Jos olet ravintolan vuoropäällikkö...

  • Viestiketjun aloittaja apua tarviii...
  • Ensimmäinen viesti
mulla kuuluu...
ainakin aika pitkälti samoja hommia kun itse päällikölle, etenkin kun lomat tuurataan sitten sitä päällikköä. Sekin riippuu paljon mitä tehtäviisi kuuluu, siitä että minne menet v-päälliköksi. Mutta eiköhän se ole aikapitkälti esimiehen kanssa vastuun jakamista, esimiehenä olo muille työntekijöille jne, alasta riippuvat perus hommat. Itse ainakin koen olevani ihan samassa asemassa muiden työntekijöiden kanssa, tosin sitten tuurailen siis päällikköä ja hoitelen tilauksia jnejne...

Kuinka ihmeessä haet paikkaa josta et tiedä mitä työ sisältää...
 
apua tarvii...
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Hmm.. anteeks nyt, mutta haet siis varmaan vuoropääliköksi, etkä tiiä mitä työnkuvaan kuuluu?

plääh... kyllä, en ole ennen ollut siis ja eri ravintoloissa eri asiat vastuualueina. Menen uuteen firmaan enkä tiedä mitkä asiat siellä kuuluisivat minulle. En mä nyt ihan idiootti ole eli tiedän suurinpiirtein mutta muiden kokemuksia siis halusin...
 
apua tarvii..
Alkuperäinen kirjoittaja mulla kuuluu...:
ainakin aika pitkälti samoja hommia kun itse päällikölle, etenkin kun lomat tuurataan sitten sitä päällikköä. Sekin riippuu paljon mitä tehtäviisi kuuluu, siitä että minne menet v-päälliköksi. Mutta eiköhän se ole aikapitkälti esimiehen kanssa vastuun jakamista, esimiehenä olo muille työntekijöille jne, alasta riippuvat perus hommat. Itse ainakin koen olevani ihan samassa asemassa muiden työntekijöiden kanssa, tosin sitten tuurailen siis päällikköä ja hoitelen tilauksia jnejne...

Kuinka ihmeessä haet paikkaa josta et tiedä mitä työ sisältää...
Kiitos! Juuri tota mietin että onko siinä jotkut tietyt rajat että mitä päällikkö tekee ja mitä minä mutta siis vastaua että jaan hänen kanssaan eri hommia jne. selittää sen..
 
Riippuu paikasta;
ihan normaalia duunia, työvuorolistojen tekoa, tilausten tekemistä, tilitys -ja laskutuspuuhia, työnohjausta, työnjako työvuoroissa, varausten tekeminen, tilaisuuksien toteutuksen suunnittelu...tässä nyt jotain mtä itse oon eri paikoisa tehnyt.
Ravintolapäällikön lomitus ja sijaisena toimiminen.
 
Toki
se varmaan riippuu sitten päälliköstäkin että mitä hommia sulle kuuluu, välillä kun tuntuu että päälliköt sysää kaiken vp:lle ja sitten ottaa kunnian kaikesta itselleen ja sitten jos jossain mättää niin syyt tottakai muille.
Itselläni sattuu olemaan onneksi mahtava rp ja muutenkin työkaverit, joiden kanssa on ilo työskennellä.
Päälliköllähän on kumminkin kaikki vastuu loppupeleissä ja se mitä sinun tehtäviksesi tulee, niin päällikön kuuluu sut hommiin kouluttaa, silleen että olet tietoinen vastuualueistasi ja osaat hoitaa sitten hommasi,
Oikein paljon onnea tulevaan haastatteluun...:)
 
Vp
Tietääkö kukaan mikä on vp:lle kuuluva tuntilisä?

Kuulin semmosesta eri firmassa työskentelevältä kolleegalta ja mulle ei sitä makseta. Googlasin, mutten löytänyt aiheesta tietoa.
 

Yhteistyössä