*

Täytekakun täytteet -apua :)
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 11. Osumia 11

Ketju: Täytekakun täytteet -apua :)

Täytekakun täytteet -apua :)

Lupasin sit kakun leipoa sunnuntaille ja nyt kyselen täytteitä? Ei aina jaksas iänikuista mansikkaa vaikka se superhyvää onkin
    Ehdotuksia?

Aprikoosirahkaa, kuorruta makealla suklaakourrutteella. Tulee ihan älyhyvää kakkua!

Tää on

Vadelmarahkatäyte:

6 liivatetta

1/2 dl vadelma funlightia

250g maitorahkaa

2 1/2 dl flora vispiä

1 1/2 dl sokeria

5 dl jäisiä pakastevadelmia

Banaani-tuorejuusto-kerma

http://www.pirkka.fi/ruoka/reseptihaku/resepti/?id=21&rname=suklainen_tÄytekakku

^purkkia aprikoosia kerma-rahkaan ja väliin, vai?
    Sulatanko suklaan vai semmoinen tomusokerihässäkkä?
    *käsi oon joo*

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Werna
    ^purkkia aprikoosia kerma-rahkaan ja väliin, vai?
    Sulatanko suklaan vai semmoinen tomusokerihässäkkä?
    *käsi oon joo*
    Mä laitan vauvansosetta (siis piltti tai bona ) 1½prk / vajaa park rahkaa, ja 2dl kermaa.
    Ja joo, suklaa sulatetaan vesihauteessa. Kuppiin kumotaan 1 prk smetanaa, ja sula suklaa valutetaan joukkoon, koko ajan vatkataan. Sitten vaan kuorrittamaan kakkua. Ai nami nami, että tulee taivaallinen kakku!!

Kiitti! Enköhän mä näistä jotain keksi. Varsinkin toi aprikoosi kuulostaa oikein hyvälle

vadelma-valkosuklaa mousse kakku. aivan unelma
    ja nyt muutne muistin että unohdin täysin kokonana laittaa ohjeen eräälle vieraalle tänne

Aprikoosirahkakakusta vielä...

Vitsit, että kuullostaa hyvältä. Tarkentaisitko vielä, että paljonko suklaata tämän smetanan kanssa (200g levy?). Niin ja käytätkö maitosuklaata vai sitä tummaa taloussuklaata? Onko tämä suklaakuorrute sellaista hankalasti kakun päälle laitettavaa...

Yleensä kun en uskalla suklaan kanssa "taiteilla". Muutama huono kokemus takana ja kermalla yleensä kuorrutan. Riittääkö tämä suklaa kuorrute esim 4-6 munan kakkuun?

Kiitos kovasti!

Vierailija
    mitäs täytteeks kun yks vieras ei voi rahkaa syödä

aave
    Vierailija
    Mikäs täyte sopii jos päällä on kinuskia?

Pikavastaus Pikavastaus