Buzz Junior pelit

Tykkääkö muiden lapset pelata pleikkarilla noita buzz junior pelejä?

Meiltä löytyy viidakkovillitys ja monsterimania.

Ne on kyllä hauskoja ja niitä on kiva pelata lasten kans :D

Mahtaako se roborieha ja se dino peli olla yhtä hauskoja?
Meinaan vaan et kannattaako niitä joskus ostaa..
 
Meillä on viidakkovillitys, monsterimania ja roborieha, ja suosikki taitaa olla monsterimania.

Tosin itse olen jo noihin totaalisesti kyllästynyt, ja ikävä puoli on myös se, että lapset voivat liittoutua yhtä vastaan, sekin on jo nähty moneen kertaan.
 
Dinojengi ei oikein uppoa, mutta muista kyllä tykkään itekin :) Roborieha ehkä suosikki. Dinossa ainakin ne peliohjeet (jotka siis tulee ennen jokaista lajia) ei oo niin hyvät kuin muissa. On tässä kavereiden kanssa (joiden lasten kanssa siis pelaillaan) mietitty, että vois olla kiva jos tekisivät jonkun sekotuksen jossa olis vähän kaikkia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Dinojengi ei oikein uppoa, mutta muista kyllä tykkään itekin :) Roborieha ehkä suosikki. Dinossa ainakin ne peliohjeet (jotka siis tulee ennen jokaista lajia) ei oo niin hyvät kuin muissa. On tässä kavereiden kanssa (joiden lasten kanssa siis pelaillaan) mietitty, että vois olla kiva jos tekisivät jonkun sekotuksen jossa olis vähän kaikkia...
Mun mielestä noi buzz pelit vaihtui ps 3 peleiksi. et enää ei kakkoselle tehdä uusia. mut en oo kyllä ihan varma.
 

Yhteistyössä