*

Mulla on hirveän kipeä niska ja hartia, mitä kannattaisi tehdä?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 9. Osumia 9

Ketju: Mulla on hirveän kipeä niska ja hartia, mitä kannattaisi tehdä?

Mulla on hirveän kipeä niska ja hartia, mitä kannattaisi tehdä?

Kävin lekurissa ja sain lääkkeitä, mutta en siellä tajunnut kysyä, että kannattaisiko tuota hieroa, lämmittää, kylmettää vai mitä. Torstaista asti ollut niin saakelin kipeä ja jäykkä, että olo on ihan prseestä!

JOs tulehtunut, niin sitten ei lämmintä eikä missään nimessä saunaan!!! Ootko kokeillut rentouttavia voiteita tai lihasvoiteita??

vieras
    Vierailija
    Sauvakävelyä. Se laukaisee hyvin niska- hartiaseudun. Kolmen lenkin jälkeen alkaa tulla parempi olo. Säännöllinen lenkki ehkäisee jumiutumista.

Ibuprofeiini, kylmägeeliä ja vielä kylmäpussi niskaan. ...hieroo, jos pystyy.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    Sauvakävelyä. Se laukaisee hyvin niska- hartiaseudun. Kolmen lenkin jälkeen alkaa tulla parempi olo. Säännöllinen lenkki ehkäisee jumiutumista.
    Tää on oikeasti niin kipeä, että mikään lenkkeily ei todellakaan kiinnosta... Lääkäri kirjoitti Voltarenia ja Sirdaludia, voltaren geeliä oon laittanut myös, mutta siitä ei tunnu olevan juurikaan apua. En siis saanut mitään varsinaista diagnoosia tähän.

Mä suosittelen hierontaa ja tiikeribalsamia

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon
    Ibuprofeiini, kylmägeeliä ja vielä kylmäpussi niskaan. ...hieroo, jos pystyy.
    Ton Voltarenin kanssa ei saa ottaa ibubrofeiinia.

vieras
    Vierailija
    Tee kylmäkääre.
    Keitä 4dl vettä johon liuotat 3rkl merisuolaa. Lisää tämä viileään veteen jotta tulee n 1 l liosta. Säilytä jääkaapissa jotta pysyy kylmänä. Kasta froteepyyheliina siinä nesteessä ja pistä kipeälle lihakselle, anna olla 30 min. Toista 3 kertaa päivässä niin pitkään kuin tarvii. Tehoaa oikeesti vaikkakin kuulostaa utopistiselta.

kipeä hartia:(
    Vierailija

sama ongelma

Ihan sama ongelma minullakin Sattuu ihan hirveästi oikeaan olkapäähän.

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot