Kuinka paljon hiukset voi maksimissaan kasvaa kuussa?

Onko se joku 1,5cm? Kun mulla oli n.4kk sitten hiukset johonkin olkapäihin asti tai hieman yli ja nyt ne on jo suunnilleen rintoihin asti :eek: Tuntuu, että kauhean nopeasti kasvaneet, en muista että ennen olis näin nopeasti tullu pitkät hiukset :D.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
tytsi TAAS hiustensa kera.......... :headwall:
no :headwall: vaan itelles. otsikosta selkeesti näkee mitä aihe koskee ja kysymyksen esittäjänki näkee yhtä näppärästi niin minkä vitun takia tuut sitte hakkaan päätäs siihen?? :headwall:
 
Nyt kun on pidemmät hiukset niin tuntuu, et hiukset kasvaa hitaasti. Lyhyessä mallissa näkyy jo parin sentin kasvu niin äkkiä.
Tekis mieli leikkauttaa taas joku kiva lyhytmalli mut en raaski. Hiukset kohta puol selkään ja paksut ja hyvässä kunnossa. Joku väri tietty vois piristää. On pikkasen kerroksittain leikatut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Nyt kun on pidemmät hiukset niin tuntuu, et hiukset kasvaa hitaasti. Lyhyessä mallissa näkyy jo parin sentin kasvu niin äkkiä.
Tekis mieli leikkauttaa taas joku kiva lyhytmalli mut en raaski. Hiukset kohta puol selkään ja paksut ja hyvässä kunnossa. Joku väri tietty vois piristää. On pikkasen kerroksittain leikatut.

Sulla on siis samantyyppiset hiukset kuin mulla, mulla latvoista kerrostetut, aion kyllä kerrostaa vielä enemmän, kunhan vielä jonkun verran ensin kasvavat :). Mulla on ollut lyhyimmillään polkkatukka ja sekin ala-asteella, enimmäkseen olleet n. olkapäihin asti, mutta nyt haluan pitkän tukan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
tytsi TAAS hiustensa kera.......... :headwall:
Ei ole pakko lukea, jos ei kerran kiinnosta hiusjutut =).
mutta miksi AINA sinä tytsi laitat hiuksiin liittyvän avauksen??
Onko sillä oikeastaan väliä, kuka sen avauksen laittaa? Minua kiinnostaa nykyään hiusjutut aika paljon :).

 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
tytsi TAAS hiustensa kera.......... :headwall:
Ei ole pakko lukea, jos ei kerran kiinnosta hiusjutut =).
mutta miksi AINA sinä tytsi laitat hiuksiin liittyvän avauksen??
Onko sillä oikeastaan väliä, kuka sen avauksen laittaa? Minua kiinnostaa nykyään hiusjutut aika paljon :).
Niin ja laitathan sä paljon muitakin avauksia missä on eri aihe.
Tiedän monia ikävämpiäkin aiheita keskustella kuin hiukset.

:saint:
 
nnn__
Minulla kasvaa kummallisen hitaasti hiukset, en ole sitten 6-7 kuukauteen nähnyt mitään eroa näissä. nyt yritän parhaani mukaan kasvattaa näitä XD ennen minulla oli pitkät hiukset, ja ne kasvoi nopeasti mutta nyt ei. -.- harmi vain.
 

Yhteistyössä