*

mikä olis hyvä kuvanmuokkaus ohjelma?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 15. Osumia 15

Ketju: mikä olis hyvä kuvanmuokkaus ohjelma?

vieras
    Vierailija

mikä olis hyvä kuvanmuokkaus ohjelma?

semmonen kunnollinen millä saa muutakin tehtyä kun vaan valoa lisättyä tai käänneltyä kuvaa.

vieras
    Vierailija
    gimp

Photoshop 7.0 tai vaihtoehtoisesti Photoshop cs on paras, niitä käyttää ammattilaisetkin. Photarilla voit tehdä ihan mitä vaan ja siinä on niin älyttömästi toimintoja ettei oo tosikaan.

picasa.google.com esim on ihan pätevä ja suht simppeli ilmaisohjelma.
    Tosin mikään noista ilmaisista ei pärjää maksullisille, toisaalta jos kyseessä on pokkarin kuvat niin Picasalla itse touhuan.

ap
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v
    picasa.google.com esim on ihan pätevä ja suht simppeli ilmaisohjelma.
    Tosin mikään noista ilmaisista ei pärjää maksullisille, toisaalta jos kyseessä on pokkarin kuvat niin Picasalla itse touhuan.
    mä katsoin sitä picasan ohjelmaa ja vähän turhan simppeli oli,ei saa tehtyä juuri mitään "extraa".

ap
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit
    Photoshop 7.0 tai vaihtoehtoisesti Photoshop cs on paras, niitä käyttää ammattilaisetkin. Photarilla voit tehdä ihan mitä vaan ja siinä on niin älyttömästi toimintoja ettei oo tosikaan.
    pitää vilkaista.kiitti.

Jos maksullisista miettii niin Adoben Lightroom on todella hyväksi havaittu.

JONSERED Karhunkantaja
    Vierailija
    PhotoShoppaaja täälläkin. Ilmaisista Gimp on ihan ok ja 3-uloitteiseen Blender.

Sitten jos EXIF-tietueita tarvitsee muokata, niin itse käytän tuohon tommoista vanhempaa softaa kuin Exifer.

Tuolla saa myös kuviin tehtyä Watermark tekstit jos tarvitsee esille kuvaan esim käyttö-oikeudet.

Tota Photoshoppia mäki enimmäkseen käytän.

Mutta kiitti vinkistä Marko! Kiva ohjelma kun haki kaikki kuvat yhteen paikkaan näkyville. Tota Picasaa voi hyvin käyttää jos haluu tehdä nopeasti pieniä säätöjä tai leikkauksia!

Juuh ei ikinä kannata vain yhtä ohjelmaa pitää, kun nuo eivät tilaakaan juuri vie niin juuri tuo ohjelmien moninaisuus avaa mahdollisuuksia moneen asiaan.

Picasa meilläkin käytössä

Maalaisjuntti
    Vierailija
    Tietäiskö joku että mikä olis hyvä & ilmainen muokkausohjelma? Käytän tällä hetkellä Photobie ta, Photofiltreä ja gimppiä..

hehe
    Vierailija

ggg

haistakaakaikki paska g

minä
    Vierailija

photofiltre

photofiltre on ihan hyvä must ilmais ohjelmaks

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti