*

Suomen 10 suurimman kaupungin väkivaltaisimmat kaupunginosat
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 1 / 6 12 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 140

Ketju: Suomen 10 suurimman kaupungin väkivaltaisimmat kaupunginosat

kiitos
    Vierailija

Suomen 10 suurimman kaupungin väkivaltaisimmat kaupunginosat

Netissä ei ollut kuin kolme, kertoisko joku joka nähnyt lehden nää muut kaupungit ja kaupunginosat.

ap
    Vierailija
    Siis Iltalehden

muakin kiinnostais tietää...

Tara
    Vierailija
    Espoo: Leppävaara
    Kuopio: Petonen
    Turku: Varissuo
    Helsinki: Kluuvi
    Jyväskylä: Kuokkala
    Tampere: Hervanta
    Vantaa: Tikkurila
    Lahti: Liipola
    Pori: Sampola
    Oulu: Toppila/Tuira

TÄH? Leppävaara? Ei uskois, muuten!

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson
    ihan saman juuri totesin :o

No ei toi Sampolakaan musta enää pidä paikkaansa.

mäkin ihmettelen tota kluuvia...luulis että helsingistä löytyis TODELLAKIN noita lähiöitä joissa olis kovempi meno...

Tara
    Vierailija
    Nämä on tilastollisia tosiasioita. Eli kaikki kaupunginosakohtaisesti tapahtuneet henkeen ja terveyteen kohdistuneet rikokset on kirjattu.

minä
    Vierailija
    ite hervannassa asunu ja mun mielestä siellä oli rauhallista vaikka ihan keskustassa asuttiin.

mä en sulata tuota hervantaa, olikohan 2 v sitten tampereen turvallisin lähiö. pakko kai mennä ostaan ite se lehti ja kattoo

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Aniida
    mäkin ihmettelen tota kluuvia...luulis että helsingistä löytyis TODELLAKIN noita lähiöitä joissa olis kovempi meno...
    Mutta kun ne lähiöiden hylkiöt hengailevat steissillä ja muualla ytimessä niin siellähän niitä rikoksia sitten tapahtuu.
    Ja muutenkin kun muista kaupungeista esim ravintoloihin tulee porukkaa niin aamuyön tunteina sattuu ja tapahtuu kyllä kaikenlaista.

Varissuo....eipä ole yllätys.

Tara
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja plääh
    mä en sulata tuota hervantaa, olikohan 2 v sitten tampereen turvallisin lähiö. pakko kai mennä ostaan ite se lehti ja kattoo
    No se ei ole turvallisin lähiö (114 henkeen ja terveyteen kohdistunutta rikosta joista suurin osa tapahtuu neljän seinän sisällä)

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Aniida
    Mutta kun ne lähiöiden hylkiöt hengailevat steissillä ja muualla ytimessä niin siellähän niitä rikoksia sitten tapahtuu.
    Ja muutenkin kun muista kaupungeista esim ravintoloihin tulee porukkaa niin aamuyön tunteina sattuu ja tapahtuu kyllä kaikenlaista.
    Sepä se, siellä missä ihmiset kokoontuu, niin tulee paljon väkivaltarikoksia.

Ja mä en kyl leppävaaraa ihmettele, on muuttunut nimittäin koko ajan pahemmaksi paikaksi kun uutta vaan rakennetaan toiselle puolelle rataa ja vanha puoli rapistuu, sello kerää lisäksi ympärilleen kaikenlaista sakkia.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Tara
    No se ei ole turvallisin lähiö (114 henkeen ja terveyteen kohdistunutta rikosta joista suurin osa tapahtuu neljän seinän sisällä)
    siis hervannassa tapahtunut tuon verran rikoksia vuodessa jotka kohdistuu ihmiseen. ei se mun mielestä kyllä paljoa ole jos täällä on 25 000 asukasta :o

Tara
    Vierailija
    siis hervannassa tapahtunut tuon verran rikoksia vuodessa jotka kohdistuu ihmiseen. ei se mun mielestä kyllä paljoa ole jos täällä on 25 000 asukasta :o
    Mutta se on tilastollisesti eniten. Eniten niitä tapahtuu tietenkin läntisellä keskusta-alueella (348kpl) ja yhteensä koko tampereella 6 henkirikosta ja 1497 henkeen ja terveyteen kohdistunutta.

*Ä*
    Vierailija
    Oululaisena en kyllä muuttaisi maksustakaan noihin kaupunginosiin. Ihan kammottavia kerrostaloslummeja vaikkakin Toppilasta löytyy omakotitalojakin.

hervantalainen
    Vierailija
    Mutta se on tilastollisesti eniten. Eniten niitä tapahtuu tietenkin läntisellä keskusta-alueella (348kpl) ja yhteensä koko tampereella 6 henkirikosta ja 1497 henkeen ja terveyteen kohdistunutta.
    ylläri että hervanta olisi vaaralisin lähiö.
    ei pidä paikkaansa 20v asunut.

tilasto, emävale
    Vierailija
    Näitä on ihan järjetöntä verrata absoluuttisina lukuina, ottamatta väkilukua huomioon. Kun suhteutataan väkilukuun:
    koko Tampere: n. 7,5 kpl / 1000 henkilöä
    Hervanta: n. 4,6 kpl / 1000 henkilöä

Eli suhteessa väkilukuun Hervannassa tapahtuu lähes puolet vähemmän (n. 60 %) henkeen ja terveyteen kohdistuvia rikoksia siitä mitä koko kaupungissa. Eli huomattavasti keskiarvoa vähemmän. Ei kuulosta kovin vaaralliselta.

Vieras
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava
    Varissuo....eipä ole yllätys.
    Varissuo on tulevaisuuden Suomi jo nyt täällä. Sopii jokaisen käydä katsomassa tuleeko viihtymään, vai olisiko kenties jokin muu vaihtoehto parempi itselle ja Suomelle

Kluuvihan nyt on itsestäänselvyys, siellähän aina räyhätään yöllä kännissä pahemmin kuin itä-Helsingissä.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja tilasto, emävale
    Näitä on ihan järjetöntä verrata absoluuttisina lukuina, ottamatta väkilukua huomioon. Kun suhteutataan väkilukuun:
    koko Tampere: n. 7,5 kpl / 1000 henkilöä
    Hervanta: n. 4,6 kpl / 1000 henkilöä

Eli suhteessa väkilukuun Hervannassa tapahtuu lähes puolet vähemmän (n. 60 %) henkeen ja terveyteen kohdistuvia rikoksia siitä mitä koko kaupungissa. Eli huomattavasti keskiarvoa vähemmän. Ei kuulosta kovin vaaralliselta.[/quote]

sitähän minäki että tää on täyttä shittiä

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81
    ihan saman juuri totesin :o
    mä kans olisin luullu jotain ihan muuta...

mee
    Vierailija
    Kluuvissa paljon ravintoloita ja Tikkurilassakin Vantaan ainoa menomesta. Espoosta olisin kyllä kuvitellut Espoonkeskuksen menevän Lepuskin edelle.

Sivu(t) 1 / 6 12 ... ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu