8v tytön korvalävistys pahasti tulehtunut,lääkäriin?

  • Viestiketjun aloittaja Äippä
  • Ensimmäinen viesti
ananas
Minä antaisin korvisten olla ihan paikoillaan vain ja pestä ne huolellisesti ainakin kerran päivässä! Voisi olla hyvä soittaa asiantuntevalle ihmiselle ja pyytää mahdollisimman pian apua asiaan ennen nkuin pahenee.
 
ananas
Minä antaisin korvisten olla ihan paikoillaan vain ja pestä ne huolellisesti ainakin kerran päivässä! Voisi olla hyvä soittaa asiantuntevalle ihmiselle ja pyytää mahdollisimman pian apua asiaan ennen nkuin pahenee.
 
"Sini"
Tämä on vanha ketju, mutta itse törmäsin keskusteluun, kun tyttöni korvalävistys ei ottanut millään parantuakseen ja etsin apua ongelmaan. Tiedoksi niille, jotka painivat vielä saman ongelman kanssa, että meillä ainakin tulehdus parani reilussa viikossa desifiointiaineen ja basibact-voiteen avulla. Kannattaa ainakin kokeilla!
 
"Sansku"
Mulla on nyt kolmas kerta kun laitoin reiän korvaa ku muullon on aina tulehtunu ja on ollu nii pirun kipiä että pakko ottaa pois. nyt otin siis kolmannen kerran tuohon reijän ja se näytti jo iha hyvältä. nyt otin yöksi korvikset pois nii tuo koru ei mee ennää takas ku reikä on olemattomissa ja korva paisuu ja on kipeä. mitä tehdä?
 
hktresgjilmfe
Mulla tulehtuu heti jos korussa on nikkeliä tai kultaa, olen kummallekin allerginen (ja KYLLÄ, se on mahdollista). Jos tulehtuu aina vain uudestaan on korussa vika.
 
"Lissukka"
Mulla 7-vuotiaan likan korviksen reikä on tuottanut mätää jonkun tovin, ja oon koittanu sitä putsailla mutta tyttö liikuttaa päätään aina suihkuttaessa niin että en tiiä onko tullu kunnolla puhtaaksi. tänään suihkussa sitä huuhtelin ja katoin että taas on mätää tai jotain tullut siihen lukon ympärille ja sitä huuhtelin, ja kun käänsin korvanlehteä enemmän, näin että siihen reiälle oli muodostunut ihan kunnon patti. Huuhtelin sitten korvat ja suihkun jälkeen otin heti korvikset pois ja putsasin desinfiointiaineella. Mitä nyt teen?! Mikä se patti oli? Sieltä tuili lähinnä solunestettä.
 
fluemieneism
And here is the difference in this article: "Apple realizes that possessing pleased customers isn't really suitable any longer. If you need the blossoming enterprise, you should develop raving lovers. " For anyone who is a new retailer, you should memorize that assertion and should you not find The apple company whatsoever as an outsider, you mustn't know that Apple company company life and also techniques which beliefs and anyone you happen to be obtaining your current desktops and also devices via likely doesn't understand. That's the unclean small key! michael zimmerman hedge fund Global Macro -- this kind of type concentrates on very long in addition to small jobs throughout the two capital and kind areas internationally. Tied up carefully for you to global economical situations, they may be purchased rising promotes along with companies in addition to formulated places.
 
etarvaakuka
Mitä teen kun korvanlehti on turvonnyt pahemman kerran, ihan punainen, rasvaisen tuntuinen ja näyttää kuin pinnalle olisi muodostumassa "finnejä"? Auttakaa, kiitos!
 

Yhteistyössä