*

Luettele erimaalaisia nimiä
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23
Näytetään tulokset 51 - 74. Osumia 74

Ketju: Luettele erimaalaisia nimiä

"ernesti"
    Vierailija

nimikko

ernesti,bernesti haista paska!

"mami87"
    Vierailija

Tassa

Eika ole petra nimi on mahdollinen myos muuaalla njmailmassa. Mullakin nimi tulee kreikasta vaik oon saksalais venalainen. Ja venalaisia nikmia on Svetlana,yulia, irina,irene, carin, Elena myos kreikasta tullu. Saksalaisia nimia on mmm Tanja, corinne, romy, sandra...

matsii
    Vierailija

Choose :

Tyttöjen nimiä: Macy, Mary, Brittany, Alexandra, Lucy, Kate, Pippa, Lisa, Jennifer, Pamela, Katy, Carly, Suzanne, Hermione, Marge, Taylor and Sasha

sofia.saarinen
    Vierailija

oma nimi

mun nimi On Erica ja sse on kuulemma amerikkalainen......

"Mindy"
    Vierailija

Nimiä (:

Tyttöjen nimiä:
    Molly, Mindy, Ashley, Nelly, Monica, Alice, Alexandra, Lily, Emily, Julie, Louise, Lasey, Leslie, Sophie, Sophia, Olivia, Hannah, Christina, Bianca, Brenda, Darcy, Debbie, Cleo, Nora, Jillian, Janice, Kate, Nina, Rebecca, Nellie, Rosa, Rose, Tiffany, Veronica, Wendy, Sally.

Poikien nimiä:
    Ben, Andy, Aron, Bob, Gordon, Frank(ie), Ivan, Henry, Jeremy, Michael, Leo, Mikcey, Mike, Maxie, Matt, Matthew, Matthias, Nathan, Nate, Owen, Olliver, Peter, Paul, Rob, Robbie, Richard, Stan, Stanley, Sam, Sammy, Seth, Tony, Jack, Zack, William, Will, Walter.

En tiedä minkä maalaisia, tohon ny tuli vaikka mitä nimiä

"arabella"
    Vierailija

sama ongelma...

Musta ei taida olla paljon apua, ku englantilaiset nimet on enemmän mun juttu, mutt tietäiskö kukaan amerikkalaisia sukunimiä?? ja niitä nimiä... ku 'puhtaasti' amerikkalaisia nimiä ei juurikaan oo, paitsi jos paikannimet lasketaan. täytys sit varmaan olla englantilaisia tai jotain. for example: Hope, Destiny, Paris, Vanessa, Keira, Sasha, Caitlin, Elle, Lola, Lila, Jennifer, Paget, Emily, Liv, Melody, Erica, Katarina, Pauley, Abigail, Kate, Elizabeth, Kirsten...ja John, Johnny, Mandy (itse asiassa voisi olla joko tytön tai pojan nimi), Spencer, Matthew, Aaron, William, George, Orlando, Chris, Nicholas, Harrison, Kevin, Ian, Elijah, Sean, Dominic, Dean, Eric, Billy, Derek, Mark, Michael, Tony... (suurin osa englantilaisia, osa amerikkalaisia, pari australialaista)

kirjottelija
    Vierailija

karitamo

Karitamo sä et ole ainoo joka kirjottelee tarinoita koneelle. Mäkin kirjottelen ja kirjottelen vihkoonkin. tässä olis sulle pari amerikkalaista pojan nimee.
    Nicholas, Nick, Josh, alex (myös tytöille),tom,thomas,justin,will, willie ja rick. siinä nyt on joitakin oleppa hyvä

slaavilaiset
    Vierailija

Slaavilaisia nimiä

se joka kaipaa hieman erikoisempia nimiä niin tässä ois jotain slaavilaisia (tosin kaikki ei oo niin erikoisia)

Naisten nimet: Vera , Nadia, Vesela, Duša, Zlata, Zora,Sveta, Mila, Dobra, Luba, Kveta, Cveta, Vesna, Slava, Mira, Rada, Brana, Živa, ?ywia, Miluša, Snežana, Jasna, Jagoda, Kalina...

Miesten nimet: Slava, Slavko, Lech, Vlad, Ognjen, Dušan, Vuk, Radost, Mi?osz, Borya, Zdravko, Dragan, Gniew, Gniewko, Darko, Nemanja, Nebojša, Goran, Lasota, Mladen, Nayden, Plamen, Yasen...

ffff
    Vierailija
    juliana

Tyttöjä: Devi, Parvati, Kamala, Lakshmi, Anjali.

