Millä pohjaan palanut kattila puhtaaksi? Help!!

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Väliaikatiedotus. Olen tässä nyt keitellyt puoli tuntia pohjaanpalanutta kattilaa pyykkipulverivedellä, mustaa irtoaa, mutta kattilan pohja pysyy mustana. Just lisäsin yhden Fairy konetiskitabletin, tulen taas kertomaan mitä sitten tapahtui.
 
"vieras"
Loput lähtevät tekemällä pohjalle tahnaa pyykkipulverista ja vedestä ja sienellä hankaamalla pois. Jos jotakin vielä jää, niin sitten käytä taikasientä, jota aina kannattaa käyttää vasta lopuksi, koska kuluu niin helposti.
 
"minä"
Jos on pahasti palanut, niin sitten kannattaa kaataa likainen vesi pois ja aloittaa taas alusta uusi vesi ja uusi pulveri. Mielestäni pyykkipulveri on parempaa, kuin tiskikoneaine. Laitan sitä n. desin verran.
 
"vieras"
Mä harvoin sorrun minkään tuotteen suositteluun mutta tässä mä kyllä puolustan sitä Fairyn super power suihketta. Sitä kun suihkuttaa ja antaa olla n. 30 min. niin lähtee pohjaan palanut safkakin pois
 
"vieras"
Turhaa ajan, energian ja myrkkyjen hukkaa. Jos riittävästi keitetty kattilaa, niin se mekaaninen hankaus tarkoittaa kevyttä työtä. Ei tosiaankaan mitään hampaat irvessä vääntämistä. Mieluummin niin, kuin että käyttää Fairy Super Poweria, joka ei ole ihmis- ja ympäristöystävällistä. Sitä muuten käytetään pienoismalli- ja autopiireissä maalin irrottamiseen.
 
"äiti"
Miksi te hankaatte pehmeällä? Ei palanut lähde pehmeällä eikä pelkällä pesuaineella!!
Se pitää olla se teräksinen juttu, jolla lähtee(en muista nimeä).
Kerran löysin rautakaupan valikoimista sen.
Kerran jouduin sukulaisperheessä putsaamaan kaksikin kattilaa kun
perheen äiti ei osannut!!
 

Yhteistyössä