*

Tytölle nimi
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 1 / 5 12 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 124

Ketju: Tytölle nimi

Tytölle nimi

Nyt ihan rehellisiä mielipiteitä ja ideoita.
    Itse olen yliromanttinen taivaan rannan maalari.
    Rakastan Montgomeryn kirjoja ja kaikkea vanhaa ja suloista. Mutta myös vanhoja suomalaisia nimiä, kuten Alma tms.

Vaihtoehtoja on miljoona: Una, Unna (mies ei tykkää), Ilse (mies ei tykkää, kuulemma kuin hilse), Anna, Edith, Elin (mies reperi nauruun), Sesilia, Lia, Lilian, Alma, Ella.
    Tokaksi nimeksi varmaan Leena tai sitten kolmanneksi Talvikki (mummini nimiä).

Tuleeko mieleen mitään kauniita yhdistelmiä? Ja saa ehdottaa muitakin! Esim. kuvannollisia (ei kuit. Meri tai Pihla)...

Muuten etunimet. net:ssä on niin kummallisia nimiä, kuten Ori, Estrella, Daim, Tamma yms.

helvetin silmäniskijät...

Itse odotan pikkuista ja tyttöjen nimistä suosiossa on tällähetkellä Stella, Viola, Ada jne. Nättejä ja ei niin suosittuja Stella Amanda olisi yksi mikä kuulostaa hyvältä :P

vieras
    Vierailija
    Ella Annastiina
    Lia Alma Emilia

meillä tytöllä tosi vanha nimi Enny

mutta enpä osaa keksiä mitään kummempia sulle

Lumi Talvikki

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    Ella Annastiina
    Lia Alma Emilia
    Joo, ehkä toi Emilia ei ollut hyvä, kun siinäkin lopussa -lia

Alma on musta kyllä todella kiva. Ja se on kauniin tytön nimi! Semmoisen suurisilmäisen ja eteerisen näköisen.

Mites Amalia?

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah
    Itse odotan pikkuista ja tyttöjen nimistä suosiossa on tällähetkellä Stella, Viola, Ada jne. Nättejä ja ei niin suosittuja Stella Amanda olisi yksi mikä kuulostaa hyvältä :P

Meillä loppukesästä 2-v Stella-tyttönen. Tykkään nimestä kun on kaunis, ei kovin yleinen, mutta silti ihan "tavallinen".

¤¤¤
    Vierailija
    Enni
    Helmi
    Alli

Lumi Talvikki ei oikein käy, kun tyttö syntyy loppu kesästä tai ihan alkusyksystä... Enny on aika kiva, en ookaan ennen kuullut. Emilioita on meiän suvussa tuhatpäin, se oli pienenä ihan ehdoton nimí, jos olisin silloin äidiksi tullut.
    Luna jja Islakin kivoja. Mutta Isloja tuntuu olevan miljoona? Mun oma nimi on muuten Noona, joten haluaisin lapsenikin nimen olevan harvinainen. (Noona oli 80 -luvulla)

Miten ois Käpy
    Mie näin nimittäin sen nimisen tytön pari päivää sit kaupassa kun oli
    myymässä mansikoita. Kaupat tuli

Käpy, ei, en tajua, kuinka joku voi... Alli on muuten mihen mummon nimi. Mutta niin myös yhden räksyttäjä koiran, jota inhoan verisesti.

millipilli
    Vierailija
    Alma on aivan ihana nimi, mutta ei taida olla kyllä kovin harvinainen... mun suosikki se kuitenkin ihan ehdottomasti on

Louna
    Illusia
    Venny
    Seela
    Adelia
    Meea/Mea
    Aurelia
    Aida
    Enna
    Selina
    Aava/Ava
    Iris
    Amelie
    Neela
    Meetta

vieras
    Vierailija
    Jenny Leena Talvikki
    Alise Leena Talvikki
    Alina " "
    Elise " "

Merete

Alma oli mun isoisomummon etunimi.
    Hitto, pojasta olis tullut Emil. Olis ollut tuhat kertaa helpompi. Mulla on kuusi siskoa, jotka varanneet jo kaikki tyttöjen nimet...

Lunatic
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja cora85
    helvetin silmäniskijät...

Lilian on ihana . Entäs Livia, Lilia, Lily?
    Enne, Enni?

vieras
    Vierailija
    Elsa.

Aliisa.

Lunatic
    Vierailija
    Lydia!!

Lilian on mustakin kaunis. Oli siinä Salainen Puutarha -kirjassa sen ramman pojan kuollut äiti. Liliakin on ihana, mut sitten kaikki kysyis, että ai Lilja?! Niinku itse on aina Noora tai Moona tai Oona.
    Mies ei ihan ymmärrä näitä mun romannttisia haihatuksia, mutta mitäs itselles voit.
    Livia on mukava kans, mut se on äidin serkun nime, naisen, josta romanttisuus on kyllä kaukana.

ja Elsa on mun siskon 9kk vanhan tytön etunimi

Nosto

Sivu(t) 1 / 5 12 ... ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu