Yrityksen toimintatapoihin kuuluu, että myyntipuhelussa mainitaan lopussa että tilaus jatkuu automaattisesti, mutta sen voi peruuttaa koska vain ottamalla yhteys asiakaspalveluun. Tämä logiikka toimii muussakin tekstiilimyynnissä. Itse jonotin 3 ja puoli minuuttia ja sain asiakaspalvelijan kiinni. Ei ollut vaikeaa, vaikka puolenpäivän aikaan soitinkin ruuhka-aikaan.
Tämä on lähes poikkeuksetta kuluttajan omaa typeryyttä, ei muisteta (tai haluta muistaa) että puhelussa on mainittu jatko-oston automaattisuus (ei toki ole velvoite ostaa jatkossa!) ja halutaan vain dissata. 99% puhelimessa tehdyistä myynneistä on ehdottoman asiallisia, ja kaikki käsittelemäni reklamaatiot tähän mennessä ovat olleet asiakkaan omaa huonomuistisuutta tai halua vain valittaa ja toivoa ilmaisista tuotteista / hyvityksistä. Tämä siis minun kokemuksien mukaan, en sitten tiedä miten on jossain muualla.
Näin tällä erää. Kun teette kaupat puhelimessa, niin muistakaa painaa mieleen mitä keskustelussa sanotaan, ja voitte vielä jopa kysyä että tallennetaanko puhelu. Sittenhän se on helppo todistaa puolin ja toisin että mitä on luvattu ja mihin suostuttu.
Älkää olko tyhmiä