*

01010 Postin logistiikkakeskus, missä päin Suomea sijaitsee?
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 2 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 26 - 50. Osumia 198

Ketju: 01010 Postin logistiikkakeskus, missä päin Suomea sijaitsee?

Pasilassa, Helsingissä on toi. Luulen mä.

Vai onkohan siel sittenkin vain DHL:n ja muiden kuriirifirmojen loggarikeskukset...siis Pasilassa

Onpa mulla hyvä paikkakunta-tietoisuus

ForReal
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja äiskä81
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja vieras
    mielenkiintosta miten itelle käy kun nytte näyttäs paketti olevan tuolla logistiikka keskukses ja seurannas mukamas vastaan otettu kuljetettavaks... jos menee jostain oulun kautta nii voi hyväne aika.. sais kyllä suoraan tulla ku on tavaralle tarvetta...
    Minullakin on usemman kerran posti pyöritellyt noita paketteja ympäri kyliä. Kerran kävi jopa Ahvenanmaalla. Tais olla joku joka ei numeroita osaa vielä lukea. Siksi jos tilaan jotain ja vaihtoehtona on matkahuolto, otan sen mielummin. Tuleepahan paketti perille ainakin ajoissa.
    ajattelin kanssa tuota samaa äskettäin..
    mutta eipä ollut tuossa paikassa mistä tilasin sellaista vaihtoehtoa.. -.-

vieras
    Vierailija
    Oli ihanaa kattoo itellan sivuilta et oma paketti on jo siel logistiikkakeskuksessa
    Maanantaina sitte saan harrastusvälineet kotiin jeejee! : ))

hiiri
    Vierailija
    mä tilasin vantaalta ja meni vantaalle eli mun ei tarvi ootta kovin montaa kuukautta...
    ja jos tilaa lapista ja on itse keski-suomes niin kiertääkö se vantaan kautta keski-suomeen?!? jos kiertää sehän on järjetöntä!!!!

Itella myös pulmana itellä

Asun itse hauholla: Lähetyksen rekisteröinnit
    06.08.2009, klo 22:21 Lähetys on lajiteltu 01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS

06.08.2009, klo 08:12 Lähetys on lähetetty edelleen 14700 HAUHO

06.08.2009, klo 08:09 Saapunut toimipaikkaan/terminaaliin 14700 HAUHO

06.08.2009, klo 01:15 Lähetys on lajiteltu 01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS

05.08.2009, klo 17:46 Lähetys on lajiteltu 20000 TURKU

04.08.2009, klo 17:22 Vastaanotettu kuljetettavaksi 20320 TURKU 32/LÄNSIKESKUS

tietysti
    Vierailija
    menee tietysti

naru
    Vierailija
    Joo, tossa keskiviikkona toimitin tuotteen postiin ja toinen omistaja samoin (vaihto kauppa siis), Minun lähettämä paketti oli mennyt PÄIVÄSSÄ Lahdesta- Imatralle ja oli noudettavissa seurantakoodilla torstaina puolenpäivän aikoihin. Nyt tässä odotellut tuotetta ja ihmetellyt että mikä voi MINUN paketilla kestää Imatralta - Lahteen ? No sitten katsoin seurantakoodia ja huomasin sen olevan Logiistiikkakeskuksessa (postinumero 01010) eli kai tuo Vantaan paikka?
    Se oli saapunut sinne 7:32 ja ajattelin että nyt saan tuotteen kauhealla odotuksella hakea puolenpäivän postipakettien kanssa,mutta sitten se ei tullutkaa ?? Ajattelin positiivisesti että se on varmaan jäänyt kuormasta posti auton olleen täynnä. Ei sitä sitten kuulunu edes sen iltapäivän pakettien kanssa. Ja seurantakoodissa lukee että se on VIELLÄKIN siellä logiistiikkakeskuksessa. Oikeasti,mikä voi mättää aina etelä-suomen postituksissa. Aina saanu odottaa ! Toivottavasti pakettini on maanantaina minulla meinaa tässä alkaa kärsivällisyys loppua !!

