01010 Postin logistiikkakeskus, missä päin Suomea sijaitsee?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Ap
Ai se on Vantaalla? Onkohan tässä nyt mitää järkeä, mä odotan pakettia täällä Päijät-Hämeessä, paketti on lähtenyt Jyväskylästä, tullut Vantaalle ja nyt on näköjään Oulussa? Minneköhän se on menossa?
 
Ap
Tarkistin vielä ennakkolaskusta antamani tiedot, ajattelin että jos on vaikka joku fiba käynyt, mutta osoitetiedot on ihan oikein. Miksi ihmeessä paketti koukkaa Oulun kautta jos se on jo ollut Vantaalla saakka? Ei ummarra..
 
sama mulla
Minun paketti lähti keskiviikkona, perjantaina viimestään paketin olisi pitänyt olla minulla mutta ei. Matkaa lähettäjältä minulle 130km. Nyt se on kumminkin poikkoillut ja seikkaillut ympäri Suomea ja näyttää tällä hetkellä olevan myös tuolla postin logistiikkakeskuksessa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onkohan täällä ketään postilaisia jotka osaisi selittää miksi noiden pakettien pitää kulkea noin? Ei ihme että postimaksut nousee...
Menee väärään kärryyn mm inhimillisen erehdyksen takia tms :whistle:
Tosin noita erehdyksiä tuntuu riittävän...
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
se on joko voutilassa tai pasilassa :whistle:
taitaa mennä koko suomen postit noiden kautta meni ne sitten mihin tahansa
Niin mut miksi lähtee sieltä Ouluun kun mä ootan sitä pakettia täällä etelässä?
Varmaankin sitten käynyt niinkuin joku jo sanoi, et menny väärään kuormaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
se on joko voutilassa tai pasilassa :whistle:
taitaa mennä koko suomen postit noiden kautta meni ne sitten mihin tahansa
Niin mut miksi lähtee sieltä Ouluun kun mä ootan sitä pakettia täällä etelässä?
Varmaankin sitten käynyt niinkuin joku jo sanoi, et menny väärään kuormaan...
anteeks,luin huolimattoamsti :ashamed:

hmm..siellä on joku kesämies turakainen töissä :kieh:
jos ei rupee kuulumaan tai pakettia näkymään että olis teillepäin tulossa niin soita sinne..
 
Jeppe
Mun lisäksi kaks kaveria odottaa pakettia etelä-suomesta, mun paketti katosi lahti-hki välillä ja nyt on tuolla 01010 logistiikkakeskuksessa. Ei tässä todellakaan saa rahoillensa vastinetta kun kaikilla paketit hukassa ja niitä saa odottaa puoli kesää...
 
Ap
Ap tässä vielä. Mun paketti tuli Oulusta Lahteen heti seuraavana päivänä ja on eilen tullut postitoimipaikkaan. Tänään varmaan on saapumisilmo postilaatikossa. 31.7 siis lähti Jyväskylästä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Ap tässä vielä. Mun paketti tuli Oulusta Lahteen heti seuraavana päivänä ja on eilen tullut postitoimipaikkaan. Tänään varmaan on saapumisilmo postilaatikossa. 31.7 siis lähti Jyväskylästä.
Saat sen myös sen seaurantakoodin kanssa.Ja eilenkin olisit saanut sen jo.

 
Postilainen
Olen ollut monta vuotta Itellassa työssä (entinen posti), ja kyllä niitä lappuja tulee katottua tarkkaan että mihin ja mistä joku paketti tulee tai on menossa, mutta jotkut ihmiset jolla on huono käsiala niin on entistäkin vaikeempi erottaa oikeaa osoitetta ja sitten on vielä sekin kun joku osa tietystä lähetyksestä menee ulkomaille ja osa siitä lähetyksestä jää kotimaahan, on siinä setvimistä mutta koittakaa ymmärtää meitäkin. Oppia ikä kaikki!
 
Paketin odottaja
Joo oon ootellu tässä jo yli mun pakettia tuolta postista, ja kun oon katellu sitä postin paketin seurannasta niin se on ollu Jokelassa muutaman päivän ja nyt siellä Itellan logistiikkakeskuksesta. Alkaa pikkuhiljaa jurppimaan tää postin toiminta. . .
 
pakettia odottava
mitenköhän ne lähtee sieltä logistiikka keskuksesta,pakettini lajiteltu eilen 20.50..lähteeköhän vielä illalla/yöllä matkaan vaiko aamulla? vantaalta kestää kyl jyväskylään kun se koukkaa monen mutkan kautta..eikös tampereellakin ole itellan logistiikka keskus?
 
Janis Petke
Käsittääkseni paketit/kirjeet leimataan ennen kuin ne voidaan lähettää perille. Eli jos asut pienellä paikkakunnalla, niin pakettisi/kirjeesi leimataan lähimmällä logistiikkakeskuksessa. Mutta sitä en ymmärrä, miksi Etelään menevä paketti käy Oulussa asti? :D Luulisin että kyseessä on erehdys.
 
vieras
mielenkiintosta miten itelle käy kun nytte näyttäs paketti olevan tuolla logistiikka keskukses ja seurannas mukamas vastaan otettu kuljetettavaks... jos menee jostain oulun kautta nii voi hyväne aika.. sais kyllä suoraan tulla ku on tavaralle tarvetta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mielenkiintosta miten itelle käy kun nytte näyttäs paketti olevan tuolla logistiikka keskukses ja seurannas mukamas vastaan otettu kuljetettavaks... jos menee jostain oulun kautta nii voi hyväne aika.. sais kyllä suoraan tulla ku on tavaralle tarvetta...
Minullakin on usemman kerran posti pyöritellyt noita paketteja ympäri kyliä. Kerran kävi jopa Ahvenanmaalla. Tais olla joku joka ei numeroita osaa vielä lukea. Siksi jos tilaan jotain ja vaihtoehtona on matkahuolto, otan sen mielummin. Tuleepahan paketti perille ainakin ajoissa. =)
 

Yhteistyössä