Prkl.. netanttilasta..

Mies tilas mulle viikonloppuna uuden kännyn netanttilasta.. se tuli eilen ja laitoin sen tietty päälle heti kun tulin töistä.. puhelin ehti olla päällä peräti 5 tuntia ennen kuin pimeni.. :headwall: helvetti vieköön.. 700 euron arvonen puhelin ja menee heti paskaksi.. mies vei sen tänään takasin postiin.. tutkivat anttilassa puhelinta ja lähettävät sitte uuden tilalle.. voi prkl.. sehän voi kestää pienen iäisyyden..

Onko kukaan joutunu palauttelemaan sinne mitään ja kuinka kauan tollanen "tutkiminen" on kestäny?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
teithän se sen piitkän ensilatauksen...?
Ohjeissa luki, että saa irrottaa latauksesta kun akku on täynnä.. ja känny ilmotti kun akku oli täynnä.. eikä siihen puhelimeen tullu enää mitään eloa sen jälkeen.. ehti olle laturista irti varmaan tunnin verran.. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ei kait siinäkään voi vikaa olla, yleensähän se eka lataus on vissiin 20 tuntia tai jotain...huono homma!
Kai ohjekirjassa olis mainittu, jos eka lataus olis pitäny olla noin pitkä? mä en ole muutenkaan kuullu, että nykysin enää tarvis ladata noin kauaa.. eikä kai sellanen nyt voi koko puhelinta pimeeks laittaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja cingcing:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ei kait siinäkään voi vikaa olla, yleensähän se eka lataus on vissiin 20 tuntia tai jotain...huono homma!
Kai ohjekirjassa olis mainittu, jos eka lataus olis pitäny olla noin pitkä? mä en ole muutenkaan kuullu, että nykysin enää tarvis ladata noin kauaa.. eikä kai sellanen nyt voi koko puhelinta pimeeks laittaa?
Nykyään lähes kaikissa uusissa puhelimissa riittää akkutäyteen-lataus ekaks lataukseks.. Näin muistaisin
 
Juup
Mut eihän se netanttilan vika ole jos puhelin on susi,vaan laitteen valmistajan.
Miksi haukkua kauppaa jos tuote itsessään on ollut jo alunperin paska ja sen saman olis voinut saada ihan mistä tahansa muualtakin yhtä paskana?
 
  • Tykkää
Reactions: Minuli
Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin jees:
Nykyään lähes kaikissa uusissa puhelimissa riittää akkutäyteen-lataus ekaks lataukseks.. Näin muistaisin
Niin munkin tietääkseni.. ja koska ohjekirjassa luki, että laturin saa irrottaa kun puhelimessa lukee että akku täysi.. niin ei se sillon voi olla mun vikani että känny pimenee.. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juup:
Mut eihän se netanttilan vika ole jos puhelin on susi,vaan laitteen valmistajan.
Miksi haukkua kauppaa jos tuote itsessään on ollut jo alunperin paska ja sen saman olis voinut saada ihan mistä tahansa muualtakin yhtä paskana?
Kyse onkin siitä, että lähettäisivät vaan mulle heti uuden tilalle.. mitä sitä paskaa sen enempää tutkimaan.. mä olisin oikein tyytyväinen kun saisin vaan uuden.. mutta herra ties kuinka kauan tollanen tutkiminen kestää.. ja mun on nykysestä kännystä akku teipillä kiinni.. |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja cingcing:
Alkuperäinen kirjoittaja Juup:
Mut eihän se netanttilan vika ole jos puhelin on susi,vaan laitteen valmistajan.
Miksi haukkua kauppaa jos tuote itsessään on ollut jo alunperin paska ja sen saman olis voinut saada ihan mistä tahansa muualtakin yhtä paskana?
Kyse onkin siitä, että lähettäisivät vaan mulle heti uuden tilalle.. mitä sitä paskaa sen enempää tutkimaan.. mä olisin oikein tyytyväinen kun saisin vaan uuden.. mutta herra ties kuinka kauan tollanen tutkiminen kestää.. ja mun on nykysestä kännystä akku teipillä kiinni.. |O


Valmistaja sen tutkii mikä vialla jne.Ei Anttila.
 
mulla pimeni kans yks puhelin vaan ihan yhtäkkiä eikä ne osannu sitä liikeessäkään korjata :eek: tuolla se lojuu kaapissa...
viimeksi ku ostin puhelimen myyjä sano et sen voi ottaa heti käyttöön ku nykyään kaikissa (ainaki nokialaisissa) on kuulemma akku käyttökunnossa jo ostaessa. suositus oli sit vaan et antaa mennä akun ihan tyhjäksi 2 seuraavaa kertaa ja lataa 8 tuntia niin akkun käyttöikä pysyy...
 
