01010 Postin logistiikkakeskus, missä päin Suomea sijaitsee?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
postilainen
Ei ne kaikki suomen postit tuonne 01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUKSEEN mene, esim jos lähetät paketin Varsinais-suomesta niin se menee tottakai ensin Turun logistiikkakeskukseen LAJITTELUUN ja lähtee sieltä eteenpäin. Vai kuvitteletteko että lähetit ja postinjakajat hakee paketit aina paikallisposteista ja lähtee niitä jakamaan ympäri Suomea??? Siinä vasta sitä aikaa menisikin.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja Postilainen:
Olen ollut monta vuotta Itellassa työssä (entinen posti), ja kyllä niitä lappuja tulee katottua tarkkaan että mihin ja mistä joku paketti tulee tai on menossa, mutta jotkut ihmiset jolla on huono käsiala niin on entistäkin vaikeempi erottaa oikeaa osoitetta ja sitten on vielä sekin kun joku osa tietystä lähetyksestä menee ulkomaille ja osa siitä lähetyksestä jää kotimaahan, on siinä setvimistä mutta koittakaa ymmärtää meitäkin. Oppia ikä kaikki!
Jos tilaa netin kautta niin ei pitäisi käsialassa olla ongelmaa?? :O
 
joku
Itelle oli tulossa postissa osia mopoon , ja asun Oulun kupeessa Kellossa niin oli merkitty siihen lappuunkin että Kello, niin ooottelin et millonhan se lappu tulee, niin viikon päästä soittaa, että teille olis paketti täällä Pellossa... Sanoin sit et Kelloon sen pitäs tulla eikä Pelloon. No sitte ne lähetti sen sieltä ja loppujen lopuksi hain sen oulun matkahuollosta =) hmmm...
 
4.pv Boxsiian odottava
Oon katellu 5.v ajan noitta postin kuljettajia, ovat tätänykyään Arabeja, Somaaleja, Tumma ihoisia. jos ihmettelee miks kesttää niin monta päivää niin siin on yks syy toinen syy on etteivät oo kovin lukutaitoisia =/
 
safsaf
Alkuperäinen kirjoittaja 4.pv Boxsiian odottava:
Oon katellu 5.v ajan noitta postin kuljettajia, ovat tätänykyään Arabeja, Somaaleja, Tumma ihoisia. jos ihmettelee miks kesttää niin monta päivää niin siin on yks syy toinen syy on etteivät oo kovin lukutaitoisia =/
höpö höpö eivät somput käy töissä.. hieraises silmiäs
 
"pöö"
Oon katellu 5.v ajan noitta postin kuljettajia, ovat tätänykyään Arabeja, Somaaleja, Tumma ihoisia. jos ihmettelee miks kesttää niin monta päivää niin siin on yks syy toinen syy on etteivät oo kovin lukutaitoisia =/
Olen töissä vantaalla ja ajan postin jakelu-autoa. Siellä ei todellakaan ole yhtään ulkomaalaista ajamassa yhtään autoa. Vantaan logistiikka keskuksessa, jonne noutolenkkien postit viedään, työskentelee lähes pelkästään somaleita sun muita, eli ei yhtään ihme jos on kamat hukassa kun ne niitä lajittelee...
 
hättivätti
mielenkiintosta miten itelle käy kun nytte näyttäs paketti olevan tuolla logistiikka keskukses ja seurannas mukamas vastaan otettu kuljetettavaks... jos menee jostain oulun kautta nii voi hyväne aika.. sais kyllä suoraan tulla ku on tavaralle tarvetta...



sama tääl, siel logistiikka keskukses odottelee kännykkä+muistikortti.................. lajiteltu kuuleva klo 20:42 eilen. toivottavast mun ei koukkaa jonnekki ouluu, asun kuitenki pienessä kaupungissa rauman lähellä................
 
hättivätti
[QUOTE="minä";22325586]voisiko tänään klo 8.14 lajiteltu 01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS olla jo tänään täällä hämeenlinnan lähellä[/QUOTE]


en tiedä, mutta tietääkö joku KOSKA NE SISELTÄ VANTAAN LOGISTIIKKA KESKUKSESTA lähettää ne postit ja paketit sitten eteenpäin............. et mikä kellon aika, tai aamulla, päivällä, vai yöllä :O
 
"werty"
Kyllähän se niin menee että itella on pelkkää rahastus paskaa täynnä ja ei tarvitse ajatella kuin tuota hienoa nimen vaihtoa muka maailman laajusempaan ja muille maille helpompaan nimeen.. Mikäs se posti on oikeen englanniksi?? Et miettikääpä sitä ja jos paketti tulee rikkoutuneena niin lohduttaa todella paljon joku pahoittelu lappu mukana...
 
Vepe
Sama logiikka:

Rekka hakee vaikkapa Hultholmin laiturilta nupillisen kurkkuja ja tomaatteja.

Ne tuodaan Seinäjoelle, jossa tulee kuskinvaihto, ja ne lähtee hakkilaan. (Vantaalle)

Hakkilas ne pyöräytetään varaston ympäri, ja pistetään niistä iso osa saman auton kyydis pakattuina takasi kohti Seinäjokea

Seinäjoelta taas kuskinvaihto, ja kurkut ja tomaatit päätyy Hultholmin varastosta pattirallaa 50 kilsan päähän vaasaan sitariin ja k-marketteihin.

Kaikki tämä tapahtuu puolentoista vuorokauden sisällä.

Toki postin toiminnas ei tietääkseni kaikki paketit kierrä Oulun kautta, mutta veikkaampa, että sattuu sieläki niitä virheitä, että lähtöö paketti väärähän suuntaan (vrt. nousemista väärään junaan, joka menee Rovaniemelle, vaikka matka olis Helsinkiin, sanotaan nyt vaikka että Jyväskylästä.) Näitä sattuu, silti se paketti tulee mitä luultavimmin ajois sulle perille.
 

Yhteistyössä