isä on jo lapsensa tunnustanut niin kaikki SIIS KAIKKI kulut kaatuu omaan niskaan. Niin ja ihan vaan.. kyllä nuo testit on ihan yhtä luotettavat kuin jos menet tk:n kautta niitä tekemään. Noitahan on nykyään monessa paikassa netissä tarjolla juuri sen vuoksi kun tekevät paljon halvemmalla kuin tk.[/quote]


Noin minäki oon ymmärtäny. Eli silloin jos lähettäjä on viranomainen (lastenvalvoja) niin valtio maksaa, muuten jää kaikki ite maksettavaksi ja todella ei ole halpaa lystiä.
 

Yhteistyössä