Tuliko teillä synnytyksessä kakka?

  • Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Kai se tuli, en siis itse tajunnut asiaa, mutta mies mainitsi asiasta jälkeenpäin, kun kysyin B) Ei siinä itse tilanteessa kukaan huudellut asiasta, vaikka tuskin olisin siitä välittänyt silloin, vaikka niin oltais tehty, jotenkin olin aivan omissa maailmoissani..

Mulle ei suoritettu mitään suolentyhjennystä ennen synnytystä, joten kai se oli melkein väistämätöntä.
 
Kyllä paskoin :LOL:
Ennen synnytystä kävin moneen otteeseen vessassa mut mitään ei tullut. Ihan ekoilla ponnistuksilla tuli kakka. Kätilö pyyhkäs pötkön nätisti pois. Mä siinä sanoin jotain et voi että sentään kun paskakin tuli. Kätilö nauroi ja sanos et enkö oo kuullu et syntyy kauniita lapsia jos syntyy paskan kera. Kaunis ja suloinenhan tuo poika onkin :heart:

Mies ei huomannu koko kakan tuloa, ei hajusta eikä muusta. Kyl ne kätilöt on varmaan niin monet pötköt nähny ja kaikkeen ovat tottuneet. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Mä paskoin koko yön kun tyttö syntyi seuraavana päivänä vasta puoliltapäivin että tuskin sieltä olis enää mitään tullukkaan :xmas: Ja tosiaan,typy tuli loppujen lopuks sektiolla ja en tietääkseni ole leikkauspöydälle paskonu :whistle: Lapsivedet kyllä loiskautin tutkivan lääkärin naamaan.Nousi puna poskille kun lekuri noudee jalkovälistä ja pyyhkii silmälasejaan :ashamed:
:LOL:
 
ankkis
Ennen molempia synnytyksiä on peräruiske laitettu, mutta tokan kanssa sitten jotain jälkilimoja sieltä vielä ponnistaessa tuli. Kätilö vaan totesi tyynesti, että "jahas, peräruiskeen jäämiä tuli vähän" ja putsas ne ennenku ehti huomatakaan.

Ekan kanssa sen sijaan ponnistusvaiheessa pissin koko salin täyteen, vaikka just aikasemmin olin käyny vessassa. Se kätilö ei ollu ihan yhtä hienotunteinen, vaan vähän ihmetteli, mites mä nyt noin ja kun sanoin, että juurhan mä siellä vessassa kävin, niin totes, että varmaan mulla on sitten jotenkin kaksiosainen rakko... Kun alko näyttää, että imukuppia tarvittais, niin katetroi sitten vielä ja eihän sieltä sitten enää mitään tullut! Mut ton takia en sitten uskaltanu toista synnyttäessä juoda mitään puoleen vuorokauteen ja synnytyksen jälkeen tuntu että kuolee janoon. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tequila Sunrise:
Siis mulla ei ole aavistustakaan!! Tunteeko sen jos tulee?? Tyhmä :ashamed:
Kaks synnytystä enkä oo kyl ainakaan mitään huomannut!! Enkä kehtaa mieheltä kyl kysyä, menee naisellisuuspisteet :LOL:
:D ei sitä tunne välttämättä, mutta jos haiskahtaa niin sen huomaa.

itse luulen että saattoi tulla vähäsen, mutta en todellakaan tiedä. mieskään ei huomannut. vähän jäänyt häiritsemään kun ei tiedä. B)

mut joo, ekassa vähän haiskahti hetken ajan, mutta en tuntenut mitään. eli tuli tai sitten ei, todennäköisesti tuli.

"ei lasta eikä paskaa" on ihan oikeesti varmaan totta, lapsenpäästäjien keksimä sanonta. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
nauraako kätilöt sitte ihan räkäsenä jos kakkaa :)voiko ne vaan olla hiljaa ja esittää niinku mitään ei ois tapahtunu?
Aika ammatitaidoton kätsy, jos alkaa hirnumaan ja osoittelemaan sormella; "Kattokaa!Paskaa!"


:|
:LOL: :LOL: :LOL: Anteeks :ashamed: Eiköhän ne oo kaikki mahdolliset ja mahdottomat eritteet nähny, ei taida yksi pökäle paljon heilauttaa =)

eli saa vapaasti paskoa :D
hyvä juttu hyvä juttu. meni sit ne vimisetki pelot synnytyksestä, ja jopa vielä ennen ku on alkio ees kiinnittyny :LOL:
 

Yhteistyössä