Hiusten vaalennus apua!! Mulla on nyt tossa tollanen garnierin värinpoisto ja...

  • Viestiketjun aloittaja tyhmä jo nyt
  • Ensimmäinen viesti
tyhmä jo nyt
garnierin ultra kirkas tuhkanvaalea väri ja lähtökohta on ruskea.
Elikkäs ensin vetäsen ton värinpoiston mutta tossa värin kyljessä lukeee ettei saa käyttää heti värinpoiston jälkeen.
Monta päivää mun sitte pitää oottaa?
Huii ku jänskättää että tulee tipunkeltanen ja tai tippuu tukka päästä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Mä nakkaisin ehkä 2viikon päästä sen uuden värin ja muista että jos kovinkin tumma sulla se ruskea niin ei hyvä loppu tulos tule vielä lähellekkään 2 värjäyksen jälkeen, varsinkaan koti värien.

T: Mustasta blondannut.
Että 2viikkoa tipuna...no voihan pylly.
Tää on semmonen suklaanruskee,jossa raitoja vähän päällä.
Mä oon näitä purkkeja jo pyöritelly muutaman päivän enkä oo uskaltanu laittaa.

Montas vaalennusta sä tarvit että mustasta tuli blondi?
 
vieras
Siis.... onko se sun toinenkin väri vaalentava minkä aiot värinpoiston jälkeen heittää päälle?

Itse en kampaajana kyllä tiedä miksi pitäis varrota. Paitsi siis jos oletetaan, että se värinpoisto kuluttaa hiuksia ja sen päälle tehtävä käsittely eli hiusten säästämisen takia, mutta kyllä minä kampaajana tekisin noi ihan peräjälkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Montas vaalennusta sä tarvit että mustasta tuli blondi?
Kotona vaalensin monen monituista kertaa värin poistolla ja parturissa sit oon nytten muutamia kertoja käynyt ja nyt on vasta hyvät.

Mulla oli pitkään tälläiset hiukset:

http://www.aijaa.com/v.php?i=1889131.jpg

Kun värinpoistollakaan en saanut noita latvoja vaaleiksi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis.... onko se sun toinenkin väri vaalentava minkä aiot värinpoiston jälkeen heittää päälle?

Itse en kampaajana kyllä tiedä miksi pitäis varrota. Paitsi siis jos oletetaan, että se värinpoisto kuluttaa hiuksia ja sen päälle tehtävä käsittely eli hiusten säästämisen takia, mutta kyllä minä kampaajana tekisin noi ihan peräjälkeen.
Juu tossa lukee,että intensiivinen kestoväri.Voimakkaasti vaalentava.

Eli jos hiukset ei tykkää huonoa värinpoistosta niin uskallan värin vetästä heti perään?
 
Vieras
Jos sä värinpoiston teet niin kyl se toinen väri siihen heti päälle kannattaa laittaa. Tai niin me ainaki kampaamossa asiakkaalle tehdään et eka värinpoisto ja sitte toinen väri päälle.. Ja väri ei sitte vaalenna väriä et jos sun värinpoistosta ei tuu tarpeeks vaalee niin jos se on ihan vaan vaalee kestoväri se toinen niin se ei niitä keltasia/oransseja sieltä pois taita.. Suosittelisin jättää noi värinpostot ihan ammattilaisille. Noita kotivärinpoistoja saa töissä jatkuvasti korjata ja sit on jo hiukset yleensä tooooooosi huonossa kunnossa..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Montas vaalennusta sä tarvit että mustasta tuli blondi?
Kotona vaalensin monen monituista kertaa värin poistolla ja parturissa sit oon nytten muutamia kertoja käynyt ja nyt on vasta hyvät.

Mulla oli pitkään tälläiset hiukset:

http://www.aijaa.com/v.php?i=1889131.jpg

Kun värinpoistollakaan en saanut noita latvoja vaaleiksi.
Voi vitsi sulla on tosi upeet hiukset.Näyttää hyväkuntosilta ja paksuilta,ei uskois että niitä on moneen kertaan vaalennettu.
Eikä noi latvat nyt niin pahat oo.
Mä pelkään että tää jää sellaseks kukertavan oranssinkeltaseks.
 
kampaaja taas
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis.... onko se sun toinenkin väri vaalentava minkä aiot värinpoiston jälkeen heittää päälle?

