*

näen näkyjä, olenko sekoamassa?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 15. Osumia 15

Ketju: näen näkyjä, olenko sekoamassa?

näkyjen näkijä
    Vierailija

näen näkyjä, olenko sekoamassa?

Iltaisin ja öisin kun olen sängyssä näen katossa roikkuvia esineitä tai ilmassa niitä leijailemassa (esineet ei ole minulle ollenkaan tuttuja ). Näky kestää n. 30 s ja sitten vähitellen katoaa. Tiedän etten ole unessa, enkä edes uneen vaipumassa. Tämä alkoi n. 2 v sitten ja välillä on ollut taukoja etten näe mitään. Olenkohan tulossa hulluksi vai mitä tämä mahtaa olla? Mitään lääkitystä ei ole enkä tietääkseni ole mitenkään sairaskaan.

TheUnforgiven
    Vierailija
    tapahtuiko silloin jotain erikoista..2v sitten..kun aloit näkemään...

ap
    Vierailija
    Ei mitään erikoista. Kuopus syntyi hieman aikaisemmin.

Onko verenpainetta mitattu?
    Kohonneessa verenpaineessa saattaa sellaisia mustia haituvia heilua näkökentässä. Yksiväristä taustaa vasten ne saattaa näyttää vaikka miltä...

nimim. veneessä köllötellen näki lintuja taivaalla

Jos sullakin on jokin sähköhäiriö aivoissa, niin kuin mun mummolla, joka aina sillon tällöin "hyppää menneeseen"?

ap
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja
    Onko verenpainetta mitattu?
    Kohonneessa verenpaineessa saattaa sellaisia mustia haituvia heilua näkökentässä. Yksiväristä taustaa vasten ne saattaa näyttää vaikka miltä...

nimim. veneessä köllötellen näki lintuja taivaalla
    Nämä on ihan selviä. Eilen näin mustan hevospatsaan. Ykityiskohdat ja kaikki. Verenpaine on mitattu vuosi sitten ja oli normaali.

oletko tarkistuttanut silmäsi. kun vissiin johonkin silmäsairauteen tms voi liittyä kaikenlaisia näköhäröjä..

ap
    Vierailija
    Mulla on silmälasit ja silmät tarkastettu säännöllisesti. Päivisin en näe mitään "ylimääräistä".

Onko se verenpaine katsottu juuri levossa? Entä silmänpaineet? Kannaattaa kuitenkin kysellä lääkäriltä.

No kyllä minusta tuollaiset selvätpiirteiset näyt on ennemminkin aivoista johtuvia, kuin silmistä.

ap
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja
    Onko se verenpaine katsottu juuri levossa? Entä silmänpaineet? Kannaattaa kuitenkin kysellä lääkäriltä.
    Ok. Kysyn lääkäriltä, josko vaikka tälle nyt joku järkevä selitys löytyisi

ap
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar
    Jos sullakin on jokin sähköhäiriö aivoissa, niin kuin mun mummolla, joka aina sillon tällöin "hyppää menneeseen"?
    Mun mommolla on kanssa erityisiä näkyjä. Liekö sitten sukuvika

Vierailija

et ole ainoa..... mä näen kanssa välillä asioita ns. mielessäni..... esim. vaikka kattelen tohon meidän tielle ja yhtäkkiä nään mielessäni tukkirekan, ja eikä aikaakaan kun siinä menee oikeasti tukkirekka....

tälläsiä juttuja näen useasti....

ap
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja
    et ole ainoa..... mä näen kanssa välillä asioita ns. mielessäni..... esim. vaikka kattelen tohon meidän tielle ja yhtäkkiä nään mielessäni tukkirekan, ja eikä aikaakaan kun siinä menee oikeasti tukkirekka....

tälläsiä juttuja näen useasti....
    Oho. Itse en toistaiseksi ole näitä esineitä nähnyt oikeasti. Mua kaikki yliluonnollinen pelottaa...

Sone
    Vierailija
    Menisin kyllä lääkäriin sinuna..

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu