*

Miten saa tietokoneeseen äänet takaisin?
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 1 / 3 12 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 60

Ketju: Miten saa tietokoneeseen äänet takaisin?

vieras
    Vierailija

Miten saa tietokoneeseen äänet takaisin?

Eli siis kone meni jumiin ja siihen piti tehdä järjestelmän uudelleen asennus, jonka jälkeen äänet katos eli kajareista ei siis saa ääntä tulemaan.

Tietääkö kukaan "nero", miten ne saa takaisin...jostain tietokoneen asetuksista vai mistä?

Neuvoja tarvitaan, kun ollaan kokeiltu jo vaikka mitä....eikä asiasta ole tietoa?

Naapurin tyttö
    Vierailija
    En ole mikään asiantuntija, mutta tsekkaa ainakin onko "vaimennus" mennyt päälle. Mulla näkyy koneen oikeassa alareunassa kaiuttimen kuvake, sitä hiiren vasemmalla puolellan klikkaamalla aukeaa ruutu jossa on vaimennus (mute) joko päällä tahi ei.

Naapurin tyttö
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö
    En ole mikään asiantuntija, mutta tsekkaa ainakin onko "vaimennus" mennyt päälle. Mulla näkyy koneen oikeassa alareunassa kaiuttimen kuvake, sitä hiiren vasemmalla puolellan klikkaamalla aukeaa ruutu jossa on vaimennus (mute) joko päällä tahi ei.
    Siis ei koneen alareunassa vaan tietenkin näytön.

vieras
    Vierailija
    Ei oo sellasta kuvaketta

Naapurin tyttö
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    Ei oo sellasta kuvaketta
    käynnistä -> ohjauspaneeli -> äänet, puhe ja äänilaitteet -> äänet ja äänilaitteet. Sieltä saattaa löytyy ruksi kohdassa "ei ääntä".

Rötväles
    Vierailija
    tai sit sun pitää asentaa ne kaiuttimet uudestaan. vähän niin kuin tulostinkin asennetaan

ap
    Vierailija
    Ei oo sellasta kuvaketta
    käynnistä -> ohjauspaneeli -> äänet, puhe ja äänilaitteet -> äänet ja äänilaitteet. Sieltä saattaa löytyy ruksi kohdassa "ei ääntä".
    Kävin katsomassa, mutta kaikki valintakohdat on harmaana, eikä mistään pysty tekemään mitään, siinä "ei ääntä" kohdassakaan ei ole ruksia.

ap
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles
    tai sit sun pitää asentaa ne kaiuttimet uudestaan. vähän niin kuin tulostinkin asennetaan
    Näitä kajareita ei tarvi asentaa, ei ainakaan ostettaessakaan tarvinnut...eli tuskin johtuu siitä.

JONSERED Karhunkantaja
    Vierailija
    Tarkista ajurit.

Sama vika
    Vierailija
    Mulla on sama vika. Ajurit varmaan puuttuu. Koneessa ei oo muutakun piip ääni mikään muu ei toimi.

randomi
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Sama vika
    Mulla on sama vika. Ajurit varmaan puuttuu. Koneessa ei oo muutakun piip ääni mikään muu ei toimi.
    mullakin ongelma äänien kanssa kajarien pitäisi toimia yms. miten ajurit voi kattoo en oikeestaan tiedä miktkä on ajurit jos joku viittii opastaa

kokeile käynistää kone uudestaan..

Minavaan
    Vierailija
    Auttakaa nyt joku jooko?! Mulla IHAN sam juttu. Kun yritän ohjauspaneelista ääniä säätää niin kaikki kohdat mustana... Auttakaa joku? Mistä äänet koneeseen??!!

A shadieeyah
    Vierailija
    käynnistä-kaikki ohjelmat-apuohjelmat-viihde-äänen voimakkuus..

tää tekee samaa joskus et äänet häviää.Menee vaan noita ohjeita pitkin ja heittää sen vaimenna kaikki rastin päälle eli eka mykäks kaikkia ja sit se mykkä rasti pois niin tulee äänet takaisin.

Minävaan
    Vierailija
    Ei onnistunut.. Tuli laatikko jossa luki : Aktiivisia mikserilaitteita ei ole. Voit asentaa mikserilaitteet ohjauspaneelin ohjatulla laitteistotoiminnulla.. Mikä on ohjattu laitteistotoiminto?

Mark
    Vierailija

Ratkaisu

Joo.. veikkaan et teillä tuli cd-levyjä tietokoneen mukana.. etsikää semmone levy kuin; "Multimedian asennus" tms... asentakaa.

Vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles
    Sori, mutta nyt naurahdin ääneen. Äänikortin ajurit siihe koneeseen voi joutua asentamaan. Ja jos olisikin usb-liitäntäiset kajarit, niin kyllä Winkkari niiden ajurin osaisi itsestään asentaa.

Samaaaa Viiikaaa
    Vierailija
    Mulla on sama ongelma mutku en alyy mikä vittu on AJURI ? Opastakaa.

Minä
    Vierailija

Hp sivuilta

Hp sivuilta ne voi asentaa mut en muista mistä

ajuri ja monta muuta selkokielellä
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Samaaaa Viiikaaa
    Mulla on sama ongelma mutku en alyy mikä vittu on AJURI ? Opastakaa.
    http://sano.se/suomeksi/?li=ajuri

ajuri, engl. driver,
    Ohjelma, joka ohjaa tietokoneen laitteita

Lisätietoa:
    Uuden laitteen (kuten kirjoitin) asennus on yleensä helppoa, sillä tavallisesti se tunnistetaan automaattisesti ja käytetään sille sopivaa valmista ajuriohjelmaa. Joskus kuitenkin on tarpeen asentaa ajuriohjelma laitteen mukana tulevalta levyltä.

V4stus
    Vierailija

argh

Siis mistäs tommosen ajurin sitten wittu saa!?

liinor
    Vierailija

Jelppi

No mulla ainenkii piti ladata semmoselta CD:ltä semmonen päivitys jossa tulee ne äänet silloin kun asensin järjestelmän uudellee.

joku vaa
    Vierailija
    Ei oo sellasta kuvaketta
    jepjep mulla on sama vika ne äänet on vaa poistunut mulla lukee siinä ''ei äänilaitteta''

Tiny
    Vierailija

HMM

Mulkin sama juttu sen äänenkaa ja viel resoluutionkaa ku on mini kannettava nii siihen pitäis saada resoluutio asetukset takas , nyt näyttö on liian suurena , mut kai multaki se cd levy löytyy (toivottavasti)

Tiny
    Vierailija

HMM

Harmillinen juttu ku oiski vaa ne äänet samalla ku palauttaa järjestelmän :S

Sivu(t) 1 / 3 12 ... ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu