Kertokaas kaikki J-alkuiset pojan nimet mitä tiedät =)

  • Viestiketjun aloittaja missu
  • Ensimmäinen viesti
missu
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Kaverilla pojat Juuso ja Joona. Jarnoa ei ole mainittu missään listassa <3
Nimet joissa on r-kirjain, kuullosta mun suuss jotenkin ns kovilta nimiltä ja haluttas (ehkä) semmonen pehmeä nimi, eikä nimi sais olla liian pitkä
 
missu
Julian-liian tyttömäinen mun makuun.

Sanokaa olenko liian kranttu nyt tän nimen suhteen?
Haluisin vaan olla varma et se on just se nimi mitä halutaan, eikä vaan hätäpäissään keksitty nimi =)
 
vieras
Kannattaa "kranttuilla", mä suostuin miehen ehdottamaan nimeen vaikkei se mun ykkössuosikki ollutkaan ja nyt harmittaa ihan vietävästi....se lapsi kantaa sitä nimeä kuitenkin lopun ikäänsä...
Mun ehdotus olis kans toi Nuutti tai Joona ja Aleksi sopis myös hyvin :)
 
missu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaa "kranttuilla", mä suostuin miehen ehdottamaan nimeen vaikkei se mun ykkössuosikki ollutkaan ja nyt harmittaa ihan vietävästi....se lapsi kantaa sitä nimeä kuitenkin lopun ikäänsä...
Mun ehdotus olis kans toi Nuutti tai Joona ja Aleksi sopis myös hyvin :)
Kiitos!!!
Just noin en halua sitten käyvän, et jälkeenpäin harmittelen nimeä, joten taidan kranttuilla vielä :)

 
makujamonia
Alkuperäinen kirjoittaja missu:
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Kaverilla pojat Juuso ja Joona. Jarnoa ei ole mainittu missään listassa <3
Nimet joissa on r-kirjain, kuullosta mun suuss jotenkin ns kovilta nimiltä ja haluttas (ehkä) semmonen pehmeä nimi, eikä nimi sais olla liian pitkä
kuka tykkää mistäkin =) minusta nimet jossa on r-kirjain ovat miehisiä nimiä, en haluaisi miehen nimeksi mitään pehmeää lällyä nimeä.
 
missu
Alkuperäinen kirjoittaja makujamonia:
Alkuperäinen kirjoittaja missu:
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Kaverilla pojat Juuso ja Joona. Jarnoa ei ole mainittu missään listassa <3
Nimet joissa on r-kirjain, kuullosta mun suuss jotenkin ns kovilta nimiltä ja haluttas (ehkä) semmonen pehmeä nimi, eikä nimi sais olla liian pitkä
kuka tykkää mistäkin =) minusta nimet jossa on r-kirjain ovat miehisiä nimiä, en haluaisi miehen nimeksi mitään pehmeää lällyä nimeä.
Niin makuja on monia, onneksi, ois aika kamalaa, jos kaikilla ois sama nimi ;)
 

Yhteistyössä