Sinun horoskooppisi ja miehen horoskooppi? minkälaista on rakkautenne?

ja minkälaista on rakkautenne? (uskollista, tulista, intohimoista..jne)

Minä olen rapu ja mies jousimies ja meidän rakkaus on uskollista ja polkumme melko tasaista.
olemme pitkälle asioista samaa mieltä. paitsi mies on kotihiiri ja minä taas tykkään matkustella.
 
Minä vesimies ja mies härkä. Rakkaus on lämmintä ja suhde perustuu ystävyyteen, yhteistyöhön ja huumoriin :)

Jos astrologiakirjoja on uskominen, suhteemme on kaikkea muuta kuin tähtiin kirjoitettu ja jos niin hullusti käykin että polkumme kohtaavat, suhde jää lyhyeksi ja perustuu seksiin :xmas:
 
nekku
Mä oon härkä ja mies leijona.

Suhteemme on tasainen (emme riitele juuri koskaan ), mutta samalla äärettömän intohimoinen (vilkas ja monipuolinen seksielämä ). Tulemme hyvin toimeen, emme juurikaan ole eri mieltä asioista ja jos olemme niin pystymme keskustella järkevästi. Samankaltainen huumorintaju löytyy ja kumpikin saa toisen nauramaan.

Ainoat vaikeudet suhteessamme johtuu minun epävarmuudestani ja mustasukkaisuudestani, tai no ei niitä voi vaikeuksiksi kutsua, mutta siis asiat joista olemme joutuneet joskus keskustelemaan vakavampaan sävyyn...
Mies tykkäisi mennä enemmän kuin minä, on vähän sellainen seikkailunhaluinen kuin minä taas haen enempi vakautta ja pysyvyyttä, rauhallisuutta ja viihdyn hyvin kotona kullan kainalossa :)

Onneksi olemme löytäneet kultaisen keskitien.
 
milla
Minä olen oinas ja mies härkä. Intohimoista, siis todella intohimoista ja tulista;)Mutta meillä myös räiskyy, olemme molemmat vahvoja luonteita ja yhteenotoilta ei vain voi välttyä, mutta sen jälkeen intohimoa taas riittää..
 
Ket
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Minä vesimies ja mies härkä.
Jos astrologiakirjoja on uskominen, suhteemme on kaikkea muuta kuin tähtiin kirjoitettu ja jos niin hullusti käykin että polkumme kohtaavat, suhde jää lyhyeksi ja perustuu seksiin :xmas:
- Mulla oli aikoinaan tuollainen härkämies. :D

Olen siis vesimies ja mies kaksonen. Rakkaus on uskollista ja vakaalla pohjalla, toisaalta olemme toisillemme juuri sopivan monipuolisia ja uutta etsiviä, joissain asioissa idealisteja, niin sängyssä kuin älyllisesti/ajatusmaailmalta. :) :heart:
 
123
minä vesimies, mieheni on kauris.

- uskollista on, välillä kauris-mieheltäni meinaa lähteä vähän mopo käsistä (materian jne. suhteen..), minä kiukkuttelen ja mies on rauhallinen. On sanonut joskus ettei tylsää päivää ole kanssani vielä tullut, hän on enemmänkin vakaa :)
 
Mä olen kaksonen ja isäntä on jousimies. Parisuhteemme on oikein hyvä kaikin puolin :heart:

http://www.menaiset.fi/content/view/33/81/ Tuolta voi leikkimielisesti käydä tsekkaamassa horoskooppien yhteensopivuus =)
 
Vesimies ja vesimies.

Myrskyistä. Yhtäkään aamusta iltaan tasaista ja levollista päivää ei ole ollut vuosikausiin. Äärimmäisyydesta toiseen kaiken aikaa. Molemmat uskollisia, sen mitä tiedän. Alkoholiakaan ei kulu, vähäisiä määriä lukuunottamatta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
ja minkälaista on rakkautenne? (uskollista, tulista, intohimoista..jne)

Minä olen rapu ja mies jousimies ja meidän rakkaus on uskollista ja polkumme melko tasaista.
olemme pitkälle asioista samaa mieltä. paitsi mies on kotihiiri ja minä taas tykkään matkustella.
Aika jännä, että jousimies on kotihiiri ravunhan se pitäis olla... ;) hih.. :D
 
tuplat
kaksosia ollaan molemmat. rakkaus on intohimoista, välillä tylsää ja erittäin epätietoista siin suhtees et ei tiedä ikinä millä tuulella toinen on, mut uskollisia ollaa ja hyvin on mennyt kohta 6 vuotta
 
Mä olen rapu ja mies skorpioni. :heart:
Kyllä me ollaan melkein joka asiasta samaa mieltä, mutta älkää luulkokkaan, että tämä tasaista polkua on... :D
Rakastetaan ja riidellään ja taas rakastetaan... täydestä sydämestä :heart:
 
näin
Minäkin rapu ja mies jousimies. Suhteemme on tasainen, riidellään melko vähän, uskollinen, paljon huumoria, Paljon flirttiä, Itse tykkään käydä kyläilemässä yms. mies taas ei niinkään.
 
kauris
itse siis kauris,nykynen mies jousimies.pelkkää riitelyä, eron partaalla alusta saakka.kolme vuotta kulunu,eikä mihinkään ole muuttunut..molemmat vaan odottaa hiljaa hetkeä jona toinen saa vihdoin voimat lähteä.ei toimiva yhdistelmä.exä skorpioni,jonka kanssa seksielämä oli aivan täydellistä,mut joka ei mulle itselle riittänyt..
 
rakastunut
minulla on vierelläni vahva luonteinen härkä mies.Olen itsekkin härkä ja ehkä viellä vahvempi lluonteisempi,kun tuo minun kolli ja hyvin suhde toimii.Rakkautta riittää yllin kyllin nii paljon kun sitä vastaan voi ottaa <3
 

Yhteistyössä