Romanttisinta mitä miehesi on tehnyt sinulle?

No jaa.. vaikeiden aikojen jälkeen kolmisen vuotta sitten kun avoeroa jo melkein aloin miettimään, niin se tuli yks kaks rutistamaan, katsomaan silmiin ja toteamaan että "sä oot mun elämän aurinko" Oli aika lutusta :D
Onhan noita.. molen vaan sitä vaivaantuvaa sorttia siinä, kun toinen tuo ruusupuskaa ja pehmolelua taikka pistää makkariin lauman kynttilöitä palamaan, mua sellanen jotenkin ahdistaa.
 
järjesti mulle ihanan hääpäiväyllärin :heart:
Kertoi päivää aikaisemmin että lähdemme kahdestaan viikon matkalle venetsiaan.
Mies oli järjestänyt lastenhoidot ym :)

matkasta on nyt parisen viikkoa ja olen vieläkin Italian tunnelmissa :heart: :)
 
PikkasenPyöree
No meidän juttu oli ihan aluillaan, ja oli naistenpäivän aamu. Mies oli viettänyt yön mun luona ,ja aamulla heräsin siihen, kun mun viereen sänkyyn kannettiin tarjotin... Tarjottimelta löytyi tuoretta kahvia, ihana täytetty sämpylä, tulipunainen ruusu ja suklaa sydämiä. Tästä nyt reilu pari vuotta aikaa, ja nyt meillä on ihana tytär, ja paljon rakkautta!
 
Ennen häitä kirjoitin ihanaa runoa ajatellen häitä ja mitä se merkitsee,mies yllätäen jatkoi runoa,muutenkin mies on välillä yllättänyt lähettämällä romanttisia runoja.Ensimmäisenä hääpäivänä miehen vanhempien mökillä sain yllätyksen,meillä olisi hääpäivä ollut vasta heinäkuun 2,mutta mies yllätti antamalla juhannuksena aikaisemmin lahjaksi vaaleanpunaisen safiirisormuksen ja puhui niin kauniisti minusta ja meijän ensimmäisestä aviovuodesta,mulla ja miehen äidille tuli itku silmään niin kauniista eleestä.
Mies on myös ostanut jokaisena hääpäivänä sormuksen.=)
 
"vieras"
Ennen häitä kirjoitin ihanaa runoa ajatellen häitä ja mitä se merkitsee,mies yllätäen jatkoi runoa,muutenkin mies on välillä yllättänyt lähettämällä romanttisia runoja.Ensimmäisenä hääpäivänä miehen vanhempien mökillä sain yllätyksen,meillä olisi hääpäivä ollut vasta heinäkuun 2,mutta mies yllätti antamalla juhannuksena aikaisemmin lahjaksi vaaleanpunaisen safiirisormuksen ja puhui niin kauniisti minusta ja meijän ensimmäisestä aviovuodesta,mulla ja miehen äidille tuli itku silmään niin kauniista eleestä.
Mies on myös ostanut jokaisena hääpäivänä sormuksen.=)
Eipä tule yhtäkkiä mitään romanttista mieleen. Olemme olleet 26 v naimisissa, että onneksi ei ole ostanut joka vuosi sormusta :)
 
kaunis muisto
Kääk, tutut tunnistaa tästä... Oli romanttista kun mies virallisesti kosi Ranskan viikonloppureisulla Seinen illallisristelyllä valaistun Pariisin ympäröidessä. Elävä musiikki soi, ruoka oli mahtavaa ja oikea samppanja virtasi:) Kun risteily oli ohi, tehtiin pikku samppanjahönössä (sitten siis jo niin perisuomalaiseen tapaan) romanttinen iltakävely Pariisin keskustassa. Pääsin vielä yöksi loistokkaaseen hotelliin, ja muistan aina sen valoa tulvivan seuraavan kesäaamun, kun astuin pariisilaisparvekkeellemme uusi sormus sormessani ihastelemaan kaikilla aisteillani maailman kauneutta:)
 
[QUOTE="vieras";23182440]Eipä tule yhtäkkiä mitään romanttista mieleen. Olemme olleet 26 v naimisissa, että onneksi ei ole ostanut joka vuosi sormusta :)[/QUOTE]

Myö ollaan oltu naimisissa viis vuotta,riittää miulla ainakin vaihtelua nuilla sormuksilla. :D Jokainen sormus on tärkee miulle.
Mies haluaa jokaisena hääpäivänä antaa saman lahjan,eli sormuksen.=)
 
Viimeksi muokattu:
Kokkailee mulle kynttiläillallisia, ostelee yllätyslahjoja, puhuu mulle tunteistaan muiden ihmisten kuullen/ tunteistaan minua kohtaan muille ihmisille minun kuullen, häissämme improvisoitiin tanssiesitys ihan extempore Elviksen biisin tahtiin ja ihmiset luuli et se oli harjoiteltu juttu, se oli romanttista koska meillä vaan meni ajatukset kuvioista niin hyvin yhteen että tuntui kuin oltas tosiaan etukäteen harjoiteltu vaikkei oltu... On järkänny mulle yllätysjuhlat, siis kutsui multa salaa minun kaverit juhlimaan ja lähti itse lasten kanssa alta pois, sitä ennen passitti mut päiväunille jotta jaksan bilettää, itsehän en siis tiennyt rientoon lähdöstä mitään. Lähti minun kanssa maastoratsastukselle Lapissa häämatkalla vaikka ei oo mikään hevosmies... Tuli yllätyksenä kotiin päivää ennen sovittua aikaa kun oli poikaporukalla Lapissa viikon rilluttelemassa ja kalassa, oli kuulema riittäny ja ikävä tullu :D .... Viime syksynä puhui pikku huppelissa ummet ja lammet minun ihanuudesta minun ISÄLLE... Mies on romantikko vaikkei sitä myönnäkään. Ai että mä rakastan :heart: Ja ylipäätään aina pelastaa minut vaikka mistä tilanteista ja hommaa mulle apua jos ei itse pääse kuten sillon kun tankkasin bensa-autoon dieseliä. Se on aika romanttista kun on oma prinssa :D
 
ejk
Nauratte varmaan mut ojaan tästä ällöklisejutusta, mutta mun mies joskus oli sirotellut meidän sängylle vaaleanpunaisia ruusunterälehtiä ja laittanut kynttilät palamaan.
 
Mahtavia juttuja täällä ja mahtavia suhteita/miehiä! Ihania, näitä lisää eikä ainaista valittamista!

Mulla tuli viime vappu mieleen, meillä oli koliikkivauva ja oltiin rättiväsyneitä, maaliskuussa oltiin muutettu omaan taloon asumaan ja rakentaminen oli vielä käynnissä. Oli sitten sellainen kolea vappuilta, mutta aurinko laski kauniisti metsän taakse, mies kutsui minut "terassille" joka oli ihan keskeneräinen vielä, pelkät alulaudat paikallaan. Siellä ulkona oli kuohuviiniä odottamassa ja oikeat lasit sitä varten ja nostettiin malja uudelle vauvalle ja uudelle omalle kodille... Ihania muistoja.
 
"mariah"
[QUOTE="Anne";23182271]Tappoi koirani mustasukkaisuuttaan. :D Mutta oli se kyllä surullista... :([/QUOTE]

äitinikin miesystävä tappoi kun olin lapsi ja äiti hyväksyi mutta mä en ikinä toipunut siitä!
 

Yhteistyössä