mistä saan toisen verotiedot

  • Viestiketjun aloittaja jelp
  • Ensimmäinen viesti
f
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ketä kiinnostaa toisen verotiedot?
Minä persläpi tarkistin kerran tolla tekstiviestillä isän verotiedot...että onko se ehtinyt jo ryypätä omaisuutensa ja jääkö mulle mitään. Sori, hävettää..
 
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ketä kiinnostaa toisen verotiedot?
Minä persläpi tarkistin kerran tolla tekstiviestillä isän verotiedot...että onko se ehtinyt jo ryypätä omaisuutensa ja jääkö mulle mitään. Sori, hävettää..
Ahneella on paskanen lopppu, toivottavasti ehtii faijas hassata rahansa taivaan tuuliin, eihän ne sun oo.

 
tietopankki
Alkuperäinen kirjoittaja TeSuLah:
En saanu edes puolison verotietoja muutaman vuoden takaisia, kun ei ollu enää talles, hänen piti itte käydä hakemas tai olla valtakirja toiselta. Eivät anna.
ööh.. no kyllä kaikkien verotiedot on ihan vapaasti nähtävillä oman alueen verotoimistossa. sinne vaan kaivelemaan!

eri asia sitten nuo vanhat tiedot, en tiedä niistä, mutta ainakin viimeisen vahvistetun verotuksen tiedot on kaikkien luettavissa.
 
Ois kans kiva kattoa esikoisen isän verotiedot kun ei ole maksanut itse koskaan mitään elareita ja töissä mun tietääkseni käy. Huusi kerran mulle et mun takia sillä on velkaa (elatusmaksut) mitkä ulosotetaan mistä saa. Kerran ois halunnu yhteishuoltajuuden kun luuli et sit ei tarvi elareita maksaa.
 

Yhteistyössä