mitä tarkoittaa hampaan lähtö unessa?

  • Viestiketjun aloittaja juustis
  • Ensimmäinen viesti
Höpönlöpöä ja se on sattumaa jos joku kuolee. Minä näen todella usein unta siitä että hampaat tippuu, murenee, halkeilee yms. Eipä ole kukaan kuollut vielä sen vuoksi :D Äidilläni kyllä todettiin syöpä, mutta tuskin liittyy uniin mitenkään.

Kyllä ne teidän läheiset olis kuolleet vaikka olisitte nähneet unta kukista.
 
"Noniin"
Hei! Hampaisiin liittyvät unet ovat yleisesti ottaen aika tavallisia. Niidensymbolimerkitys vaihtelee toki hieman unen mukaan, mutta eivät ne ole missään tekemisissä sellaisen kanssa että joku "lähipiiristä kuoli pian". Hampaan lähteminen symboloi muutosta. Se voi tarkoittaa sitä että olet peloissasi jostain kohta mahdollisesti tapahtuvasta muutoksesta, (jonka jo tiedät), tai että koet tuskaa luopumisesta. Itse koen toisinaan näitä samankaltaisia unia, joissa hampaani heiluu ja pystyn "muka" unissani tuntemaan sen irtoamisen ihan pian. Olen kyennyt tunnistamaan nämä painajaiset ja herättämään itseni näissä tapauksissa kun uni tuntuu ahdistavalta.

Haluaisin rauhoittaa teitä kaikkia tässä asiassa: Kyseessä ei ole enne. Kyse on siitä että käyt läpi jotain, johon painajaisesi liittyy.

Älä huoli, se loppuu kyllä. Et tule menettämään ketään läheistäsi tällaisen unen nähtyäsi. Yritä pikemminkin pohtia, mihin asia voisi liittyä?
 

Yhteistyössä