Laitettaisiinko ketjullinen kuvia palstalaisten tisseistä?

  • Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Niko 26v Espoo:
En pitäisi itseäni pikkupoikana vaikka ikää on vasta 26 vuotta. Tottahan se on ettei kaikilla naisilla ole samanlaisia kiinteitä ja pyöreitä tissejä kun aikuisviihteessä näkee. Itse olen kuitenkin lyhyen elämäni aikana kokenut monet tissit ja olen ehkä hieman pintapuolinen ihminen koska valitsen naiset monesti ulkonäön perusteella tosin elämänkumppanilta vaadin luonnollisesti vähän muutakin :)
no onnea vaan valitsemallesi tielle... toivottavasti jonain päivänä kasvat aikuiseksi
 
tissifani
olipas kivoja luomutissejä tähän aikaan, kun joka paikassa tyrkytetään niitä hirveitä kirurgien tehtailemia kumipalloja... ja mitenköhän vielä nykyäänkin jaksetaan nostaa hirveä haloo jos paljasta pintaa näkyy? Hienoa että joillakin löytyy rohkeutta tällaisiin tempauksiin =)
 
Koska ketjun alkuperäinen tarkoitus(olikos sellaista? =) ) on mennyt eräiden linkittelijöiden toimesta aivan metsikköön, lukitsen tämän ketjun. Pahoitteluni ja hyvää illan jatkoa. =)

Jätkä, moderaattori
 
"Vieraileva tähti"
Alkuperäinen kirjoittaja ei hyvää päivää;11431297:
Ei jumaliste....eikö teillä ole muuta tekemistä kuin laitella tissien kuvia kaksplussalle....
Eikö perjantai-iltana iltayhdeltätoista sinullakaan olisi ollut parempaa tekemistä kuin kytätä, että miten muut ovat vapaa-aikansa käyttäneet?
Ei tulisi mieleenkää ikinä, koskaan (ja sinun elämäntilanteessasi) milloinkaan kommentoida laillasi.

Häpeätkö olemassaoloasi joka sekunti?
Minä sinuna (vanhempiesi lailla) häpeäisisin...
 
ent. vakkari
Ahaa, ylläpito sitten avasi tämän, kun pelkäävät, että palsta kuolee muuten. Tämä on ollut lukossa tähän asti. Viimeksikin tämä oli ylläpidon omakeksimä juttu. Saatiinhan tällä silloin palstaa hetkeksi tekohengitettyä. Surkean läpinäkyvää toimintaa. :(

Ja surullista niiden kannalta, jotka omansa tähän laittoi, että tarkoituksena oli vain saada lisää kävijöitä.
 
On sulla murheet =)
Mie tykkään tästä ketjusta, 6/5 :p


Ahaa, ylläpito sitten avasi tämän, kun pelkäävät, että palsta kuolee muuten. Tämä on ollut lukossa tähän asti. Viimeksikin tämä oli ylläpidon omakeksimä juttu. Saatiinhan tällä silloin palstaa hetkeksi tekohengitettyä. Surkean läpinäkyvää toimintaa. :(

Ja surullista niiden kannalta, jotka omansa tähän laittoi, että tarkoituksena oli vain saada lisää kävijöitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt

Yhteistyössä