*

Onks ketään laittanut paneleita kattoon vaikka olis kattolämmitys...?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 18. Osumia 18

Ketju: Onks ketään laittanut paneleita kattoon vaikka olis kattolämmitys...?

Onks ketään laittanut paneleita kattoon vaikka olis kattolämmitys...?

Me vähän aateltiin iskeä panelit päälle,kun ei millään jakais maalamaan alkaa..

Kattolämmityksen lisäksi meillä on takka ja ilmalämpöpumppu.Katon lämmitysteho huononee tietenkin.

katto on 80 luvun mäntypaneeleja ja tilalle laitettais valkoiset panelit.

uppista

Pitäisi tietää aivan tarkkaan missä ne vastukset menee muuten tulee oikosulku.Ja ne on tosi tiheässä.

Samalla vaivalla maalaat sen katon, haet kaupasta Paneelikattomaalia, maalaat sillä, ja jos oksankohdat lyö läpi, eristät Oksalakalla.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Timppa
    Pitäisi tietää aivan tarkkaan missä ne vastukset menee muuten tulee oikosulku.Ja ne on tosi tiheässä.
    Mutta jos ne laittaa siis vanhan panelin päälle,samoihin kohtaan ampuu naulat missä on nääkin panelit nyt kii?

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä
    Samalla vaivalla maalaat sen katon, haet kaupasta Paneelikattomaalia, maalaat sillä, ja jos oksankohdat lyö läpi, eristät Oksalakalla.
    Olen kaksi huonetta maalannut,kaksi paneloinut(niissä ei kattolämmitystä) ja sanon kyllä ettei ole sama vaiva.Halvempi maalata olis mutta siistimpi ja vaivattomampi paneloida.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta
    Mutta jos ne laittaa siis vanhan panelin päälle,samoihin kohtaan ampuu naulat missä on nääkin panelit nyt kii?
    No sitten.

Olen kaksi huonetta maalannut,kaksi paneloinut(niissä ei kattolämmitystä) ja sanon kyllä ettei ole sama vaiva.Halvempi maalata olis mutta siistimpi ja vaivattomampi paneloida.
    Sä et osaa sitten maalata Maalaan työkseni, ja mun katot on 10+++++.

ursa
    Vierailija
    mummolassa on paneelikatto ja kattolämmitys. btw, vähän ärsyttää tuon otsikon kielioppivirhe ketään...argh.

Matias
    Vierailija
    Enpä suosittele minäkään laittamaan paneeleita kattolämmityskattoon. Huonolla tuurilla käräytät koko talon. Laita ainakin päävirtakytkimestä sähköt pois kun alat naulaamaan. On muuten aika utopistista olettaa että saat naulat aina osumaan samoihin kohtiin... Nii ja on siinä semmonenkin juttu, että voi olla ettei vanhat paneelit kestä uusien paneelien painoa.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Matias
    Enpä suosittele minäkään laittamaan paneeleita kattolämmityskattoon. Huonolla tuurilla käräytät koko talon. Laita ainakin päävirtakytkimestä sähköt pois kun alat naulaamaan. On muuten aika utopistista olettaa että saat naulat aina osumaan samoihin kohtiin... Nii ja on siinä semmonenkin juttu, että voi olla ettei vanhat paneelit kestä uusien paneelien painoa.
    Okei...mietin sitten vielä.JA ANTEEKSI KAIKILLE JOITA HÄIRITSEE KIELIOPPIVIRHEENI

Minä vaan..
    Vierailija
    Vanhat panelit pois, ja uudet tilalle?! Näin minä tekisin..

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan..
    Vanhat panelit pois, ja uudet tilalle?! Näin minä tekisin..
    tuokin vois olla...

ämmä
    Vierailija
    No sitten.
    siis daa? eiks ne aina laiteta koolauksiin kii??

päätön
    Vierailija
    aika huono mennä ampumaan naulaa samaan kohtaan kun entinenkin, ei se siihen naula siihen toiseen uppoa

meillä on
    Vierailija

kattolämmitys

Siinä kattolämmityspaneelissa on suositus kuinka paksusti sen päälle saa asentaa materiaalia esim. panelia. Meillä on yks paneli ja ei siihen kyllä toista suosituksen mukaan mahdu päälle. Siinä käy niin, ettei lämmitys enää toimi halutulla tavalla. Ne tehot kun on laskettu/neliöt, nyt jos lisäät puuta sen lämmitys laitteen ja huoneen väliin niin se toimii vähän niinkuin eriste siinä välissä ja lämmität harakoille. Meillä ei ainakaan olisi varaa, kun sähkö on tosi kallista nykyään.

Joten enpä suosittele minäkään toista päälle naulaamaan.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja päätön
    aika huono mennä ampumaan naulaa samaan kohtaan kun entinenkin, ei se siihen naula siihen toiseen uppoa
    Samaa kummastelin!

meile kerrottin näin
    Vierailija
    Me kyseltiin asiasta vuosi sitten ammattilaisilta. He olivat sitä mieltä ettei kannate missään nimessä paneloida kattoa jos on kattolämmitys.

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot