*

G: Milloin muutit pois kotoa ja miksi halusit muuttaa juuri silloin??
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 37

Ketju: G: Milloin muutit pois kotoa ja miksi halusit muuttaa juuri silloin??

vieras
    Vierailija

G: Milloin muutit pois kotoa ja miksi halusit muuttaa juuri silloin??

?

minä
    Vierailija
    muutin 20 vuotiaana, toiselle paikkakunnalle työn vuoksi

lilli
    Vierailija
    15 v kun lähdin opiskelemaan. toivottavasti omat lapset lähtee samanikäisenä.

17-vuotiaana, kun itse halusin muuttaa opiskelija-asuntoon ja itsenäistyä.

15v,opiskelemaan..Kotiolot ei olleet kovin kaksiset..Koitin opiskelun jälkeen palata takas,mutta nyrkki tuli vastaan...

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja lilli
    15 v kun lähdin opiskelemaan. toivottavasti omat lapset lähtee samanikäisenä.

Miksi haluat lapsistasi niin aikaisin eroon? :0

ankis
    Vierailija
    17vee, lähdin sijaiskodista.

18-vuotiaana.

"Haluamiseni" oli aika epäolennaista. Sain opiskelupaikan pitkähkön matkan päästä kotoa.

olin 16 vuotias ja ihan hirveän murrosiän kourissa. ei kestänyt olla vanhempien kanssa saman katon alla. ensin muutin koulun asuntolaan,missä asuin hetken,sitten lähdin aupairiksi puoleksivuodeksi,tullessani takaisin suomeen olin 17vuotias ja muutin suoraan ensimmäiseen omaan vuokra-asuntoon.
    ja vanhemmat asuivat myös ihan metsässä.se oli osasyynä.
    mutta siis murrosiän piikkiin pistän suurimman osan.elämä omassa vuokrakämpässä aluksi kun ei ollut ihan aikuismaista..

vieras
    Vierailija
    17vuotiaana.opiskelin.
    lähti järki vanhempii, koko ajan oltiin riidoissa..
    välit paranivat,, kun muutin

millipilli
    Vierailija
    19v ekan kerran... lähdin pitämään välivuotta lukion jälkeen Helsinkiin. Sieltä palasin vanhemmilleni vielä (oli omakotitalon yläkerta yksin mun käytössä) ja sitten 21v muutin miehen kanssa yhteen.

AnniHelena
    Vierailija
    19v. kirjoitusten jälkeen. Muutin pienestä kaupungista Helsinkiin töihin viettämään välivuotta.

vieras
    Vierailija
    17v koska en enää mahtunut samankaton alle ilkeän äitipuoleni kanssa.

vieras
    Vierailija
    20 vuotiaana, naimisissa ja rakaana.
    Siinä sitä syytä

vieras
    Vierailija
    19-vuotiaana ja lähdin opiskelemaan, muutin takaisin kotiin valmistuttuani 23-vuotiaana ja asuin vuoden kotona tehden freelancer suunnittelua, 24-vuotiaana muutin taas pois kotoa opiskelemaan ja 26-vuotiaana jouduin muuttamaan taas takaisin sairastuttuani vakavasti, nyt syksyllä olis taas tarkoitus muuttaa pois kotoa tällä kertaa miehen kanssa yhteen.

Olin 16v.
    Muutin mieheni kanssa yhteen koska me haluttiin muuttaa yhteen ja meille oli tulossa silloin esikoinen.

17-vuotiaana, koska halusin olla niiiiiiiiiiiiin aikuinen

Olin 20 ja oli ehtiny opiskella lähihoitajaks ja olla 1/2 vuotta töissä. Se vaan oli sopiva aika muutta pois kotoota.

epävirallisesti 16 vuotiaana. Menin opiskelemaan toiselle paikkakunnalle ja meni asuntolaan . Viikonloput ja lomat vietin enimmäkseen aikaa poikakaverini luona.

Virallisesti sitten kotoa muutin 18 vuotiaana kun menin töihi ja äiti ei olis enää saanut asumistukea.

19 vuotiaana ja oli mulle kaikinpuolin hyvä aika.

HALUSIN lähteä yläasteen jälkeen lukioon vähän kauemmas että oisin päässy asuntolaan, pois kotoa, mutta luojan kiitos äiti ei päästäny mua!!!

18v muutin miehen luo. Siks että huvitti, vaikka lukiota oli vielä viimenen vuos jälellä. Seuraavan vuoden reissasin Karjaalle kouluun maanataista perjantaihin (siellä asuttiin siis tyttöporukalla omakotitalossa), viikonloput täällä miehen luona.

Mä muutin 18 v. kun lähdin opiskelemaan "maalle"

Nykyisin vanhus
    Vierailija
    Muutin 16 vuotiaana. Ensin hetkeksi asuntolaan ja sitten omaan vuokra-asuntoon poikaystävän kanssa. 17 vuotiaana sain esikoiseni.

=)
    Vierailija
    Nuorina olemme kaikki lähteneet!

18v ja halusin oman vapauteni. Opiskelemaan lähtö toiselle paikkakunnalle edesauttoi muuttoa.

Sivu(t) 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus