Sinun horoskooppisi ja miehen horoskooppi? minkälaista on rakkautenne?

satu. aksila
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Minä vesimies ja mies härkä. Rakkaus on lämmintä ja suhde perustuu ystävyyteen, yhteistyöhön ja huumoriin :)

Jos astrologiakirjoja on uskominen, suhteemme on kaikkea muuta kuin tähtiin kirjoitettu ja jos niin hullusti käykin että polkumme kohtaavat, suhde jää lyhyeksi ja perustuu seksiin :xmas:
 
vieras
Neitsyt ja skorpioni. Riidellään loppujen lopuksi erittäin harvoin, pääasiassa suurissa linjoissa ollaan samaa mieltä asioista, samantapaisia arvoja, kiinnostuksenkohteita jne. Intohimoa on riittänyt jo monen monta vuotta. Sovitaan varsin hyvin yhteen, vaikka toinen on paljon syvällisempi ja toinen tekevämpi.
 
tasapainoa vai ei ... on on
Olen vaaka - minulla on ollut kaksikin vaakaa elämäni varrella pidempiaikaisena kumppanina.
Tylsää .... Urautuu... päättämättömyys huipussaan.
Nyt Oinasmies ... vauhtia ja äxönia! Yes! Tunteet saavat tulla joka hetki ... asiat selvitellään ja eletään menemään täysillä! ELÄMÄÄ!

 
Kalat ja neitsyt. Raivostuttavaa rakkautta.
Mieheni totesi minulle tässä taannoin (aidosti ) kohteliaisuutena, että olen hulluin ja erikoisin ihminen, jonka hän on koskaan elämänsä aikana tuntenut. Mieheni ystäväpiiri on varsin värikäs, joten olin otettu.
 
Skorppari
No meillä on uskomaton yhtälö tai näin olen kaikkialta lukenut /kuullu minä skorpioni ja mies oinas, huomannut sen että molemmat tarvitsevat omaa tilaa ja varsinkin itse huomannut sen et oinas on vähän hankala, mutta osaan jo onneksi käsitellä tämän oinaan oikut.

Vähänkin jos sille antaa omaa vapautta niin saat olla peräs hoitamassa sotkuja. Ja onko muilla kokemusta oinaista jotka tykkää paistatella kaiken keskipisteessä?

Itse vihaan olla kaikkien huomiossa, olen ennemmin se seinäruusu.
 
Mie neitsyt ja mies skorpioni.
Meillä on uskollista, intohimoista, syvää rakkautta, huumorintajua riittää ja samanlaiset arvot parisuhteessa. Harvoin riidellään, vaikka mies on äkkipikainen luonteeltaan.
Mies on miun ystävä, kumppani ja rakastaja. :heart:
 

Yhteistyössä