*

Millä pohjaan palanut kattila puhtaaksi? Help!!
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 26 - 50. Osumia 54

Ketju: Millä pohjaan palanut kattila puhtaaksi? Help!!

päätön
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja simatti
    pyykkipulveria pohjalle ja sitten levylle hiljalleen poriseen. irtoaa kuin itsestään. kokeiltu on!!
    tai astianpesukoneen pesuaine kapseli...
    loput voi hangata sokripalalla pois

JONSERED Karhunkantaja
    Vierailija
    *kattila juuri liedellä, pyykkipulveri ja OxyAction porisemassa... *

vieras
    Vierailija
    Swipen Bou Boul hankausvilla.

vieras
    Vierailija
    Ihmesienellä lähtee kaikki puhtaaksi, myös pohjaan palanut kattila.

palasokerilla

kiinnostunut
    Vierailija
    Mitä tää dippi on?

joku
    Vierailija

;D

no mulla on joku ihme kattila ja keitin maitoa ja laitoin sen täysille kiehumaan eikä lähe millään pois.

Yritin keitellä ruismarjapuuroa, mutta paloi pohjaan. Kuinka paljon sitä pyykkipulveria laitetaan?

Väliaikatiedotus. Olen tässä nyt keitellyt puoli tuntia pohjaanpalanutta kattilaa pyykkipulverivedellä, mustaa irtoaa, mutta kattilan pohja pysyy mustana. Just lisäsin yhden Fairy konetiskitabletin, tulen taas kertomaan mitä sitten tapahtui.

"vieras"
    Vierailija
    Loput lähtevät tekemällä pohjalle tahnaa pyykkipulverista ja vedestä ja sienellä hankaamalla pois. Jos jotakin vielä jää, niin sitten käytä taikasientä, jota aina kannattaa käyttää vasta lopuksi, koska kuluu niin helposti.

"sanuli"
    Vierailija
    swipen bou boulilla lähtee

"minä"
    Vierailija
    Jos on pahasti palanut, niin sitten kannattaa kaataa likainen vesi pois ja aloittaa taas alusta uusi vesi ja uusi pulveri. Mielestäni pyykkipulveri on parempaa, kuin tiskikoneaine. Laitan sitä n. desin verran.

Ruokasoodalla se tulee puhtaaksi ja sitten vähän sitruunamehua, niin alkaa ihan kiiltämään.

"vieras"
    Vierailija
    Mä harvoin sorrun minkään tuotteen suositteluun mutta tässä mä kyllä puolustan sitä Fairyn super power suihketta. Sitä kun suihkuttaa ja antaa olla n. 30 min. niin lähtee pohjaan palanut safkakin pois

Väliaikatiedotus: Fairy konetiskitabletin kanssa keitelty ½ tuntia, ei mitään vaikutusta. Nyt kattilaan on suihkutettu Fairy SUper Poweria. Ja tilannetiedotus jatkuu...

"vieras"
    Vierailija
    Mekaanista hankausta..

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
    Mekaanista hankausta..
    Mutta kun tässä olisi tarkoitus etsiä keino, jolla välttää mekaaninen hankaus.

Fairy Super Power tuntuu toimivan, jo pohja näkyy. Odotellaan...

"vieras"
    Vierailija
    Turhaa ajan, energian ja myrkkyjen hukkaa. Jos riittävästi keitetty kattilaa, niin se mekaaninen hankaus tarkoittaa kevyttä työtä. Ei tosiaankaan mitään hampaat irvessä vääntämistä. Mieluummin niin, kuin että käyttää Fairy Super Poweria, joka ei ole ihmis- ja ympäristöystävällistä. Sitä muuten käytetään pienoismalli- ja autopiireissä maalin irrottamiseen.

kokis
    Vierailija
    Sillä siisti ohjelmassa oli järkky pohjaan palanut kattila. Kuumensivat siinä coca colaa ja hankasivat kevyesti. Ihme kyllä kaikki lika lähti. En ole kokeillut itse.

"vieras"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja tyttokarpanen Näytä viesti
    Tää on vanhan kansan konsti joka toimii:
    HINKKAAMINEN PALASOKERILLA
    Kokeiltu on ja musta ihan kamalaa hommaa! Hinkkaa hinkkaa vaan ei lähde... tai niin vähän kerrallaan, että hermo menee.

"yks"
    Vierailija
    Keitä cocista kattilassa.

"äiti"
    Vierailija

ei pehmeällä vaan

Miksi te hankaatte pehmeällä? Ei palanut lähde pehmeällä eikä pelkällä pesuaineella!!
    Se pitää olla se teräksinen juttu, jolla lähtee(en muista nimeä).
    Kerran löysin rautakaupan valikoimista sen.
    Kerran jouduin sukulaisperheessä putsaamaan kaksikin kattilaa kun
    perheen äiti ei osannut!!

"äiti"
    Vierailija

aina

Kannatta aina myös laittaa palaneeseen kuumaa vettä jotta likoaa ja pehmenee.

"vieras"
    Vierailija
    Ääni myös sokeripalalle!

vieraisilla
    Vierailija
    Universal stone'lla lähtee aika hyvin. Ainakin minulla on lähtenyt. Samalla tulee kiillotetuksi kattila.

Pikavastaus Pikavastaus