Hiusten vaalennus apua!! Mulla on nyt tossa tollanen garnierin värinpoisto ja...

  • Viestiketjun aloittaja tyhmä jo nyt
  • Ensimmäinen viesti
Vaaleanruskea
Mulla ei ainakaan tullut kampaajalla "kerralla kunnolliset" kun mustista halusin vaaleanruskeiksi.
Ekalla kerralla tehtiin värinpoistopesu + sävy päälle, tuli sellaset punaruskeet ja maksoi 85e. En tykännyt. Parin viikon päästä sen jälkeen tein itse värinpoiston ja tuli kirkkaanoranssit -> taas kampaajalle ja sama rulijanssi. Maksoi toiset 85e. Nyt nää on tälläset punertavat/oranssihtavat, mutta vaaleammat kuitenkin. Tänään varmaan vaalennan kotona raidoilla tai heitän koko raitavärin päähän, sen pitäisi vaalentaa jopa enemmänkin kuin värinpoisto:) Sitten sävy päälle.
Ihmeen hyvin nää on kuitenkin kestänyt tota vaalentamista. Edelleenki terveen ja kiiltävän näköset, mitä kampaajakin jakso ihmetellä.
 
Tinde
Itse värjäsin/vaalensin viiden vuoden ajan Poly Blondella. Juuri kasvu näytti aina hiukan kellertävältä aluksi, mutta se häipyi jo viikossa. Kannattaa vain ostaa tarpeeksi vahvaa eli vaalein sävy, koska nuo kaupan tuotteen on hivenen tehottomampia verrattuna kampaamotuotteisiin.
Toinen keino millä varmistin lopptuloksen oli välillä pienen tupsun pesu pumpulilla, jolloin näin onko hius jo tarpeeksi vaalentunut. Jos ei niin lisää väriä siihen kohtaan ja odottamaan lisää. Hiusvärin voi ronskisti antaa olla yliaikaa ja etenkin kannattaa antaa olla, jos on taipuisuutta punaisuuteen. Hiusmallina istuin vaalennusväri päässä pari tuntia eikä ne hiukset siitä kärsiny. Sitten vain antaa kunnolla sen hoitoaineen vaikuttaa niin saa kiiltävät hiukset.
Toivottavasti on apua.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Miksei vaan voi mennä kampaamoon?
Mä olen lapsesta vajaa parikymppiseksi käynyt kampaamoissa, erilaisissa, eri tasoisissa ja kuvienkin kanssa. Vähintään tarkasti selittäen mitä haluan. IKINÄ ei ole tehty hiuksista sellaisia kuin pyydän, ei edes kuvan kaltaisia. Eikä kyse ole rahasta, olen sanonut että aikaa+rahaa saa mennä niin paljon kunnes tulos on hyvä. En tiedä onko vika suullisessa ulosannissa vai missä, mutta mä olen todella pettynyt kampaajiin. Nyt vuosia värjännyt itse, leikkaamisessa ollut kaveri apuna.

Mä suunnittelen tummasta vaalentamista ja todellakin teen sen kotona. Sama oranssi se on kampaajan ja muka-parempien hoitotuotteidenkin jälkeen. Mulla ei ole ikinä hiukset kärsineet käsittelyistä, kuivat latvat välillä jos ei ole leikattu hetkeen mutta niihin auttaa sakset.

90% kampaajista on ihan syvältä.
 
Appelsiini
Hei apua!

Miten mun kannattaa edetä. Mulla mustiksi värjätyt hiukset, jotka eilen vedin värinpoistolla-->oranssit. Kuinka pääsen oranssista väristä eroon?

Tarkoituksena oli siis blondit hiukset.

Vedänkö huomenna uuden värinpoiston vai kannattaako edes vielä yrittää laittaa blondia väriä päähän?

Vai tarttuuko värinpoiston jälkeen mitään väriä päähän?
 
piude
aikeissa olisi värjätä vaaleenruskeet hiukseni päältä blondiksi, oon värjännyt tyveä noin vuoden ajan vaaleenruskeella. ostanko värinpoiston ja siihen laitan värin päälle vai voinko käyttää raitavärejä vaalennukseen? aika vahvoja noi raitavärit meinaan...laitoin 4kk sitten raitoja tossa kuva hiuksistani http://www.facebook.com/album.php?aid=-3&id=100000560558106#!/photo.php?pid=136940&id=100000560558106
 
Maigi
Aion värjätä paksut, suunnilleen olkapäille yltävät tummahkon ruskeat hiukseni blondeiksi ja pelivehkeetkin olen jo saanut hankittua. Minulla on kaksi Elean super blonde -väripakettia ja siihen rinnalle vielä tuhkanvaalean sävyinen väripaketti. Saisikohan näillä jotakin aikaiseksi ja pitääkö odottaa värjäyksien välillä ?
 
"vierailija"
pakko kirjottaa tänne.. näin kampaajana.. värinpoisto on eri asia kuin vaalennus.. vaalennus ainetta yleensä käyttävät kampaajat liikkeissä.. esim. raitoja ei tehdä värinpoistolla! värinpoisto poistaa sen värjätyn värin sieltä hiuksesta ja niiden parin, kolmen jopa neljän poiston jälkeen sitä tukkaa pitää vaalentaa.. sitten taas taittaa esim tuhkaan.. itse rupean blondaamaan mustasta eka raidoilla ja katselin miten ihmiset on alkanut purkamaan väriä.. näin lopuksi vielä useat kaverit ovat vaalentaneet ja jo kokeneetkin tutut kampaajat omia hiuksiaan n. 12 kertaa jotta lopputulos on ollut mustasta aivan vaalea!
 
polttari
Hei vaalensin ekalla kerralla elean blondivärillä,tuli hyvä vaikka alussa kirveli reilusti. Nyt tokalla kerralla kirvely kävi sietämättömäksi ja tulin samalla pahoinvoivaksi heti kun aine alkoi vaikuttaa. Tuloksena juurikasvu piilossa ja hyvä väri,mutta huonovointisuus vaan jatkuu vielä. Eli taisin olla siis yliherkkä tolle elealle, enkä kyllä enää laita moista,aika pelottavaa.... siispä olkaa varovaisia:)
 
siniset hiukset nykyään
ite vaalensin punamustasta(mikä on muuten mustaa paljon tarttuvampi väri) aivan blondiksi.en tehnyt värin poistoa.ostin vaan yhden schwarzkopf platina-blondi väri purkin ja sillä lähti punamusta.tuli aivan valkoiset hiukset ainut että latvat jäi kellertäväksi.eli ei todellakaan tarvitse useaa värjäyskertaa ainakaan ite.tämä siis riippuu aivan hiuslaadusta.suosittelen tätä kyseistä väriä.ei tapa hiuksia eikä maksa ku päälle 12 e.
 

Yhteistyössä