Mikä olis hyvä lääke niska ja hartiaseudun jäykkyyteen?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kärsin usein päänsärystä noiden vaivojen vuoksi ja ajattelin et olisko aika kokeilla jotain voidetta tms.

Mikä se on se eazy spray, vai mikä se oli? Kellään kokemusta siitä?
 
Rukoilijasirkka
Mene lääkäriin. Mulla jatkunut tota päänsärkyä jo vuosia. Nyt menin työterveyslääkärille, sain lihasrelaksantteja jotka ei auta, käytän mobilattia, joka ei auta, teen venytyksiä, jotka ei auta.
:( On kai jo pilalla koko selkä. Pää kipeänä joka ikinen päivä.

Olisi pitänyt mennä aiemmin.
 
Detrian lihasrelaxantti on ihan ehdotonta! Ei ees haise kovin pahalle. Jotain yrttimömmöä pumppupullossa, noin reilu 20 e pullo.

Jos sulla on tapana pitää ilmastointia tai tuuletusta suht kovalla autossa, niin kannattaa käyttää kaulaliinaa kesälläkin... vähän noloa, mutta auttaa!
 
Josa
Mulla kun oli yläselkä oikein jumissa niin sain Voltaire rapid kuurin. Kyllä kivut läks ja tehosteeks Panacodia, jos Voltaire ei tepsiny. Ja nämä sain jumitukseen en särkyyn. Lepoa lisäks.
 
L-oora harmaana
Ei Panacodista ole mihinkään... Mulla oli jotain Miranexiakin ja Dolania välillä, mutta tuo Detria on todella auttanut. Sirdalucista menee olo semmoseks töhryseks, niinkuin olis puoliunessa tai jotain.
 
ap
Ehkä mun tosiaan pitäis jo varata lääkärille aika, koska olen tästä vaivasta jokusen vuoden jo kärsinyt. Tulee sellasia kausia, että viikko särkee päätä ja on paikat jumissa, sitten taas helpottaa vähäks aikaa ja taas sama uudelleen...yritän aina buranalla lievittää pääkipua, mut eihän se auta kuin hetkeksi, eikä sitäkään sais pakettikaupalla syödä.

Onko esim. mobilattia yms. turvallista käyttää säännöllisesti? Kun en ole oikeastaan muuta kokeillut kuin ice poweria, niin vois kokeilla niitä ensin.

Mulla on kyllä tällähetkellä niin stressaava ilmapiiri kotona, että se ei ainakaan helpota tätä jäykkyyttä, päinvastoin.
 
Diapam+särkylääke-reseptin sain joskus niskan jäykkyyteen (ei taipunu mihinkään ) ja oli muuten tehokasta. Meinasin nukahtaa seisaalleen ja tuntu, et oisin humalassa, mut niskan kankeus lähti muutaman päivän kuurilla...
 
rttt
"Sirdalud!
Sitä kun ottaa yöksi kaksi niin aamulla on lihakset ihanan rennot ja levänneet."
juu kyl nuo auttoi vähän aluksi, mut mulla kun on ollut yläkroppa kauaaaan jumissa, ei auta sitten oikeen enään (vaikka vönyttelee, jumppaa jne) PANACOdia sain kans 3 kertaa päivässä ottaa kipuun, mutta senkin teho tuntuu häviävän ajan kaa
 
Sone
Vesi vanhin voitehista. Jokapäivä kun muistaa juoda reilusti niin sekin jo auttaa. Venyttely, kauratyyny tai kylmägeeli, kumpi tuntuu paremmalta, lämmin vai kylmä. Tietty jos ei lämpöö siedä niin vois olla tulehdusta.
 

Yhteistyössä