ANNETAAN POIS!!!

Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miksi et päästä kissaa ulos?
Meillä lukee kauppapapereissa ehtona että kissa ei saa ulkoilla vapaasti. Ja muutenkin, mä en halua päästää kissaani tuonne jäämään autojen alle.
(Vaikket nyt multa kysynytkään, vastasin silti.)
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miksi et päästä kissaa ulos?
koska omistaja on viisas
Miten niin? Meidän kissa ulkoilee meidän takapihalla valjaissa ja hihnassa, eli on kiinni ja omalla alueellamme mutta ulkona silti.
Ja se on typerää? Kissan ei kuulu olla ulkona, vai?
Tässä nyt taidettiin tarkoittaa kissan päästämistä ulos ilman sitä omistajaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miksi et päästä kissaa ulos?
koska omistaja on viisas
Miten niin? Meidän kissa ulkoilee meidän takapihalla valjaissa ja hihnassa, eli on kiinni ja omalla alueellamme mutta ulkona silti.
Ja se on typerää? Kissan ei kuulu olla ulkona, vai?
:headwall: :headwall: niinhän minä tuossa kirjoitin, kissan on oltava 4 seinän sisällä ilman että saa haistaakkaan ulkoilmaa
 
WTF
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
hemmetti ku saisin lähetettyä sulle videon meidän neidin laulutaidoista :D
jään odottamaan!!!

HEI NAISET/MIEHET!!! TÄMÄ ALOITUS EI OLE TAPPELU PAIKKA!!!!!

mä en viiti opetaa kattimuksia ees valjaisiin, ku sit ne porukaalla maukuu 24/7 ulos... eli päätettiin etteivät mene ulos yhtään!!!

pienempi kyl on kova karkailemaan ja just vkl tepasteli tuol pihal, ku joku oli jättäny takaoven auki!!! :kieh:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miksi et päästä kissaa ulos?
koska omistaja on viisas
miten niin? kissat tykkää olla ulkona, meillä on nyt 1 ulkona, 2 inessä.
olethan lukenut paikkakuntasi järjestyssäännöt?
en tod ole, enkä lue. ei täällä maalla kukaan kiellä kissoja tappamasta ylimääräisiä hiiriä viljoista.
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
pienempi kyl on kova karkailemaan ja just vkl tepasteli tuol pihal, ku joku oli jättäny takaoven auki!!! :kieh:
Mä juoksin viikonloppuna puolialasti naapurin takapihalla kun poika vähän avasi ovea. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miksi et päästä kissaa ulos?
koska omistaja on viisas
Miten niin? Meidän kissa ulkoilee meidän takapihalla valjaissa ja hihnassa, eli on kiinni ja omalla alueellamme mutta ulkona silti.
Ja se on typerää? Kissan ei kuulu olla ulkona, vai?
:headwall: :headwall: niinhän minä tuossa kirjoitin, kissan on oltava 4 seinän sisällä ilman että saa haistaakkaan ulkoilmaa
Et kirjoittanut, mut et kirjoittanut muuta kun että omistaja on viisas jos ei päästä kissaa ulos :whistle:
Kyllä mä luulen ymmärtäväni mitä tarkoitit, oli vaan pakko olla pikkusielu :saint: Sorry :D
 
WTF
vanhempi nökötti tos oven edes ja ku näki mut livahti sisäl... nyt saa olla tarkkana noiden ovien kans ettei ne lähe omille reissuilleen... mu ttota mankumist ei kestä kyl erkkikään :LOL:

MEAUW MEAUW MEAUW MEAUW!!! laitan korvatulpat
 
vieras
Sama juttu.. korvatulpat kiitos! Meidän vanhus maukuu ikkunoilla ja ovilla 24/7. Ulkotarhas sentään on hiljaa, mut sielkään ei voi pitää ilman valvontaa naapurin koirien takia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
hemmetti ku saisin lähetettyä sulle videon meidän neidin laulutaidoista :D
jään odottamaan!!!

HEI NAISET/MIEHET!!! TÄMÄ ALOITUS EI OLE TAPPELU PAIKKA!!!!!

mä en viiti opetaa kattimuksia ees valjaisiin, ku sit ne porukaalla maukuu 24/7 ulos... eli päätettiin etteivät mene ulos yhtään!!!

pienempi kyl on kova karkailemaan ja just vkl tepasteli tuol pihal, ku joku oli jättäny takaoven auki!!! :kieh:
Siis laiskuutta vaan, että kissa joutuu naukumaan sisällä halutessaan ulos. Ja sitten, kun naukuu, kun haluaisi luontonsa vetämänä ulos, niin ollaan antamassa pois, kun ärsyttää. Laiskan ihmisen ei pitäis ottaa eläimiä.
 

Yhteistyössä