*

Jalkasieni/silsa ja raskaus
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 10. Osumia 10

Ketju: Jalkasieni/silsa ja raskaus

kutiavat varpaat
    Vierailija

Jalkasieni/silsa ja raskaus

Mulla on ilmeisesti varpaiden väliin tullut jalkasilsaa tai -sientä. Olen raskaana viikolla 31. Kotoa löytyisi Lamisil-voidetta (tarkoitettu tuon hoitoon) mutta siinä lukee ettei saa käyttää raskauden tai imettämisen aikana. Miten se voide tuolta varpaanvälistä voi vauvaan vaikuttaa?

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja kutiavat varpaat
    Miten se voide tuolta varpaanvälistä voi vauvaan vaikuttaa?
    Imeytyyhän se sieltä elimistöön

millipilli
    Vierailija
    Onhan se verenkierto varpaissakin

Kutiavat varpaat
    Vierailija
    Mitä mä voisin sitten tehdä, jotta pääsisin tästä %&¤##"==Y:stä eroon? Millä hoitaa tuota silsaa pois?

vieras
    Vierailija
    Eikös jotain puuteriakin ole?Vai onko siinäkin sama juttu?
    Soita huomenna vielä apteekkiin ja kysy asiasta.

kutiavat varpaat
    Vierailija
    Pitää varmaan käydä apteekissa huomenna. Tutkin vähän netin kautta noita silsalääkkeitä ja sellainen voide/lääke kuin Daktacort ei ollutkaan kielletty raskauden ja imetyksen aikana. Hyvä, että apua siis on olemassa tässäkin tilassa. Vaikka eipä tuosta mun jalkojen hoidosta taida olla paljon apua kun tuolla jästipää ukolla sitä silsaa vasta onkin noissa räpylöissään... ja samaa suihkua käytetään joka tapauksessa. Ja ukon jalkoihin kun ei saa edes koskea

vieras
    Vierailija
    no jos sun mies kerran ei suostu hoitamaan jalkojaan ni voiskos hän sitten pitää suihkussa jotain läpsykkäitä tai sinä,niin ei tarttuis sitten suhun toi enää?

vieras
    Vierailija
    Jos mies ei jaksa/halua rasvata,mites sellainen puuteri?Kysy onko sellaista apteekissa.Muistelisin että ainakin joskus on ollut.

emmi
    Vierailija

mites canestan voide?

No mites jos kokeilisit hiivasieni voidetta mitä saa käytää ainakin raskauden aikana, siis mitä laitetaan alapäähän... canesten 1% pakkauksen käyttöohjeissa ainakin lukee, että voi käyttää jalkasieni/silsaan jne... kokeile jos sillä lähtis...

emmi
    Vierailija

siis canesten voide... :D

nimi oli väärin otsikossa...

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti