*

Mihin vaivaan olet saanut KEFALEX 750mg lääkettä?
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 41

Ketju: Mihin vaivaan olet saanut KEFALEX 750mg lääkettä?

saara
    Vierailija

Mihin vaivaan olet saanut KEFALEX 750mg lääkettä?

asiaa vaivaa

harmaa
    Vierailija
    Mä sain rintatulehdukseen Kefalexia. Milligrammoja en muista, kun aikaa kohta 2 vuotta.

Eiks tuo ollut joku antibiootti..? Tuttu, mut en muista mihin vaivaan..korvatulehdukseen?

Viisarin poiston jälkeen

tyttöjen äiti
    Vierailija
    Nielutulehdukseen ja poskiontelontulehdukseen olen tuota antibioottia syönyt.

Eikös se oo antibiootti.
    Muistaakseni joskus sain keuhkoputkentulehdukseen.

Vieras
    Vierailija
    Moneen eri vaivaan.

brosyyri
    Vierailija
    Kefaleksiini on kafalosporiinien ryhmään kuuluva antibiootti, jota käytetään monenlaisiin bakteerien aiheuttamiiin tulehduksiin. Tavallisimmin sitä käytetään äkillisen virtsatie-, hengitystie- tai ihotulehduksen hoitoon.

antibiootti, mies on saanut kun hammas tulehtunut,mut moniin vaivoihinhan sitä käytetään

Se on se perusantibiootti, mitä saa "aina", pahempiin havoihin ennaltaehkäisyksi, hengitystie tulehduksiin ja mihin nyt yleenä antibioottia saa.

MySelene
    Vierailija
    poskiontelotulehdukseen minäkin. ja samalla oli joku hengitystietulehdus homma ja keuhkot vinkui. no...rankka flunssa siis.

Nielutulehdukseen, virtsatieinfektioon, ja viisuri tulehdutti ikenen... Muistaakseni myös poskiontelontulehdukseen.

Vieras
    Vierailija
    Kohtutulehdus.

Korvatulehdukseen ja haavainfektioon olen saanu.

Nuha kuumeeseen sain. Ei sopinu miulle, naama meni ihan punaisen laikukkaaksi.

keuhkoputkentulehdukseen ja kohtutulehdukseen...

Ainakin jälkihoitoon kun bartoliitti leikatiin (2krt+varmuuden vuoksi jatkokuuri synnytyksen jälk. kun leikkaus oli niin tuore) ja rintatulehdukseen.

rapu
    Vierailija
    Rintatulehdukseen sain minä.

vieras
    Vierailija
    Poskiontelontulehdukseen ja ruusuun.

ööh
    Vierailija
    Mikä annostus on ollut? mulla on yks kefalex 750mg kuuri täällä (puoliksi syöty) ja angiina tullut yöllä, oisko 1 päivässä?

JaniR
    Vierailija
    sain juuri Kefalex 750mg kuurin ja lääkäri antoisen luutavasti ientulehdukseen 2 pilleriä vuorokaudes pitäs ottaa..

cc
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja JaniR
    sain juuri Kefalex 750mg kuurin ja lääkäri antoisen luutavasti ientulehdukseen 2 pilleriä vuorokaudes pitäs ottaa..
    kiva, varmaan auttoi ap:ta kovasti!

Minä munuaistulehdukseen ja mies varpaan selluliittiin.

visit
    Vierailija
    Rintatulehdukseen,,ja on ihan paras siihen. Tulehsuksia ollu varmaan 20,,3 lapsen aikana ja saan niitä herkästi,,tosin imetinkin jokaista par vuotta,,,

vieras
    Vierailija
    eli eikö kefexin 750 mg ole samamut kalliimpi versio? Sain tänään poskiontelontulehdukseen ja joskus ollut hammastulehdukseen sama. Mulla 2 kertaa päivässä 1 tabl.

Sivu(t) 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu