Siis ei perkele!!!! Onko joku päässyt tosta kalsarikerho-PROVEA:sta irti?????

Liitin exän joskus lahjana siihen. Irtisanoin sen joskus kun erottiin...elikäs... kohta 4kk sitten. Kuukausi sitten sieltä tuli, että multa on jäänyt jostain laskusta maksamatta 2,90e :eek: Mä olin että aha...joku näppäilyvirhe kai tullut kun oon maksanut laskua... No nyt se sama kirje tulee taas, ja sama summa, mutta ovat kuulemma karhunneet sitä ekan kerran jo 2kk sitten (paskapuhetta, katoin kyllä verkkopankista, ja olin maksanut sen kuukausi sitten).

Ja arvatkaa vastaako ne tuolla asiakaspalvelussa?

 
Alkuperäinen kirjoittaja bgf:
ilmaisten kalskeiden jälkeen ei oo tullu mitään, kun siis heti erosin kun maksoin ensin laskun. on päästy
Eli toivoa on...

Nyppii vaan kun noi kirjeet on karhuamissävyisiä toki, ja karhukirjeissä on se huono puoli, että niitä kun tulee tarpeeksi niin menee kohta luottotiedot :saint: No joojoo, ei kai sentään, mutta ärsytys.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:
Mulla kävi sillai, et sain erottua ihan kivasti. Meni varmaan joku 6kk niin sieltä tuli paketti ja paketissa xl kokosia pikkareita... :xmas: Ilman et olin liittyny takas.. :kieh:
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Ei................hyvänen aika :LOL: Miten se juttu sitten jatkui tosta eteenpäin? :D
 
Heh, meillä on erottu muutaman paketin jälkeen, tuli eroamisvahvistus s-postiin ja eikun pakettia pukkaa vaan. Nyt tehhään silleen et postitetaan ne paketit takas asiakaspalautuksena, mononkuvan toivossa lähinnä |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:
Mulla kävi sillai, et sain erottua ihan kivasti. Meni varmaan joku 6kk niin sieltä tuli paketti ja paketissa xl kokosia pikkareita... :xmas: Ilman et olin liittyny takas.. :kieh:
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Ei................hyvänen aika :LOL: Miten se juttu sitten jatkui tosta eteenpäin? :D
Lahjotin kalsongit äitille ja irtisanouduin uudestaan..Nyt ei oo taas hetkeen kuuluunu. Kai sieltä kohta tulee jotain xxl:iä... :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: petite
minä
peruutin aina sen tarjotun paketin, netin sivuilla kävin perumassa. Puoli vuotta meni ja sitten tuli kirje että jos en nyt tilaa ja maksa tätä seuraavaa niin katsotaan etten kuulu kalsarikerhoon enää.
 
tonoton
Tämän tutustumistarjouksen jälkeen lähetettyjä kalsareita ei tarvitse maksaa, jos niitä ei ole nimenomaisesti tilattu (kuten tässä tapauksessa ei ole). Ei tarvitse myöskään perua mitään tulevia lähetyksiä. Tämä on täysin yksiselitteisesti sanottu kuluttajansuojalaissa:
KSL 2:2 a § (15.12.2000/1072)
"Markkinoinnissa ei saa tarjota kulutushyödykkeitä toimittamalla niitä kuluttajille ilman nimenomaista tilausta ja edellyttämällä kuluttajalta maksua, hyödykkeen palauttamista tai säilyttämistä taikka muuta toimenpidettä."
 
kusetettu kuluttaja
Mun S kokoiset alushousut vaihtuivat jossain kohtaa L-kokoisiin max alushousihin. Laitoin sinne sähköpostia, että mitä helvettiä mä näille teen. alushousut jäi johonki kaapin pohjalle roikkumaan, kunnes ne alko karhuamaan niitä oikee urakalla. Ihan vaan periaatteen vuoks, en maksanu laskuu.. pöksyt lopulta annoin äidille.
Nyt laitoin sinne taas sähköpostii, et haluun eroon siitä ja vastausta nyt odotellaan. Kun siihen asiakaspalvelu numeroon soittaa, nauhalta kuuluu "asiakaspalvelu on auki arkisin 9-17 tj" mä soittelin sinne keskiviikkona kahentoist aikaa... wtf!

tuntuu olevan tosi vaikeeta päästä siitä eroo!
 
kusetettu kuluttaja
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Pistin sinne aikoinaan asiallisen sähköpostipalautteen mutta tyyliin "työntäkää kalsarinne.." ja sen jälkeen eivät mitään lähetelleet ja taisivat jonkun laskunkin jättää veloittamatta B)

Ei se mun sähköpostikaan mikään kauheen nätti ollu... ehkä sen takii ne ei siihen vastanneetkaan.. karhuja vaan lähettivät ja laittoivat hirveet muistutusmaksut vielä päälle.. :D tänään lähetettyyn "nätimpään" sähköpostiin tuli sentään vahvistus, et ne on saanu sen.

