*

Nenäfriida
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 11. Osumia 11

Ketju: Nenäfriida

Nuhanenä
    Vierailija

Nenäfriida

Onko hyötyä, eli kannattaako mun mennä sellanen ostamaan kun pojan nenä on tukossa.
    Mitä mieltä olette olleet, onko käyttö vaikeaa?

ainut mistä on ollu hyötyä. me apteekit hökötykset on ihan syvältä.

ap
    Vierailija
    Mistä muuten tota friidaa saa, luulin että just apteekista sellanen löytyy?

MM
    Vierailija
    Mun mielestä se apteekin letkusysteemi on paras! Niillä imupullo-jutuilla ei tee yhtään mitään!!!

Vieras
    Vierailija
    Meillä ollut friida käytössä. samoin kuin se apteekin kahden letkun imu. Molemmat tosi toimivia. Ainun tai muun vastaan pumppu -imut eivät oikeasti toimi käytössä niinkuin pitäisi.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ap
    Mistä muuten tota friidaa saa, luulin että just apteekista sellanen löytyy?
    eiku se ainut oikee nenäfriida on myynnissä ainaki prismoissa ja cittareissa.
    se mikä me haettiin ensiavuks apteekista (siis joku apteekin oma juttu) oli oikeesti ihan syvältä. ne letkut oli nii ohuet että ei niihin ees saanu imettyä mitää limaa..
    siinä friidassa on hyvä ku se on muotoiltu se osa mikä työnnetää nokkaan.

MM
    Vierailija
    http://ssl.terveysasema.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1 26&products_id=683

Siis tää on hyvä!!!

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja MM
    http://ssl.terveysasema.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1 26&products_id=683

Siis tää on hyvä!!!
    kyllä, juurkin tää!

viiden äiti
    Vierailija
    Kyllä tuo friida on ainoa, joka toimii niinkuin pitää! Suosittelen ehdottomasti.

On hyvä. Ennen oli tavallinen niistäjä, siitä ei ollut mitään hyötyä.
    Muista muuten että siitä letkusta imetään eikä puhalleta. Onneksi eivät pojan keuhkot vaurioituneet meillä...

auringonkukka-75
    Vierailija
    Minä ostin nimenomaan NenäFrida -nimisen kapistuksen apteekista, maksoi 11? ja on ollut tosi hyvä. Prismassa sama kapistus oli halvempi, mutta ei ollut Prisma auki silloin kun tarve iski...

Pikavastaus Pikavastaus