*

Miten saan ilmat pois suolistosta?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 24. Osumia 24
Tykkääjät1Tykkää
  • 1 Lähettäjä annika

Ketju: Miten saan ilmat pois suolistosta?

annika
    Vierailija

Miten saan ilmat pois suolistosta?

maha ja suoli täynnä ilmaa, pieren koko ajan ja ihan koskee mahaan

elkää naurako. ei oo ees vauvalta jääny cuplatonia.
    ono mitään kotikonstia, mitä pitäs syödä, juoda että helpottas?

++
    Vierailija
    Pieremällä ne lähtee Ei oo oikotietä onneen.

Vasemmalle kyljelle makuulle ja pylly pitkälle, hiero vatsaa reippaasti.

Juo lasi vettä, juo muutama kuppi mustaa kahvia ja jos poltat, täydennä hoito polttamalla yksi tupakka. Saat pikatyhjennyksen, jolla pahin kupliminen talttuu ainakin hetkeksi.

tai kontallee maaha ja pylly pystyyn

juu kontilleen pylly pystyssä tyhjenee

100g levy Brunbergin sokeritonta suklaata niin johan paukkuu ja varpusetkin lähtee samalla liikkeelle

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Menhit

tähän vielä lisäksi että polvilteen sohvalle pylly pystyyn ja kädet maahan.. niin että perä on korkeemmalla. On muuten uskomattoman tehokas keino. Se että perä on korkeemmalla saa suolen putkeksi

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja palleriina
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Menhit

tähän vielä lisäksi että polvilteen sohvalle pylly pystyyn ja kädet maahan.. niin että perä on korkeemmalla. On muuten uskomattoman tehokas keino. Se että perä on korkeemmalla saa suolen putkeksi
    Ei ehkä putkeksi, mut ilma nousee ylemmäs

No joo se oli sellainen vertauskuva :-)

annika
    Vierailija
    ok, eikun kokeilemaan! mies on jo nauranu ittensä kipeeks mun piereskelylle, sehän kuolee nauruun kun mä kohta alan tässä vääntyy noihin asentoihin

moona81 tykkäsi tästä.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78
    Vasemmalle kyljelle makuulle ja pylly pitkälle, hiero vatsaa reippaasti.
    Tai tyyny vatsan alle "painamaan" ilmat pihalle. Olut pistää myös ilman liikenteeseen.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja annika
    ok, eikun kokeilemaan! mies on jo nauranu ittensä kipeeks mun piereskelylle, sehän kuolee nauruun kun mä kohta alan tässä vääntyy noihin asentoihin

Pylly pystyyn ja olut naaman eteen.... miehesi luulee että olet siirtynyt viihteen puolelle ja tulee mukaan leikkiin.

B)

Vetäiset rasiallisen sokerittomia pastilleja, niin kyllä tulee takuuvarmasti ilmat pihalle.

vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar

Pylly pystyyn ja olut naaman eteen.... miehesi luulee että olet siirtynyt viihteen puolelle ja tulee mukaan leikkiin.

B)
    Ja kunnon akti siihen, niin kaikkoaa ilma suolesta.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65
    Vetäiset rasiallisen sokerittomia pastilleja, niin kyllä tulee takuuvarmasti ilmat pihalle.
    Mulla tulee tuolla konstilla muutakin kuin ilmaa, puolikas läkerol riittää.

annika
    Vierailija

B)
    no tuo on paljon mahdollista! ei vaan hirveesti sen kannata alkaa hääräämään, voipi tulla ylimääräsiä ylläriääniä mukaan

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65
    Mulla tulee tuolla konstilla muutakin kuin ilmaa, puolikas läkerol riittää.
    Mä en ole tuota kokeillut, vaan poika kaasuttelee meillä tuon avulla. Käy se kyllä vessassakin tiheästi tuon jälkeen.

Itse asiassa kunnon lenkkikin auttaa. Samalla saa raittiissa ulkoilmassa päästellä molemmista päistä höyryjä ulos.

tai sitte selälleen sänkyyn, tyyny beban alle, jalat ilmaan ja "ilmapyöräilemään" saa mukavat ääniefektit siihen fillarointiin...
    mä kyllä vähän tipuin tälle aiheelle kun voin sieluni silmin kuvitella jengin pyllypystyssä sohvalla päristelemässä...

anu. s
    Vierailija
    Reipas anaalipano auttaa tuohon vaivaan.

kokeile ja kerro auttoiko
    Vierailija
    Runsaasti jotakin rasvaa, pellavansiemenöljy luomuna tai suolatonta voita esimerkiksi.

jopas...
    Vierailija
    Maha oli kyllä niin kipeänä ettei mitään rajaa, tottakai ilmaa oli masussa, testasin tuota kontilleen menoa ja johan lähti! Kissakin katsoi silmät suurena kun pylly lauloi. Hyvä vinkki!

pkdndjldsnnfloxdnlskxsn
    Vierailija

voi etta :(

miulla n mahakivut on nii kovat ettei mit rajaa, mutta se vasemmalla lyljell makaamine autto kovasti. kiioksia

Pikavastaus Pikavastaus