ootteko koskaan kokeillu hammastahna naamiota?

Finnejä olen hammastahnalla kuivattanut hätätilanteissa pois. Tahnaa päälle illalla ja laastari päälle, aamulla se on poissa. :D
Oikein hankalissa tapauksissa oon laittanu vielä toiseksi yöksi perään, niin on ollut varmasti poissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
hah,täytyy sanoo kaverille että kokeilee..ellei sit oo jo kerenny istuu koko iltaa hammastahnat naamlla :LOL:
:D ties mikä korppu siit olis tullu ku koko yön olis tuota naamal pitäny.
siis oikeesti :headwall: ,laitoin viestiä että joko kokeili..vastaus oli "joo.iho ei oo yhtään pahan tuntunen"
toihan on sama kun kuulis jostain että sulkaavanukas nuorentaa :D
 
savosta
Varo vain ettei sille käy niin kuin meidän kaupugissa yhdelle. Yli viisikymppinen nainen kulkee kadulla hammastahna naamio naamalla pitkin päivää, kirkasta huulipunaa huulilla tai sitten hammastahnaa huulillakin ja kuvittelee olevansa erittäin kaunis. Muistan jo lapsuudestani tämän naisen ja olen yli kolmekymppinen eli on varmasti kulkenut naamio naamalla reilu 30 vuotta.

Hammastahnaan voi jäädä koukkuun =)
 
Helekutti
Mä kokeilin kerran hiivanaamiota kun sanottiin että se vähentää rasvoittumista. No naamio naamalle ja olis pitäny pitää semmosen 10 min mut ei pystynyt kun kirveli. Pesin sen pois ja voi helvetti, naama oli ihan punanen ja turvoksissa loppupäivän.... Mutta tehokas oli, ei rasvoittunut enää :)
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja savosta:
Varo vain ettei sille käy niin kuin meidän kaupugissa yhdelle. Yli viisikymppinen nainen kulkee kadulla hammastahna naamio naamalla pitkin päivää, kirkasta huulipunaa huulilla tai sitten hammastahnaa huulillakin ja kuvittelee olevansa erittäin kaunis. Muistan jo lapsuudestani tämän naisen ja olen yli kolmekymppinen eli on varmasti kulkenut naamio naamalla reilu 30 vuotta.

Hammastahnaan voi jäädä koukkuun =)
Kuopiossa..tää nainen on ihan harmiton mikäli on hölinä siskooni uskomista(juttelee jokaisen kanssa eikä vierasta ketään)...ja ihan asiallinen tää nainen oli ollu mutta vähän semmonen ressukka rassukka.
Ja se naamio on naamio meille muille ettei myö nähtäis "sen sisälle".

Mut kyl miekii hiukan säikähin ku ekan kerran sen näin
 
(viereilija)
älä missään nimessä kokeile hammastahnaa finneihin oli tänään kevätjuhlat koulussa ja otsassa oli finnejä joten paripäivää sitten kokeilin kun kuulin että se tepsii mutta niistä tulikin vain kauheat ruvet naamaan jotka eivät sitten peity millään saati lähde pois nyt otsani on entistä rumemman näköinen isot mustat paukut joita ei saa peitettyä!
 
tiiteni harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja savosta:
Varo vain ettei sille käy niin kuin meidän kaupugissa yhdelle. Yli viisikymppinen nainen kulkee kadulla hammastahna naamio naamalla pitkin päivää, kirkasta huulipunaa huulilla tai sitten hammastahnaa huulillakin ja kuvittelee olevansa erittäin kaunis. Muistan jo lapsuudestani tämän naisen ja olen yli kolmekymppinen eli on varmasti kulkenut naamio naamalla reilu 30 vuotta.

Hammastahnaan voi jäädä koukkuun =)
Mä tiedän tämän kanssa, vaikka olenkin asunut jo muualla toistakymmentä vuotta. Siis vieläkinkö se kulkee hammastahnat naamassa?
 
Kristah
Juu kyl toi hammastahna finneihin toimii =) Mut joku laitto , et laittaa laastarin siihen fiinin päälle sit kun siinä on hammastahnaa niin eikös se sitten hankaudu poes siihen laastariin vai laitatko sen siihen suojaksi vaan ettei hankaudu tyynyliinaan jne. ?
 

Yhteistyössä