Itse en kampaajana kyllä tiedä miksi pitäis varrota. Paitsi siis jos oletetaan, että se värinpoisto kuluttaa hiuksia ja sen päälle tehtävä käsittely eli hiusten säästämisen takia, mutta kyllä minä kampaajana tekisin noi ihan peräjälkeen.
Juu tossa lukee,että intensiivinen kestoväri.Voimakkaasti vaalentava.

Eli jos hiukset ei tykkää huonoa värinpoistosta niin uskallan värin vetästä heti perään?
Joo jos ei hiukset ole huonokuntoiset niin ilmanmuuta voit heittää. Uskon että se ohje on siinä nimenomaan sen hiusten kunnon takia, ei mitään muuta syytä voi olla.

Kampaajana teen kyllä värinpoiston päälle heti uuden käsittelyn. Ainoastaan jos pitää tehdä useampi värinpoisto, jotta päästään haluttuun tulokseen niin on ollut pakko pitää pieni väli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voi vitsi sulla on tosi upeet hiukset.Näyttää hyväkuntosilta ja paksuilta,ei uskois että niitä on moneen kertaan vaalennettu.
Eikä noi latvat nyt niin pahat oo.
Mä pelkään että tää jää sellaseks kukertavan oranssinkeltaseks.
Heh, kiitos :)

Mutta jos sulla ei kotona onnistu, niin käy parturissa kokeilemassa. Kyllä ne siittä lähtee vaalenemaan, toivottavasti onnistut =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voi vitsi sulla on tosi upeet hiukset.Näyttää hyväkuntosilta ja paksuilta,ei uskois että niitä on moneen kertaan vaalennettu.
Eikä noi latvat nyt niin pahat oo.
Mä pelkään että tää jää sellaseks kukertavan oranssinkeltaseks.
Heh, kiitos :)

Mutta jos sulla ei kotona onnistu, niin käy parturissa kokeilemassa. Kyllä ne siittä lähtee vaalenemaan, toivottavasti onnistut =)
Jeps tää lähtee nyt kokeilemaan,saa nähä mitä tulee :)
Kiitos kaikille vastauksista :)
 
En Garnierista tiedä mutta just poistelin väriä ja ainakin Lorealin värinpoiston jälkeen sai pistää väriä heti päähän. Tosin suosituksena oli pari tiettyä väriä, kestovärejä. Ja hyvä tuli, tosin kaks kertaa piti värjätä että väri tarttui kunnolla, ekalta kertaa jäi haaleaksi.
 
ne
täällä sama vika, oranssit/keltaiset on :) 3 värinpoistoa takana. tarkoituksena värjätä tuhkanvaalealla viimeistään viikonloppuna. tänään tehty viimeksi värinpoisto. nyt luotan hopeashampooseen ja värjäilyyn. vai pitäiskö vielä tehdä värinpoisto? koska en kai voi vaalealla värjäyksellä oranssia saada pois.. itse siis tehnyt kotona värinpoistot, lähdin tummanruskeasta. :)
 
ne
kisataan vaan. :D nää on nyt niin keltasen ällöt että ajattelin vielä yhden värinpoiston lähteä hakemaan kaupasta. luulen että hiukseni todella palaa sen jälkeen. :D katsotaan , tuun taas illalla raportoimaan onko mulla hiuksia enää päässä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Edelleen keltaset missä häivähdys oranssia...Olis jo ihan alkujaan pitäny mennä kampaajalle.
No opinhan ainakin jotain.
No joo, mä suosittelen itse kans sitä parturia.

Parturissa sain vasta nuo "hienot" oranssin vivahtavat latvat pois, nykyään on koko pää onneksi tasaisen vaalea, juuri kasvua lukuun ottamatta :D

Tai no mä värjäsin parturissa alta ruskeeks ja päältä sit tuhkan vaaleeksi ja niillä väreillä olen sit värjännyt.
 
ne
taas yksi värinpoisto takana (tein kotona) ja on ehkä jopa entistä oranssimpi kuin ennen? :D
nää on nyt tämmöset oranssit, keltaset. vähänku olis ollu oranssi väri päässä joka nyt haalistunu. en kehtaa mennä minnekkään. hiuksetki jo ihan hirveessä kunnossa, märkänä vaan venyy ja paukkuu. :/ :D noh... kai ne tästä haalistuu. luotan siihen että kesä tulee ja vaalentaa :D
 

Yhteistyössä