Poikia: Deepak, Ajit, Jaidev, Ravi, Satyajit.

Kirjailija alkio
    Vierailija

NIMIÄ

Moro moro! Tarttis intialaisia sukunimiä. Tetääkö kukaan yhtään sellasia, kun mä en ainakaan oo koskaan törmännyt sellasiin

Salo
    Vierailija
    Laittakaa saksalaisii miesten ja poikien nimii ku mäki oon kirjotamas tarinoit ja tarvin hyvii saksalaisten miesten ja poikien nimii. LAITTAKAA NIIT REILUSTI jooko??

"Vieras"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Kirjailija alkio Näytä viesti
    Moro moro! Tarttis intialaisia sukunimiä. Tetääkö kukaan yhtään sellasia, kun mä en ainakaan oo koskaan törmännyt sellasiin
    Das, gupta, kumar, varma, rajkumar, narayanan, redkant, junaid, poojari, nair, jha, vaidhyanathan, kukkady, ravi, barot, khamaluddin, sangoi, singh, agrawal, agarwal - siinä muutama ensihätiin

"vieras"
    Vierailija
    5 venäläistä naisen nimeä:
    Irina, Natalia, Elena (=Jelena), Nadja, Svetlana

5 saksalaista naisen nimeä:
    Eva, Katrin, Ellen, Charlotte, Antje

5 ruotsalaista naisen nimeä:
    Annika, Carina, Maria, Ann-Maj, Inga

5 pohjois-amerikkalaista naisen nimeä:
    Amy, Jeanine, Hannah, Lauren, Jocelyn (en tiedä, onko pohj. am. nimi)

Tarinoitsija (:
    Vierailija

Nimiä nimiä...

Laitan listan tyttöjen nimii, ja on useista eri maista !
    Anastasia, Tatjana, Vera, Heidi, Tiffany, Hope, Faith, Anna, Nancy, Ruth, Elisabeth, Emily, Laura, Annika, Ilse, Lucy, Mary, Louise, Johanna, Carla, Simone, Rosette, Rosella, Myra, Susan, Jessica, Mindy, Molly, Amy, Beth, Josephine, Megan, Fiona, Carita, Destiny, Beata, Audrey, Michelle, Zoe, Sara, Rhoda, Phoebe, Gisela, Marisha, Fenella, Vilma, Jenni, Friida, Saaga, Lovisa... Löytyyhän noita !

Angely
    Vierailija

Apua tarvitaan!

Tulin kyl itte etsimää apua mut oisko hyvä , Deliila?

Nimifani xD
    Vierailija

Yhdistelmänimiä :)

Tässä olis joitai yhdistelmänimiä, kuten: Annabelle tai -bella, Rosalinda, sekä Annemarie. Täs oli kolme, mutta ei haittaa. DD Jos keksitte lisää, ni lisäkkää ihmeessä!!!

Tiedonhaluinen
    Vierailija

Venäläisiä miesten nimiä!!!

Tarvii venäläisiä nimiä! Ken on niin kirjaviisas, että osaisi antaa niitä minulle muutaman tusinan?

"rändöm"
    Vierailija

amerikkalaisii nimii

Kesha, rose, cesilia, aurora, edward

evvk10
    Vierailija

amerikkalaisia nimiä

eiks mike oo amerikkalainen ?

IidaOnna
    Vierailija

Amerikkalaisia nimiä

Tässä Iso-Britannialaisia nimiä:

Pojat:

Jack
    Lewis
    Daniel
    Liam
    James
    Callum
    Ryan
    Logan
    Matthew
    Cameron
    Charlie
    Dylan
    Thomas
    Conor
    Joshua
    Oliver
    Harry
    William

Siinä oli nyt aika monta.

Tytöt:

Grace
    Ruby
    Olivia
    Emily
    Jessica
    Sophie
    Chloe
    Lily
    Madison
    Mackenzie
    Elle
    Amelia
    Eva
    Hannah
    Katie
    Emma
    Lucy
    Erin
    Ava

Siinä sitten loput.

I? JB
    Vierailija
    Onkos toi Janice suomessa periaatteessa Janica?

I? JB
    Vierailija
    Ja ne ketkä väittää että Sina on suomalainen nimi, on pahasti VÄÄRÄSSÄ!

1
    Vierailija

Talking Mä!

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ... Näytä viesti
    Petra on hyvin yleinen saksalainen (myös) nimi

Mä oon petra!

Sivu(t) 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23

Pikavastaus Pikavastaus