Rintaliivejä isoille rinnoille

Hei, huomasin tossa ihanassa tissikuvaketjussa,että oli huolta isojen kuppikokojen löytämisestä..

Itse koolla H90 löysin ihanan malliston sivustolta http://www.bravissimo.com/, tilata voi luottokortilla tai niin sanottuilla lahjakorteilla joita voi lunastaa taas luottokortin kautta..

mutta kun katsotte hintoja niin voin suositella hinnoissa, laadussa ja palvelussa.. jouduin soittamaan englantiin asioinnin takia ja palvelu oli loistavaa ja sujuvaa..

kannattaa tutustua.

 
Logosta ja siinä on Lingerie, se on rintaliivit, sitten löytyy vaatteita joissa on upotettut rintaliivit, kuten myös uimapukuja rintaliiveillä..... ja vaatteita kurvikkaille ja isoille mitoille :)

Itse haaveilen uimapuvusta, että voisi mennä rannalle ryntäät ylhäällä, eikä navassa :)
 
olen 30 v, mä tein niin että katoin vanhoista rintaliiveistä kokoa ja kuppikoot on samoissa, mutta ympärysmitan kanssa kannattaa olla tarkempi.. mulla 90 cm joka on noissa lontoo mitoissa 40, mutta paras mulle on ollut 36, alussa kireä mutta kun kangas alkaa istumaan päälle niin se 36 on sopiva. Noissa kannattaa kanssa kokeilla puoli - kuppikoko pienempää jos epäilyttää. noi on aikas isoja kuitenkin. :)
 
näemmä löytyy I kokoa, mutta noissa on se vika mikä yleensäkin on suomalaisten tarjoamissa isoissa kokoluokissa.. köyhät värit.. mua ei huvita aina ottaa se valkoinen, musta tai puuteri.. tai sitten vaihtoehdoksi ns. jämävärit, joskus tarjottiin kauheaa myrkynvihreää.. se ei ollut mitenkään kaunista.. miksi pitäisi olla alla seksintappajia. :headwall:
 
onnellinen
on kyllä kivaa ku jotkut saavat rintaliivit valmiina hyllystä. MISTÄ niille jotka eivät saa sopivia. pitää kai ns. tuunata. sopimattomasta sopivan. kyll isorintaisilla on oma taito.
 
Riipputisurupuska
Erikoisliikkeestä saa liivejä joka koolle, jos on valmis maksamaan!

Uimapuvunkin löysin, mutta jouduin maksamaan tavarataloa enemmän, mutta ompahan muutakin väriä kuin mustaa tai ruskeaa!
 
tosi isot
olen kyllä saanut sopivia tosi tuunamalla kuten edellinen sanoi Erikoisliikkeitä ei ole ympäri suomea. jos näkee vaivaa voi saada hyvät rintaliivit suht halvalla alta 10.00 e.
 
isotissi
mul on kokemuksia isoista aidoista rinnoista sain oikeesti nuorta miestä. ja nautollisen yön. en olisi halunnu. mua vaan vietiin. ei kaduta yhtään. kyl isoista rinnoista on hyötyä kun ne on pystys ja näyttävät.
 
ei liivejä
olen 19v mul on tosi isot rinnat en ole loytänyt sopivia liivejä. olen pärjännyt piukalla t-paidalla mut nännit näkyy kesäisin mut ne saa näkyykin käy parempi tuuri poikien kans. olis silti saada kunnon rintaliivit kun mun nännipiha on tumma.
 
iSo Kallukukkaro
Ei liivejä 19 v tyttö sulla on ihanat rinnat älä peitä niitä aina rintsikoilla anna tummman nännipihan ja kovien nännien näkyä käy kutina miesten jalkopäässä aaaah ja uuuuh ja vielä kerraan puuuh ja jos sulla on vielä kurvikas alapaa niin panot sujuu niin eestä kuin takaaa aaaaaah uuuuh puuuuh läääh juuuh
 

Yhteistyössä