 
KL
Alkuperäinen kirjoittaja tonoton:
Tämän tutustumistarjouksen jälkeen lähetettyjä kalsareita ei tarvitse maksaa, jos niitä ei ole nimenomaisesti tilattu (kuten tässä tapauksessa ei ole). Ei tarvitse myöskään perua mitään tulevia lähetyksiä. Tämä on täysin yksiselitteisesti sanottu kuluttajansuojalaissa:
KSL 2:2 a § (15.12.2000/1072)
"Markkinoinnissa ei saa tarjota kulutushyödykkeitä toimittamalla niitä kuluttajille ilman nimenomaista tilausta ja edellyttämällä kuluttajalta maksua, hyödykkeen palauttamista tai säilyttämistä taikka muuta toimenpidettä."
Tuolla luki jotain että jokaisen laskun yhteydessä tulee kuvaus ja tarjous seuraavasta paketista ja jossei sitä peru ni tulee paketti ja lasku? Mites tollon toimitaan? En tiiä missä lasku ku en tienny tälläsestä. Laitoin sähköpostii asiakaspalvelu.web@provea.ch tonne et haluan sanoa jäsenyyteni irti?
 
moi
Mä tilasin sen ilmaispaketin. Sit ku se tuli, maksoin laskun samantien ja pistin sähköpostia et haluan erota siitä. Laitoin postiin asiakasnumeron ja muutaman päivän päästä tuli sähköposti et mun irtisanominen on rekisteröity.
 
kuluttajamyyntiä....
Periaatteesta, älkää menkö noihin postimyyntifirmoihin mukaan.
Saatatte sitoa itsenne johonkin vaikka kuinka pitkäksi aikaa, maksamalla tiettyn summan saatte jäsenyytenne irti.
 
Päällikkö
Yrityksen toimintatapoihin kuuluu, että myyntipuhelussa mainitaan lopussa että tilaus jatkuu automaattisesti, mutta sen voi peruuttaa koska vain ottamalla yhteys asiakaspalveluun. Tämä logiikka toimii muussakin tekstiilimyynnissä. Itse jonotin 3 ja puoli minuuttia ja sain asiakaspalvelijan kiinni. Ei ollut vaikeaa, vaikka puolenpäivän aikaan soitinkin ruuhka-aikaan.

Tämä on lähes poikkeuksetta kuluttajan omaa typeryyttä, ei muisteta (tai haluta muistaa) että puhelussa on mainittu jatko-oston automaattisuus (ei toki ole velvoite ostaa jatkossa!) ja halutaan vain dissata. 99% puhelimessa tehdyistä myynneistä on ehdottoman asiallisia, ja kaikki käsittelemäni reklamaatiot tähän mennessä ovat olleet asiakkaan omaa huonomuistisuutta tai halua vain valittaa ja toivoa ilmaisista tuotteista / hyvityksistä. Tämä siis minun kokemuksien mukaan, en sitten tiedä miten on jossain muualla.

Näin tällä erää. Kun teette kaupat puhelimessa, niin muistakaa painaa mieleen mitä keskustelussa sanotaan, ja voitte vielä jopa kysyä että tallennetaanko puhelu. Sittenhän se on helppo todistaa puolin ja toisin että mitä on luvattu ja mihin suostuttu.

Älkää olko tyhmiä :)
 
JVM-93
Tono kalsarit ovat hyvälaatuisia ja edullisia.Vaihteeksi ostin "merkkikalsareita "ja maksoin tuplaten - eivät kuitenkaan pysyneet kuosissaan pesun jälkeen. Jos haluaa pääsee kerhosta irti ,niin yhdellä klikkauksella netissä, kirjaudut vain sisään omalla asiakasnumerolla.Siellä on kohta , jossa mainitaan irtisanoutuminen.
 

Yhteistyössä