Miten saa tietokoneeseen äänet takaisin?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
"masa"
oisko kenelläkään vinkkejä mulle ku munki koneelta meni ääni ja siinä kaiuttimen kuvakkeen päällä on punainen raksi ja kun siihen vie hiiren nii siinä lukee "mitään äänentoisto laitetta ei ole asennettuna." oisko kukaan niin nero et osais auttaa?

joo. mullakin tekee tota joskus mutta siihe auttaa ku pistan kaijutinjohdon toiseen reikaan eli normipaikasta takaa etupuolelle kuulokereikaan ja sitten toisinpain.
 
ota ääni takaisin
Eli siis kone meni jumiin ja siihen piti tehdä järjestelmän uudelleen asennus, jonka jälkeen äänet katos eli kajareista ei siis saa ääntä tulemaan.

Tietääkö kukaan "nero", miten ne saa takaisin...jostain tietokoneen asetuksista vai mistä?

Neuvoja tarvitaan, kun ollaan kokeiltu jo vaikka mitä....eikä asiasta ole tietoa?
tarvitsen ääni takaisin poistin vahinkossa äänin
 
"pöpi"
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;11455033:
En ole mikään asiantuntija, mutta tsekkaa ainakin onko "vaimennus" mennyt päälle. Mulla näkyy koneen oikeassa alareunassa kaiuttimen kuvake, sitä hiiren vasemmalla puolellan klikkaamalla aukeaa ruutu jossa on vaimennus (mute) joko päällä tahi ei.
mm n mm m mm ml,kl,m,,,,,,,m pöööööööö
 
"pöpi"
Eli siis kone meni jumiin ja siihen piti tehdä järjestelmän uudelleen asennus, jonka jälkeen äänet katos eli kajareista ei siis saa ääntä tulemaan.

Tietääkö kukaan "nero", miten ne saa takaisin...jostain tietokoneen asetuksista vai mistä?

Neuvoja tarvitaan, kun ollaan kokeiltu jo vaikka mitä....eikä asiasta ole tietoa?
pööööööööööööööppppppppiiiiiiiiiiiinääääääääää onnnnnnn kiiiiiivaaaaa!!}[/GUOTE]
 
dtk vuodelt 05
no mun dtk äänet ei toimi vaikka oon ladannu sen emon ajurit niiden sivuilta mut myöhemmin kuitenkin selvisi, että kyseisen emolevyn intekroidulla äänikortilla on ollut monella muillakin ääni ongelmia...
 
ei tajuu
mul kävi täs vähä aikaa sit sillai et ku sammutin illal koneen äänet toimi iha hyvi mut aamul ne ei enää toiminukkaa ja lukee et ei äänilaitteita ja sillai jos joku osaa auttaa ni vois kertoo mulleki!
 

Yhteistyössä