Juup
Alkuperäinen kirjoittaja cingcing:
Alkuperäinen kirjoittaja Juup:
Mut eihän se netanttilan vika ole jos puhelin on susi,vaan laitteen valmistajan.
Miksi haukkua kauppaa jos tuote itsessään on ollut jo alunperin paska ja sen saman olis voinut saada ihan mistä tahansa muualtakin yhtä paskana?
Kyse onkin siitä, että lähettäisivät vaan mulle heti uuden tilalle.. mitä sitä paskaa sen enempää tutkimaan.. mä olisin oikein tyytyväinen kun saisin vaan uuden.. mutta herra ties kuinka kauan tollanen tutkiminen kestää.. ja mun on nykysestä kännystä akku teipillä kiinni.. |O
No juu...ymmärrän.
Jostain paikallisesta liikkeestä olisit sentään saanut jonkun vanhan nokian 3110 tai erkkisonin siksi aikaa kun tutkivat/korjaavat/vaihtavat.
Nyt ei voi kuin odottaa :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ei kait siinäkään voi vikaa olla, yleensähän se eka lataus on vissiin 20 tuntia tai jotain...huono homma!
uusimmissa puhelimissa lataus ei ole enää läheskään noin pitkä, tai ainakin meille aina sanottu elektroniikka liikkeissä että ei tarvitse tunti kaupalla ladata, ei vaikuta puhelimen toimintaan/akun kestävyyteen
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
crosstrainer tilattiin ja ol virtapiuha rikki eli men vaihtoon, uutta saatiinki sit ootella vähintään se puoltoist kuukautta ja valitusviestin jälkeen saatiin sentäs joku n.40e alennusta..
Kerrotko vähän tarkemmin? Mekin tilattiin ja nyt ollaan itse sitä huollettu aika monta tuntia, mittari ei toimi edelleenkään niinku pitäs. Ens viikolla pitäs tulla korjaaja kotiin. Ajattelin anttilaan ehdotella korvausta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Valmistaja sen tutkii mikä vialla jne.Ei Anttila.
Niin tutkii mutta yhtälailla se kestää.. lähettäisivät anttilasta mulle vaan uuden ja odottelisivat ite sen toisen tutkimista.. kun kerran lupasivat heti, että uus tulee tilalle.. miks mun täytyy odotella jos kerran kumminkaan en sitä ko puhelinta enää saa.. ?

mitäs jos uutta ei kuulu ja laskun eräpäivä lähestyy.. täytyykö mun maksaa lasku vai odotanko tavaraa ensin?
 
älä osta netanttilasta
vein tuotteen netanttilan huoltoon 01.06.2008 sanottiiin että menee enintään 4 viikkoa soitin 4viikon jälkeen sanottiin että menee vielä yksi viikko ...menin käymään paikan päällä minulle sanottiin että nyt enintään viikko ....soitin uudestaan asianhoitajille palaute oli että TEIDÄN OLISI PITÄNYT OTTAA MEIHIN YHTEYTTÄ sen jälkeen on luvattu 4 kertaa jo et lähetetään tuote ...puhelimessa kun puhun niin minulle sanotaan että elää hiillostu (lähtee tänään postiin me laitetaan se heti listan kärkeen että on alkuviikosta perillä) en suosittele netanttilaa kenellekkään! koko tuotteen ajatteleminen saa minut tässä vaiheessa voimaan pahoin
 
Minä vaan
Mulla ei ole netanttilasta tuommoisia (tai siis noin negatiivisia) kokemuksia. Aina olen voinut palauttaa tuotteen paikalliseen anttilaan, jos ei ole miellyttänyt tai vastannut odotuksia. Mutta hobbyhall on vihoviimeisin paikka. On tilattu pöytää, kuntoilulaitetta ja televisiota ja kaikki oli piru vie rikki, kun kotiin saapuivat pitkällisen odotuksen jälkeen. Tiskikoneen tilasin aikoinaan, niin niitä tuli kaks. Kuntoilulaite ei varmaan ole vieläkään löytänyt tietään hobbyhallille, ainakin jouduttiin selitys tekeen sen palautuksesta. No pääasia etteivät meiltä sitä karhua enää.
Viimeisellä kerralla sitten päätin, että saa hobbyhall pitää romunsa.
 
Liitu_
No sitten ei ainakaan Anttilalle valittaa, vaan valmistajalle. Itse ainakin uskon, että perussääntö pitää aina paikkansa; Akku pitää ladata ensimmäisen kerran päivän. =)
 

Yhteistyössä