Miten saan ilmat pois suolistosta?

  • Viestiketjun aloittaja annika
  • Ensimmäinen viesti
annika
maha ja suoli täynnä ilmaa, pieren koko ajan ja ihan koskee mahaan :(

elkää naurako. ei oo ees vauvalta jääny cuplatonia.
ono mitään kotikonstia, mitä pitäs syödä, juoda että helpottas?
 
Alkuperäinen kirjoittaja annika:
ok, eikun kokeilemaan! mies on jo nauranu ittensä kipeeks mun piereskelylle, sehän kuolee nauruun kun mä kohta alan tässä vääntyy noihin asentoihin :D
Pylly pystyyn ja olut naaman eteen.... miehesi luulee että olet siirtynyt viihteen puolelle ja tulee mukaan leikkiin.

B)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja annika:
ok, eikun kokeilemaan! mies on jo nauranu ittensä kipeeks mun piereskelylle, sehän kuolee nauruun kun mä kohta alan tässä vääntyy noihin asentoihin :D
Pylly pystyyn ja olut naaman eteen.... miehesi luulee että olet siirtynyt viihteen puolelle ja tulee mukaan leikkiin.

B)
:D Ja kunnon akti siihen, niin kaikkoaa ilma suolesta.
 
annika
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja annika:
ok, eikun kokeilemaan! mies on jo nauranu ittensä kipeeks mun piereskelylle, sehän kuolee nauruun kun mä kohta alan tässä vääntyy noihin asentoihin :D
Pylly pystyyn ja olut naaman eteen.... miehesi luulee että olet siirtynyt viihteen puolelle ja tulee mukaan leikkiin.

B)
no tuo on paljon mahdollista! ei vaan hirveesti sen kannata alkaa hääräämään, voipi tulla ylimääräsiä ylläriääniä mukaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:
Vetäiset rasiallisen sokerittomia pastilleja, niin kyllä tulee takuuvarmasti ilmat pihalle.
Mulla tulee tuolla konstilla muutakin kuin ilmaa, puolikas läkerol riittää.
Mä en ole tuota kokeillut, vaan poika kaasuttelee meillä tuon avulla. Käy se kyllä vessassakin tiheästi tuon jälkeen.
 
tai sitte selälleen sänkyyn, tyyny beban alle, jalat ilmaan ja "ilmapyöräilemään" saa mukavat ääniefektit siihen fillarointiin... :LOL:
mä kyllä vähän tipuin tälle aiheelle kun voin sieluni silmin kuvitella jengin pyllypystyssä sohvalla päristelemässä... :D
 
jopas...
Maha oli kyllä niin kipeänä ettei mitään rajaa, tottakai ilmaa oli masussa, testasin tuota kontilleen menoa ja johan lähti! Kissakin katsoi silmät suurena kun pylly lauloi. Hyvä vinkki!
 

Yhteistyössä