Salatut elämät: juonipaljastuksia

  • Viestiketjun aloittaja Juonipaljastus
  • Ensimmäinen viesti
MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:
Mä arvasinkin että se Noora on raskaana.
Koskahan muuten ne Salkkarit jää taas tauolle? Tylsää kun ainut hyvä ohjelma loppuu taas koko kesäksi :/
niin minäkin. niin läpinäkyvää ja se muijahan on itekin raskaana.
 
ritu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
just olin kans et miten muka HIVin kantaja voi olla raskaana????
Typerä sarja muutenkin.
No miksi ei voisi olla?
niinpä. ainakaan mun ymmärtääkseni HIV ei oo millään tapaa hedelmällisyyteen vaikuttava sairaus.
ei vaikuta ei, mut karin varmaan kannattais mennä testeihin. vai onko se lapsio ees karin?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Juonipaljastus:
Aron veljekset tappavat Segen ja Noora saa tietää olevansa raskaana. Panu on naimisissa Iiriksen kanssa ja salaa sen Veeralta.. Ja siihen Salikset jääkin kesätauolle:D
kuka on iiris?
Sen Panun (Ossin siskon mies) vaimo joka on ollut kateissa olikos nyt 5v.

 
vieras
ke 28.5 Kohtalo puuttuu peliin

Sege uhkaa Romeota ja Rafaelia aseella.

Romeo ja Rafael ottavat yhteen Segen kanssa ja Sofian onni on koetuksella Salkkarijaksossa 1570.

Aron veljekset Romeo ja Rafael joutuvat törmäyskurssille Segen kanssa. Helena on luvannut laittaa Romeota ja Maijaa vainonneen Segen kuriin, mutta kohtalo puuttuu peliin kovalla kädellä. Sofia vaatii päästä mukaan pakomatkalle.
 
Anna Emilia Honkonen
Moi! Panun vaimo on Iiris,joka katosi viisi vuotta sitten. Paulan salaperäinen kaappaaja on Eero joka asuu metsässä. Hiv-tartunta ei tartu seksissä jos Noora on syönyt lääkkeitä ajallisesti. :D
Kari jänisti ensimmäisellä kerralla mutta palasi takaisin ja sai terveen paperit.
Tuossa nyt riittää ensimmäisellä kerralla. Moikka! :D
 

Yhteistyössä