01010 Postin logistiikkakeskus, missä päin Suomea sijaitsee?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
ForReal
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä81:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mielenkiintosta miten itelle käy kun nytte näyttäs paketti olevan tuolla logistiikka keskukses ja seurannas mukamas vastaan otettu kuljetettavaks... jos menee jostain oulun kautta nii voi hyväne aika.. sais kyllä suoraan tulla ku on tavaralle tarvetta...
Minullakin on usemman kerran posti pyöritellyt noita paketteja ympäri kyliä. Kerran kävi jopa Ahvenanmaalla. Tais olla joku joka ei numeroita osaa vielä lukea. Siksi jos tilaan jotain ja vaihtoehtona on matkahuolto, otan sen mielummin. Tuleepahan paketti perille ainakin ajoissa. =)
ajattelin kanssa tuota samaa äskettäin.. :D
mutta eipä ollut tuossa paikassa mistä tilasin sellaista vaihtoehtoa.. -.-
 
hiiri
mä tilasin vantaalta ja meni vantaalle eli mun ei tarvi ootta kovin montaa kuukautta...
ja jos tilaa lapista ja on itse keski-suomes niin kiertääkö se vantaan kautta keski-suomeen?!? jos kiertää sehän on järjetöntä!!!!
 
Asun itse hauholla: Lähetyksen rekisteröinnit
06.08.2009, klo 22:21 Lähetys on lajiteltu 01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS

06.08.2009, klo 08:12 Lähetys on lähetetty edelleen 14700 HAUHO

06.08.2009, klo 08:09 Saapunut toimipaikkaan/terminaaliin 14700 HAUHO

06.08.2009, klo 01:15 Lähetys on lajiteltu 01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS

05.08.2009, klo 17:46 Lähetys on lajiteltu 20000 TURKU

04.08.2009, klo 17:22 Vastaanotettu kuljetettavaksi 20320 TURKU 32/LÄNSIKESKUS
 
naru
Joo, tossa keskiviikkona toimitin tuotteen postiin ja toinen omistaja samoin (vaihto kauppa siis), Minun lähettämä paketti oli mennyt PÄIVÄSSÄ Lahdesta- Imatralle ja oli noudettavissa seurantakoodilla torstaina puolenpäivän aikoihin. Nyt tässä odotellut tuotetta ja ihmetellyt että mikä voi MINUN paketilla kestää Imatralta - Lahteen ? No sitten katsoin seurantakoodia ja huomasin sen olevan Logiistiikkakeskuksessa (postinumero 01010) eli kai tuo Vantaan paikka?
Se oli saapunut sinne 7:32 ja ajattelin että nyt saan tuotteen kauhealla odotuksella hakea puolenpäivän postipakettien kanssa,mutta sitten se ei tullutkaa ?? Ajattelin positiivisesti että se on varmaan jäänyt kuormasta posti auton olleen täynnä. Ei sitä sitten kuulunu edes sen iltapäivän pakettien kanssa. Ja seurantakoodissa lukee että se on VIELLÄKIN siellä logiistiikkakeskuksessa. Oikeasti,mikä voi mättää aina etelä-suomen postituksissa. Aina saanu odottaa ! Toivottavasti pakettini on maanantaina minulla meinaa tässä alkaa kärsivällisyys loppua !!
 
naru
23.10.2009, klo 07:20 Lähetys on lajiteltu 01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS

22.10.2009, klo 18:09 Lähetys on lajiteltu 53000 LAPPEENRANTA

21.10.2009, klo 19:01 Vastaanotettu kuljetettavaksi 55120 IMATRA
 
Riksu
Odotan ite pakettia hollannista,ja se on nyt tuolla samassa paikassa,tilasin tiistaina ja olis eilen pitäny tulla,ja tänään mennään kysymään et onko se tuolla haettavissa tai jnt. kun ratsastustakin tilasin,ja sen sunnuntaiksi tarvitsen . :/
 
Riksu
Juu ei ollu tullu,on siellä logistiikka keskuksessa valmiina tulossa tänne,mutta viikonloppuna ei posti kulje. vammasta kun sen takin huomiseksi tarvitsen . hohhoijjakkaa,alkaa postin toiminta kyllästyttämään kyllä jo nyt.
 
gabriel
Ei kai se nyt kummakaan ole, että kaikki paketit seikkailee pitkin poikin kun suurinpiirtein yli puolet logistiikkakeskuksen työntekijöistä on maahanmuuttajia.. Kun on pari vuotta suomessa asunut maahanmuuttaja, jonka Suomen kieli ei ehkä ole mikään paras ja hänet otetaan töihin lajittelemaan paketteja sekä muuta postia, sattuu niitä inhimillisiä virheitä huomattavasti enemmän.. :)
 
postikuski myös itse
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Kuinkakohan kauan menee NORMAALISTI, et paketti tulee jos se on aamulla merkattu olevan tuolla logistiikkakeskuksella?
elis puolilta päivin lähetys oli kuljetettu logistiikkakeskukseen, 20.00 jälkeen se oli turussa ja huomenna kotikonttorilla. Riippuu millaisena pakettina se lähetetään, itsellä 16 pakettina joten se on noudettavissa huomenna 16 jälkeen.
 
:f
kauheaa valitusta kun paketit "kiertää" :D kuten hyvin tiedätte niin niitä paketteja ei viedä yksittäisenä päämääriinsä vaan täydellä autolla jaetaan järkevästi eri paikkoihin, sen takia ne "kiertelee" ympäriinsä
 

Yhteistyössä