naru
    Vierailija
    23.10.2009, klo 07:20 Lähetys on lajiteltu 01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS

22.10.2009, klo 18:09 Lähetys on lajiteltu 53000 LAPPEENRANTA

21.10.2009, klo 19:01 Vastaanotettu kuljetettavaksi 55120 IMATRA

naru
    Vierailija
    hyvinhän toi paketti tulee mulle joo,rupee vähän toi postintoiminta ja pelleily riittämää tältä vuodelta !

eikö tuo keskus oo vantaa (tai helsinki)

Matkahuollon kautta paketit saa nopeammin perille.

postitäti
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Vieras
    Seurailen mun pakettia ja ihmettelen missä se oikein matkustaa..
    Ei missään. Se on olemassa vain virtuaalisesti. Oikeasti postinkantajat ja kuljettajat kuljettavat kirjeet ja paketit.

naru
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi
    Matkahuollon kautta paketit saa nopeammin perille.
    Joo rupeen tästä lähtien sitä käyttämään.

Posten Nordic
    Vierailija
    Jes kiitos, Ruotsin posti kiittää teitä Matkahuollon käyttäjiä

Kuin vaan...
    Vierailija

01010

Tampereelle olis paketti tulossa(Eilen) logistiikkakeskus 01010 ja jostain kumman syystä paketti oli tänään porissa!?

logistiikkakeskus
    Vierailija

tässä

http://www.posti.fi/postimuseo/nayttelyt/verkkonayttelyt/nordisk/sivut/suomeksi/Suomi/period5/popup/10_2.html

Riksu
    Vierailija
    Odotan ite pakettia hollannista,ja se on nyt tuolla samassa paikassa,tilasin tiistaina ja olis eilen pitäny tulla,ja tänään mennään kysymään et onko se tuolla haettavissa tai jnt. kun ratsastustakin tilasin,ja sen sunnuntaiksi tarvitsen . :/

Riksu
    Vierailija

pöö

Mitä ihmettä tarkottaa että lähetyksestä on vastaanotettu ennakkoilmoitus sähköisesti edi-sanomana?
    :P

Riksu
    Vierailija

höh

Juu ei ollu tullu,on siellä logistiikka keskuksessa valmiina tulossa tänne,mutta viikonloppuna ei posti kulje. vammasta kun sen takin huomiseksi tarvitsen . hohhoijjakkaa,alkaa postin toiminta kyllästyttämään kyllä jo nyt.

gabriel
    Vierailija
    Ei kai se nyt kummakaan ole, että kaikki paketit seikkailee pitkin poikin kun suurinpiirtein yli puolet logistiikkakeskuksen työntekijöistä on maahanmuuttajia.. Kun on pari vuotta suomessa asunut maahanmuuttaja, jonka Suomen kieli ei ehkä ole mikään paras ja hänet otetaan töihin lajittelemaan paketteja sekä muuta postia, sattuu niitä inhimillisiä virheitä huomattavasti enemmän..

??
    Vierailija
    Kuinkakohan kauan menee NORMAALISTI, et paketti tulee jos se on aamulla merkattu olevan tuolla logistiikkakeskuksella?

postikuski myös itse
    Vierailija

no minulla...

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ??
    Kuinkakohan kauan menee NORMAALISTI, et paketti tulee jos se on aamulla merkattu olevan tuolla logistiikkakeskuksella?
    elis puolilta päivin lähetys oli kuljetettu logistiikkakeskukseen, 20.00 jälkeen se oli turussa ja huomenna kotikonttorilla. Riippuu millaisena pakettina se lähetetään, itsellä 16 pakettina joten se on noudettavissa huomenna 16 jälkeen.

spade
    Vierailija

01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS

Osoite : 01550 Vantaa

:f
    Vierailija
    kauheaa valitusta kun paketit "kiertää" kuten hyvin tiedätte niin niitä paketteja ei viedä yksittäisenä päämääriinsä vaan täydellä autolla jaetaan järkevästi eri paikkoihin, sen takia ne "kiertelee" ympäriinsä

Sivu(t) 2 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ... ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus